Είναι το «Όντως Φιλιούνται;» του Γιάννη Κορρέ μια σύχρονη κομεντί για τους σημερινούς τριαντάρηδες;

Είναι το «Όντως Φιλιούνται;» του Γιάννη Κορρέ μια σύχρονη κομεντί για τους σημερινούς τριαντάρηδες; Facebook Twitter
0

Το Όντως φιλιούνται; είναι η πρώτη μεγάλου μήκους ταινία του νεαρού Έλληνα σκηνοθέτη Γιάννη Κορρέ. Ο Κορρές που έχει δουλέψει σε διάφορες ταινίες ως βοηθός σκηνοθέτη, όπως το «Σύμπτωμα» του Άγγελου Φραντζή, κατάφερε να γράψει το σενάριο και να σκηνοθετήσει μια ρομαντική κομεντί με την οποία μάλιστα συμμετέχει στο φετινό φεστιβάλ κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης.

Η ταινία ρίχνει φως στις ζωές και τους έρωτες της νέας γενιάς, με χιούμορ και τρυφερότητα. Ο Ντάνυ και η Στέλλα, λίγο πριν τα τριάντα, ζουν τη πρώτη φάση της σχέσης τους. Η επίσκεψη του Αχιλλέα στο σπίτι του Ντάνυ γίνεται αφορμή για μία συζήτηση γύρω από το τι σημαίνει να υπάρχεις στη σύγχρονη πραγματικότητα και παράλληλα μας παραπέμπει στο χρονικό της σχέσης του ζευγαριού. Η ταινία, έχει για κεντρικό χαρακτήρα τον Ντάνυ, ο οποίος μπλέκεται σε διάφορες κωμικοτραγικές καταστάσεις ενώ την μουσική υπογράφει ο The Boy, aka Αλέξανδρος Βούλγαρης, o οποίος εμφανίζεται κιόλας.

Το ελληνικό σινεμά ναι μεν ανοίγεται και εξελίσσεται αλλά ο κόσμος που δουλεύει σε αυτό κάποια στιγμή θα εξαντληθεί. Πρέπει να καταλάβουμε πως ο κινηματογράφος, και ο πολιτισμός γενικότερα, για κάποιους είναι επάγγελμα και όχι χόμπι.


«Ο βασικός λόγος που θέλησα να κάνω αυτή την ταινία είναι απλά διότι αποφάσισα να κάνω μία ταινία. Τα υπόλοιπα προέκυψαν. Αν και τελικά ήταν μια διαδικασία που άλλαξε και μένα τον ίδιο, το Όντως Φιλιούνται; είναι μια αρκετά αυτοαναφορική ταινία και με έμαθε να είμαι πιο παρατηρητικός επί της ουσίας», εξηγεί ο Κορρές και συνεχίζει «Υπάρχει ένα πολύ σημαντικό χαρακτηριστικό σε όσους βρισκόμαστε στο κατώφλι των τριάντα και αυτό είναι πως βγήκαμε από τις σχολές μας σε μία αγορά εργασίας ουσιαστικά ανύπαρκτη και σε μία κοινωνία σε έκρυθμη κατάσταση. Αυτό κάποιους τους σπρώχνει στο άγχος και στον πανικό και άλλους στην απαξίωση και τον μηδενισμό. Παράλληλα οι ιδεολογίες απαξιώνονται και άρα χάνονται οι σταθερές, οπότε έχουμε μια γενιά που μετεωρίζεται χωρίς καμία προοπτική. Αυτό που ήθελα να κάνω είναι μία χαλαρή προσέγγιση της γενιάς αυτής. Να κατανοήσω την ελαφρότητα της και να αναδείξω το χιούμορ της».

Η ταινία από την αρχική γραφή του σεναρίου έως την τελική διαδικασία του μοντάζ πήρε δύο χρόνια για να ολοκληρωθεί και γυρίστηκε σε διάφορες περιοχές της Αθήνας, Γκύζη, Εξάρχεια, Μοναστηράκι, Πεδίον του Άρεως, Ζωγράφου, Μεταξουργείο.

Είναι το «Όντως Φιλιούνται;» του Γιάννη Κορρέ μια σύχρονη κομεντί για τους σημερινούς τριαντάρηδες; Facebook Twitter

«Τι μου δίδαξε η εμπειρία του να δημιουργείς μια ταινία από το μηδέν; Τη σημασία των συνεργατών και την ανάγκη του να έχεις άγνοια κινδύνου», θα πει ο Κορρές. Τον ρωτάω πως βλέπει ένας νέος σκηνοθέτης την εξέλιξη του ελληνικού σινεμά. «Κοίτα, ζούμε μία περίεργη αντίφαση. Από την μία έχουμε όλο και περισσότερες καλές ταινίες κάθε χρόνο. Από την άλλη, αυτές οι ταινίες γίνονται με όλο και λιγότερα χρήματα και περισσότερο κόπο από τους ανθρώπους που τις φτιάχνουν. Και επειδή ακούω πολύ συχνά, και το άκουσα και στην έναρξη του Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης από τον πρώην –πλέον- υπουργό πολιτισμού, για τα καλά της κρίσης, νομίζω πως κάποια στιγμή πρέπει το όλο πράγμα να αντιμετωπιστεί με την σοβαρότητα που του αρμόζει. Το ελληνικό σινεμά ναι μεν ανοίγεται και εξελίσσεται αλλά ο κόσμος που δουλεύει σε αυτό κάποια στιγμή θα εξαντληθεί. Πρέπει να καταλάβουμε πως ο κινηματογράφος, και ο πολιτισμός γενικότερα, για κάποιους είναι επάγγελμα και όχι χόμπι.»

— Τι είναι αυτό που περιμένεις να δεις περισσότερα απ' όλα στο φετινό Φεστιβάλ;

«Είναι η πρώτη χρονιά που ανεβαίνω στο φεστιβάλ γι' αυτό και είπα να έρθω από την αρχή και να μείνω μέχρι τέλους. Το πρόγραμμα είναι δυνατό καθώς παίζει αφιέρωμα στον αγαπημένο Philippe Grandrieux, πολλές ελληνικές πρεμιέρες που περιμένω και πολύ ενδιαφέρον διαγωνιστικό. Αυτό όμως που περιμένω πως και πως είναι το Νήμα του The Boy. Το είδα πριν την τεχνική επεξεργασία και πιστεύω πως είναι πολύ μεγάλη ταινία σε κάθε επίπεδο. Τόσο τεχνικά όσο και ιδεολογικά. Είναι μία ταινία εντυπωσιακή, βαθιά θλιμμένη και άγρια, ανεπιφύλακτα συναισθηματική και αρχιδάτη. Περιμένω λοιπόν να το δω ολοκληρωμένο.»

Είναι το «Όντως Φιλιούνται;» του Γιάννη Κορρέ μια σύχρονη κομεντί για τους σημερινούς τριαντάρηδες; Facebook Twitter

Είναι το «Όντως Φιλιούνται;» του Γιάννη Κορρέ μια σύχρονη κομεντί για τους σημερινούς τριαντάρηδες; Facebook Twitter

Είναι το «Όντως Φιλιούνται;» του Γιάννη Κορρέ μια σύχρονη κομεντί για τους σημερινούς τριαντάρηδες; Facebook Twitter

Είναι το «Όντως Φιλιούνται;» του Γιάννη Κορρέ μια σύχρονη κομεντί για τους σημερινούς τριαντάρηδες; Facebook Twitter

Είναι το «Όντως Φιλιούνται;» του Γιάννη Κορρέ μια σύχρονη κομεντί για τους σημερινούς τριαντάρηδες; Facebook Twitter

Είναι το «Όντως Φιλιούνται;» του Γιάννη Κορρέ μια σύχρονη κομεντί για τους σημερινούς τριαντάρηδες; Facebook Twitter

Είναι το «Όντως Φιλιούνται;» του Γιάννη Κορρέ μια σύχρονη κομεντί για τους σημερινούς τριαντάρηδες; Facebook Twitter

Είναι το «Όντως Φιλιούνται;» του Γιάννη Κορρέ μια σύχρονη κομεντί για τους σημερινούς τριαντάρηδες; Facebook Twitter

Είναι το «Όντως Φιλιούνται;» του Γιάννη Κορρέ μια σύχρονη κομεντί για τους σημερινούς τριαντάρηδες; Facebook Twitter

info:

Η πρώτη προβολή της ταινίας στα γίνει στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης στις 10/11 στις 20:00 και 11/11 στις 15:00 στην Αίθουσα Μαρκετάκη.

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Όλες οι τηλεοπτικές σειρές που κάνουν πρεμιέρα το φθινόπωρο

Οθόνες / Όλες οι τηλεοπτικές σειρές που κάνουν πρεμιέρα το φθινόπωρο

Από τις συναρπαστικές νέες αφίξεις έως όλες τις μεγάλες επιστροφές, η LiFO χαρτογραφεί τις καλύτερες ξένες και ελληνικές τηλεοπτικές σειρές που θα μας κρατήσουν κολλημένους στο σπίτι (και) φέτος.
ΙΩΝΑΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ
Tα Highlights των 29ων Νυχτών Πρεμιέρας

Οθόνες / Νύχτες Πρεμιέρας 2023: Τα highlights του φετινού προγράμματος

Κινηματογραφικά διαμαντάκια από όλο τον κόσμο, φιλμικοί θησαυροί του παρελθόντος, χορός, μουσική και σινεφιλικές συζητήσεις δίπλα στους κινηματογράφους που θα φιλοξενήσουν τις φετινές προβολές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
ΝΕΡΙΤΑΝ ΖΙΝΤΖΙΡΙΑ-ΦΩΣ ΕΚ ΦΩΤΟΣ

Οθόνες / Το κινηματογραφικό δοκίμιο του Νεριτάν Ζιντζιρία για το Άγιο Όρος

Ο Ελληνοαλβανός σκηνοθέτης μιλά στη LIFO για την ταινία του «Φῶς ἐκ Φωτός», ένα υβρίδιο μυθοπλασίας και ντοκιμαντέρ που κέρδισε το Βραβείο Καλύτερου Ντοκιμαντέρ στο 46ο Διεθνές Φεστιβάλ Δράμας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ «Παραμένουμε μεγάλες βουκόλες»: οι δημιουργοί της Αρκουδότρυπας μιλούν στη LiFO

Οθόνες / «Παραμένουμε μεγάλες βουκόλες»: Οι δημιουργοί της Αρκουδότρυπας μιλούν στη LiFO

Η Χρυσιάννα Παπαδάκη και ο Στέργιος Ντινόπουλος, συν-σκηνοθέτες της Αρκουδότρυπας που κέρδισε τον Χρυσό Διόνυσο στο 46ο Φεστιβάλ Δράμας, και πλέον συγκάτοικοι, μιλούν για το πώς η ταινία τούς γείωσε στην Ελλάδα.
ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Νίκος Γαλανός, ηθοποιός. Γεννήθηκε στην Αθήνα, ζει στου Παπάγου.

Οι Αθηναίοι / Νίκος Γαλανός: «Δεσπόζει στις μέρες μας μια κακή απομίμηση των πάντων»

Ο ηθοποιός που επιστρέφει για τρίτη σεζόν στην τηλεοπτική σειρά «Η Γη της Ελιάς» μιλά για τα πρώτα του βήματα, την Τζένη και την Αλίκη, την ευτυχία και την επιτυχία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
EVIL DOES NOT EXIST

Ανταπόκριση από τη Βενετία / Evil does not exist: Ο σπουδαίος Ρ. Χαμαγκούτσι κέρδισε το Μεγάλο Βραβείο της Επιτροπής στη Βενετία

Η παραβολή του Ιάπωνα σκηνοθέτη για το περιβάλλον ήταν η καλύτερη ταινία μετά το «Poor Things» του Golden Lion King, Γιώργου Λάνθιμου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ