Είναι το «Όντως Φιλιούνται;» του Γιάννη Κορρέ μια σύχρονη κομεντί για τους σημερινούς τριαντάρηδες;

Είναι το «Όντως Φιλιούνται;» του Γιάννη Κορρέ μια σύχρονη κομεντί για τους σημερινούς τριαντάρηδες; Facebook Twitter
0

Το Όντως φιλιούνται; είναι η πρώτη μεγάλου μήκους ταινία του νεαρού Έλληνα σκηνοθέτη Γιάννη Κορρέ. Ο Κορρές που έχει δουλέψει σε διάφορες ταινίες ως βοηθός σκηνοθέτη, όπως το «Σύμπτωμα» του Άγγελου Φραντζή, κατάφερε να γράψει το σενάριο και να σκηνοθετήσει μια ρομαντική κομεντί με την οποία μάλιστα συμμετέχει στο φετινό φεστιβάλ κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης.

Η ταινία ρίχνει φως στις ζωές και τους έρωτες της νέας γενιάς, με χιούμορ και τρυφερότητα. Ο Ντάνυ και η Στέλλα, λίγο πριν τα τριάντα, ζουν τη πρώτη φάση της σχέσης τους. Η επίσκεψη του Αχιλλέα στο σπίτι του Ντάνυ γίνεται αφορμή για μία συζήτηση γύρω από το τι σημαίνει να υπάρχεις στη σύγχρονη πραγματικότητα και παράλληλα μας παραπέμπει στο χρονικό της σχέσης του ζευγαριού. Η ταινία, έχει για κεντρικό χαρακτήρα τον Ντάνυ, ο οποίος μπλέκεται σε διάφορες κωμικοτραγικές καταστάσεις ενώ την μουσική υπογράφει ο The Boy, aka Αλέξανδρος Βούλγαρης, o οποίος εμφανίζεται κιόλας.

Το ελληνικό σινεμά ναι μεν ανοίγεται και εξελίσσεται αλλά ο κόσμος που δουλεύει σε αυτό κάποια στιγμή θα εξαντληθεί. Πρέπει να καταλάβουμε πως ο κινηματογράφος, και ο πολιτισμός γενικότερα, για κάποιους είναι επάγγελμα και όχι χόμπι.


«Ο βασικός λόγος που θέλησα να κάνω αυτή την ταινία είναι απλά διότι αποφάσισα να κάνω μία ταινία. Τα υπόλοιπα προέκυψαν. Αν και τελικά ήταν μια διαδικασία που άλλαξε και μένα τον ίδιο, το Όντως Φιλιούνται; είναι μια αρκετά αυτοαναφορική ταινία και με έμαθε να είμαι πιο παρατηρητικός επί της ουσίας», εξηγεί ο Κορρές και συνεχίζει «Υπάρχει ένα πολύ σημαντικό χαρακτηριστικό σε όσους βρισκόμαστε στο κατώφλι των τριάντα και αυτό είναι πως βγήκαμε από τις σχολές μας σε μία αγορά εργασίας ουσιαστικά ανύπαρκτη και σε μία κοινωνία σε έκρυθμη κατάσταση. Αυτό κάποιους τους σπρώχνει στο άγχος και στον πανικό και άλλους στην απαξίωση και τον μηδενισμό. Παράλληλα οι ιδεολογίες απαξιώνονται και άρα χάνονται οι σταθερές, οπότε έχουμε μια γενιά που μετεωρίζεται χωρίς καμία προοπτική. Αυτό που ήθελα να κάνω είναι μία χαλαρή προσέγγιση της γενιάς αυτής. Να κατανοήσω την ελαφρότητα της και να αναδείξω το χιούμορ της».

Η ταινία από την αρχική γραφή του σεναρίου έως την τελική διαδικασία του μοντάζ πήρε δύο χρόνια για να ολοκληρωθεί και γυρίστηκε σε διάφορες περιοχές της Αθήνας, Γκύζη, Εξάρχεια, Μοναστηράκι, Πεδίον του Άρεως, Ζωγράφου, Μεταξουργείο.

Είναι το «Όντως Φιλιούνται;» του Γιάννη Κορρέ μια σύχρονη κομεντί για τους σημερινούς τριαντάρηδες; Facebook Twitter

«Τι μου δίδαξε η εμπειρία του να δημιουργείς μια ταινία από το μηδέν; Τη σημασία των συνεργατών και την ανάγκη του να έχεις άγνοια κινδύνου», θα πει ο Κορρές. Τον ρωτάω πως βλέπει ένας νέος σκηνοθέτης την εξέλιξη του ελληνικού σινεμά. «Κοίτα, ζούμε μία περίεργη αντίφαση. Από την μία έχουμε όλο και περισσότερες καλές ταινίες κάθε χρόνο. Από την άλλη, αυτές οι ταινίες γίνονται με όλο και λιγότερα χρήματα και περισσότερο κόπο από τους ανθρώπους που τις φτιάχνουν. Και επειδή ακούω πολύ συχνά, και το άκουσα και στην έναρξη του Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης από τον πρώην –πλέον- υπουργό πολιτισμού, για τα καλά της κρίσης, νομίζω πως κάποια στιγμή πρέπει το όλο πράγμα να αντιμετωπιστεί με την σοβαρότητα που του αρμόζει. Το ελληνικό σινεμά ναι μεν ανοίγεται και εξελίσσεται αλλά ο κόσμος που δουλεύει σε αυτό κάποια στιγμή θα εξαντληθεί. Πρέπει να καταλάβουμε πως ο κινηματογράφος, και ο πολιτισμός γενικότερα, για κάποιους είναι επάγγελμα και όχι χόμπι.»

— Τι είναι αυτό που περιμένεις να δεις περισσότερα απ' όλα στο φετινό Φεστιβάλ;

«Είναι η πρώτη χρονιά που ανεβαίνω στο φεστιβάλ γι' αυτό και είπα να έρθω από την αρχή και να μείνω μέχρι τέλους. Το πρόγραμμα είναι δυνατό καθώς παίζει αφιέρωμα στον αγαπημένο Philippe Grandrieux, πολλές ελληνικές πρεμιέρες που περιμένω και πολύ ενδιαφέρον διαγωνιστικό. Αυτό όμως που περιμένω πως και πως είναι το Νήμα του The Boy. Το είδα πριν την τεχνική επεξεργασία και πιστεύω πως είναι πολύ μεγάλη ταινία σε κάθε επίπεδο. Τόσο τεχνικά όσο και ιδεολογικά. Είναι μία ταινία εντυπωσιακή, βαθιά θλιμμένη και άγρια, ανεπιφύλακτα συναισθηματική και αρχιδάτη. Περιμένω λοιπόν να το δω ολοκληρωμένο.»

Είναι το «Όντως Φιλιούνται;» του Γιάννη Κορρέ μια σύχρονη κομεντί για τους σημερινούς τριαντάρηδες; Facebook Twitter
Είναι το «Όντως Φιλιούνται;» του Γιάννη Κορρέ μια σύχρονη κομεντί για τους σημερινούς τριαντάρηδες; Facebook Twitter
Είναι το «Όντως Φιλιούνται;» του Γιάννη Κορρέ μια σύχρονη κομεντί για τους σημερινούς τριαντάρηδες; Facebook Twitter
Είναι το «Όντως Φιλιούνται;» του Γιάννη Κορρέ μια σύχρονη κομεντί για τους σημερινούς τριαντάρηδες; Facebook Twitter
Είναι το «Όντως Φιλιούνται;» του Γιάννη Κορρέ μια σύχρονη κομεντί για τους σημερινούς τριαντάρηδες; Facebook Twitter
Είναι το «Όντως Φιλιούνται;» του Γιάννη Κορρέ μια σύχρονη κομεντί για τους σημερινούς τριαντάρηδες; Facebook Twitter
Είναι το «Όντως Φιλιούνται;» του Γιάννη Κορρέ μια σύχρονη κομεντί για τους σημερινούς τριαντάρηδες; Facebook Twitter
Είναι το «Όντως Φιλιούνται;» του Γιάννη Κορρέ μια σύχρονη κομεντί για τους σημερινούς τριαντάρηδες; Facebook Twitter
Είναι το «Όντως Φιλιούνται;» του Γιάννη Κορρέ μια σύχρονη κομεντί για τους σημερινούς τριαντάρηδες; Facebook Twitter

info:

Η πρώτη προβολή της ταινίας στα γίνει στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης στις 10/11 στις 20:00 και 11/11 στις 15:00 στην Αίθουσα Μαρκετάκη.

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ντέπυ Γοργογιάννη: «Ο intimacy coordinator θα ενταχθεί και στη δική μας κουλτούρα»

Θέατρο / Πώς γυρίζουμε σήμερα μια σκηνή βιασμού;

Το θέατρο και ο κινηματογράφος διεθνώς επανεξετάζουν τον τρόπο με τον οποίο στήνονται οι ερωτικές και βίαιες σκηνές: μέχρι ποιο σημείο μπορεί να εκτεθεί ένα σώμα; Η Ντέπυ Γοργογιάννη εξηγεί τον ρόλο του intimacy coordinator και τον τρόπο που τίθενται τα όρια.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Πριν από το break, ο Γιώργος Λάνθιμος τα λέει όλα

Οθόνες / Γιώργος Λάνθιμος: «Το θέμα είναι πώς ξαναβρίσκεις τη χαρά»

Παραδέχεται πως η δημιουργία ενός έργου τέχνης δεν είναι μια ανώδυνη διαδικασία. Και πως χρειάζεται ένα διάλειμμα. Πήρε στάση απέναντι σε όσα συμβαίνουν στη Γάζα γιατί «Αν είσαι άνθρωπος με οποιαδήποτε ενσυναίσθηση, δεν μπορείς να μη μιλήσεις». Λίγο πρίν την κυκλοφορία της ταινίας Βουγονία που σκηνοθετεί, ο Γιώργος Λάνθιμος μίλησε στη LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Θανάσης Βαλτινός: Η νουβέλα «Η Κάθοδος των Εννιά» του διακεκριμένου συγγραφέα

Οθόνες / «Η Κάθοδος των Εννιά»: Η διάσημη νουβέλα του Θανάση Βαλτινού

Πεθαίνει σαν σήμερα ο διακεκριμένος Έλληνας συγγραφέας. Αυτή είναι η ιστορία ενός από τα εμβληματικότερα βιβλία του και η βραβευμένη μεταφορά της στον κινηματογράφο, το 1984, από τον Χρίστο Σιοπαχά.
ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ
Η Ιζαμπέλ Ιπέρ έπαιξε σε 120 ταινίες. Σε αυτές τις 10 ξεπέρασε τον εαυτό της

Οθόνες / Η Ιζαμπέλ Ιπέρ έπαιξε σε 120 ταινίες. Σε αυτές τις 10 ξεπέρασε τον εαυτό της

Με αφορμή το αφιέρωμα που ετοίμασε το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης για μία από τις σπουδαιότερες ηθοποιούς της εποχής μας, επιλέγουμε 10 ταινίες της, στις οποίες έχει αποτυπωθεί η τεράστια υποκριτική της δυναμική και η ικανότητά της να μεταμορφώνεται εσωτερικά με κάθε ρόλο.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Βιμ Βέντερς: Τι θα δούμε στο μεγάλο αφιέρωμα που έρχεται στη Στέγη

Οθόνες / Βιμ Βέντερς: Τι θα δούμε στο μεγάλο αφιέρωμα που έρχεται στη Στέγη

Ένα μοναδικό μεγάλο αφιέρωμα στον σπουδαίο δημιουργό για ένα τριήμερο σε όλους τους χώρους της Στέγης, με προβολές των ταινιών του, ένα masterclass και μια συζήτησή του με την Αφροδίτη Παναγιωτάκου στην Κεντρική Σκηνή.
M. HULOT
Steve Blame: «Το σημαντικότερο πράγμα στη ζωή είναι να παραμένεις καλός άνθρωπος»

Οθόνες / Steve Blame: «Το σημαντικότερο πράγμα στη ζωή είναι η καλοσύνη»

Υπήρξε από τις πιο αναγνωρίσιμες διεθνώς τηλεοπτικές περσόνες, όντας ο κεντρικός παρουσιαστής του MTV. Σήμερα ο 66χρονος τηλεοπτικός παραγωγός, συγγραφέας και σεναριογράφος ζει πλέον μόνιμα στην Αθήνα, όμως ο έρωτας με την Ελλάδα κρατάει από πολύ παλιά. Ο Steve Blame αφηγείται τη ζωή του στη LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Oι 10 Καλύτερες Ελληνικές Ταινίες των ‘20s μέχρι τώρα

Η λίστα / Oι 10 καλύτερες ελληνικές ταινίες των '20s μέχρι τώρα

Ποιες ελληνικές ταινίες της τρέχουσας δεκαετίας έχουν ξεχωρίσει μέχρι στιγμής; Ρωτήσαμε 20 κριτικούς κινηματογράφου, ανθρώπους του ευρύτερου κινηματογραφικού χώρου και αθεράπευτους σινεφίλ και σας παρουσιάζουμε το top 10 που προέκυψε μέσα από το συναρπαστικό, σύνθετο μωσαϊκό του σύγχρονου ελληνικού σινεμά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Η αλήθεια είναι πως δεν μπορώ να εξηγήσω απόλυτα γιατί επιστρέφω διαρκώς εκεί»

Γειτονιές της Ελλάδας / «Επιστρέφοντας, μπορεί να πιάσουμε πάλι το νήμα»

Ο σκηνοθέτης Δημήτρης Κουτσιαμπασάκος μας μιλά για το χωριό όπου γεννήθηκε, το Αρματολικό στη νότια Πίνδο, αλλά και για το νέο του ντοκιμαντέρ, «Τα τέρματα του Αυγούστου», που διαδραματίζεται εκεί.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ
Το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης έχει τα πιο ψαγμένα αφιερώματα

Οθόνες / Το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης έχει τα πιο ψαγμένα αφιερώματα

Από μια ρετροσπεκτίβα στην Ιζαμπέλ Ιπέρ μέχρι έναν πλήρη οδηγό του έργου του Γιώργου Τσεμπερόπουλου και από το spotlight στον Μαρσέλ Πανιόλ μέχρι μια ανατρεπτική ματιά στην έννοια του plot twist, οι θεματικές ενότητες του φεστιβάλ διατηρούν αμείωτο το ενδιαφέρον μας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιούλη Τσαγκαράκη: «Κάθε σπίτι έχει τον δικό του Νετανιάχου, τον δικό του Τραμπ»

Οθόνες / Γιούλη Τσαγκαράκη: Η θεία Σταματίνα από τις «Σέρρες» του Γιώργου Καπουτζίδη μιλά στη LifO

Η ταλαντούχα ηθοποιός με τον ρόλο της ίντερσεξ θείας έσπασε ταμπού και άνοιξε ξανά μια σειρά συζητήσεων για το φύλο, την LGBTQI+ κοινότητα, τα ανθρώπινα δικαιώματα. Πώς ετοιμάστηκε για το ρόλο; Πώς βλέπει τις αντιδράσεις;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Τι θα δούμε στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Σινεμά / Τι θα δούμε στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Η νέα ταινία της Ιζαμπέλ Ιπέρ, φιλμ που έρχονται από τις Κάννες, πρεμιέρες, οι μικρού μήκους του Γιώργου Τσεμπερόπουλου και οι ελληνικές συμμετοχές των διαγωνιστικών τμημάτων είναι μερικοί από τους λόγους που θα μας στείλουν και φέτος στις αίθουσες του αγαπημένου κινηματογραφικού θεσμού.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το αμερικανικό σινεμά δίνει τη μία μάχη μετά την άλλη

Pulp Fiction / Το αμερικανικό σινεμά δίνει τη μία μάχη μετά την άλλη

Προτροπή για αντίσταση ή παραίνεση για τρομοκρατία; Το αριστούργημα του Πολ Τόμας Άντερσον «Μια μάχη μετά την άλλη», οι εξαιρετικές πρόσφατες αλληγορίες «Weapons» και «Eddington», αλλά και οι αξέχαστες κινηματογραφικές αναφορές τους απασχολούν τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο και τον αρχισυντάκτη της LiFO Γιάννη Πανταζόπουλο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Επιτρέπεται να θαυμάζουμε σήμερα τη Λένι Ρίφενσταλ;

Ιδέες / Επιτρέπεται να θαυμάζουμε σήμερα τη Λένι Ρίφενσταλ;

Με αφορμή το νέο ντοκιμαντέρ για μια από τις πιο αμφιλεγόμενες προσωπικότητες του 20ού αιώνα, ξαναθυμόμαστε τι είχαν απαντήσει στη LiFO οι Πέπη Ρηγοπούλου, Θωμάς Μοσχόπουλος, Δημήτρης Στεφανάκης, Θάνος Παπακωνσταντίνου, Πάνος Κούτρας και Θεόφιλος Τραμπούλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Boots»: Μια σειρά για το τι σημαίνει «να είσαι gay στον στρατό»

Οθόνες / «Boots»: Kάτι καλό θα κάνει αυτή η σειρά για να την αποκαλούν «woke σκουπίδι»

H τηλεοπτική σειρά οκτώ επεισοδίων του Netflix, που έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις, προσεγγίζει με μοναδικό και συγκινητικό τρόπο το θέμα της ομοφοβίας στον στρατό. 
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ