«Έχουμε παιδιά και στεγαστικό δάνειο και τη μάνα σου και τη μάνα μου - πώς να μην τα παίξουμε;»

«Έχουμε παιδιά και στεγαστικό δάνειο και τη μάνα σου και τη μάνα μου - πώς να μην τα παίξουμε;» Facebook Twitter
Ο Τομ (Κρις Ο' Ντόουντ) και η Λουίζ (Ρόζαμουντ Πάικ) συναντιόνται κάθε βδομάδα την ίδια ώρα, στην ίδια παμπ και παραγγέλνουν το ίδιο ποτό: μπύρα London Pride εκείνος, λευκό κρασί εκείνη. Συζητάνε, πίνουν το ποτό τους και μετά φεύγουν βιαστικοί για το ραντεβού τους με τον σύμβουλο του γάμου τους.
0

Ο Τομ (Κρις Ο' Ντόουντ) και η Λουίζ (Ρόζαμουντ Πάικ) συναντιόνται κάθε βδομάδα την ίδια ώρα, στην ίδια παμπ και παραγγέλνουν το ίδιο ποτό: μπύρα London Pride εκείνος, λευκό κρασί εκείνη. Συζητάνε, πίνουν το ποτό τους και μετά φεύγουν βιαστικοί για το ραντεβού τους με τον σύμβουλο του γάμου τους.

Τέλος επεισοδίου.

Ο Τομ και η Λουίζ είναι το «προβληματικό» ζευγάρι που πρωταγωνιστεί στη νέα τηλεοπτικής σειράς που έγραψε ο Νικ Χόρνμπι, ο δημοφιλής συγγραφέας βιβλίων όπως το "High Fidelity", το "Για ένα αγόρι", το "Πώς να είσαι καλός" και το αυτοβιογραφικό "Ο πυρετός της μπάλας". Η σειρά λέγεται "State of the Union" και αποτελείται από δέκα επεισόδια.

Πρόκειται για μια κωμωδία για έναν σύγχρονο γάμο με το γνωστό μίγμα διεισδυτικής σάτιρας και ρομαντισμού που διακρίνει τα πιο αγαπημένα βιβλία του συγγραφέα, εκεί όμως που καινοτομεί η σειρά είναι στην οικονομία της φόρμας της.

Κάθε επεισόδιο είναι γυρισμένο στην ίδια βικτωριανή παμπ του νοτιοδυτικού Λονδίνου, εκτυλίσσεται σε πραγματικό χρόνο και διαρκεί μόνο δέκα λεπτά – όσο χρειάζεται στους δύο χαρακτήρες να καταπιούν λίγο υγρό κουράγιο πριν φύγουν για το γραφείο του θεραπευτή που ο θεατής δεν βλέπει ποτέ.

Κατά έναν τρόπο, η σειρά αποτελεί ένα πείραμα που επιχειρεί να αντιληφθεί εκ νέου τον τρόπο παραγωγής αλλά και κατανάλωσης μις τηλεοπτικής σειράς. Όπως δήλωσε η Ρόζαμουντ Πάικ, «έχει κάτι το βαθιά πνευματώδες το γεγονός ότι ο θεατής μένει πάντα πίσω, μένει εκτός του 'κυρίως γεγονότος'».

Ο Νικ Χόρνμπι από τη μεριά του δηλώνει ότι δεν πρόκειται για αυτοβιογραφικό πρότζεκτ (παρότι συμπληρώνει ότι η διαδικασία του είναι οικεία, για να προσθέσει ότι εκείνος τελικά χώρισε) και ότι είχε ονειρευτεί τους δύο χαρακτήρες, τον άνεργο μουσικοκριτικό Τομ και την γεροντολόγο Λουίζ, πολλά χρόνια πριν, αλλά όχι απαραίτητα ως πρωταγωνιστές τηλεοπτικής σειράς.

«Έχουμε παιδιά και στεγαστικό δάνειο και τη μάνα σου και τη μάνα μου - πώς να μην τα παίξουμε;» Facebook Twitter
τη σειρά έγραψε ο Νικ Χόρνμπι, ο δημοφιλής συγγραφέας βιβλίων όπως το "High Fidelity", το "Για ένα αγόρι" και το "Πώς να είσαι καλός"

Τη σειρά σκηνοθετεί ο Στίβεν Φρίαρς, ο οποίος βεβαίως είχε γυρίσει και την σταθερά δημοφιλή μεταφορά στην οθόνη του βιβλίου του Χόρνμπι, "High Fidelity" με πρωταγωνιστή τον Τζον Κιούζακ.

Τα περισσότερα επεισόδια γυρίστηκαν πέρσι τον Ιούλιο στο Λονδίνο στη διάρκεια ενός από τους πιο αλύπητους καύσωνες της πρόσφατης ιστορίας της βρετανικής πρωτεύουσας. Κατά τα γυρίσματα, το κρασοπότηρο της Πάικ γέμιζε διαρκώς με αραιωμένο χυμό μήλο ενώ ο Κρις Ο' Ντόουντ έπινε μπύρα χωρίς αλκοόλ με την προσθήκη σόδας. Μετά την ολοκλήρωση των καθημερινών λήψεων, οι δύο τους παρέμεναν στην παμπ για να μοιραστούν ένα μπουκάλι (πραγματικό) κρασί και να προβάρουν τους διαλόγους της επόμενης μέρας.

Όπως και κάποιες άλλες πρόσφατες τηλεοπτικές «συζυγικές» κομεντί όπως το "Catastrophe" ή το "Divorce," το "State of the Union" αντιμετωπίζει μάλλον καχύποπτα τον γάμο και τα παιδιά – περισσότερο ως την πηγή των προβλημάτων των κεντρικών χαρακτήρων παρά ως την λύση τους.

«Έχουμε παιδιά και στεγαστικό δάνειο και τη μάνα σου και τη μάνα μου και τα σχολεία και δουλειά και μη δουλειά», λέει η Λουίζ σε ένα από τα επεισόδια. «Πώς να μην καταρρεύσουμε ψυχολογικά μετά;»

Η σειρά ξεκινά την Δευτέρα στο Sundance TV και τα επεισόδια θα προβάλλονται κάθε εργάσιμη μέρα για τις επόμενες δύο εβδομάδες. Η σειρά επίσης θα είναι διαθέσιμη και στον ιστότοπο του καναλιού SundanceTV.com.

Δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα η παραγωγή δεύτερου κύκλου της σειράς, ο Χόρνμπι πάντως έχει μια σχετική ιδέα: ίδιο ακριβώς φορμάτ, διαφορετικό ζευγάρι. Μήπως όμως είναι υπερβολικά σύντομη η διάρκεια των επεισοδίων; Μήπως παραχαϊδεύει την όλο και πιο περιορισμένη χρονικά συγκέντρωσή μας;

Ο συγγραφέας γελάει με την ερώτηση: «Είναι σχεδόν βέβαιο ότι σε είκοσι χρόνια η σειρά θα ανήκει στη Χρυσή Εποχή του τηλεοπτικού δράματος μεγάλου μήκους. Όπως πάει το πράγμα, σύντομα δεν θα βλέπουμε τίποτα που να διαρκεί πάνω από ένα λεπτό».

Με στοιχεία από τους New York Times

Οθόνες
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Είναι «καταραμένη» η κινηματογραφική βιογραφία του Μάικλ Τζάκσον;

Οθόνες / Είναι «καταραμένη» η κινηματογραφική βιογραφία του Μάικλ Τζάκσον;

Νέα αναβολή πήρε η ταινία «Michael» ενώ η παραγωγή ανακοίνωσε την έναρξη επιπλέον γυρισμάτων, τα οποία ενδεχομένως θα επιχειρήσουν να ασχοληθούν με τις βαριές κατηγορίες εις βάρος του αείμνηστου «Βασιλιά της ποπ».
THE LIFO TEAM
Τι είναι το IMAX που, μετά τη Θεσσαλονίκη, έρχεται και στην Αθήνα

Οθόνες / Τι είναι το IMAX που, μετά τη Θεσσαλονίκη, έρχεται και στην Αθήνα

Η ανακοίνωση των Village Cinemas γεμίζει χαρά τους Αθηναίους σινεφίλ που πρόκειται να αποκτήσουν τη δική τους αίθουσα IMAX. Τι είναι, όμως, η τεχνολογία IMAX και γιατί μέχρι πρότινος είχε μόνο η Θεσσαλονίκη πιστοποιημένη αίθουσα;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ερωτικές ιστορίες κάτω από τα αστέρια στο Cine Paris

Οθόνες / Ερωτικές ιστορίες κάτω από τα αστέρια στο Cine Paris

Ένα υπέροχο κινηματογραφικό αφιέρωμα στο στέκι της Πλάκας, με παλιές δόξες, όπως το «Brief Encounter» και το «Roman Holiday» αλλά και πιο σύγχρονες, όπως το κομψοτέχνημα «In the Mood for Love» και το σπαραχτικό «Cold War».
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Βασίλη και Δάφνη, πώς γυρίσατε την πιο αφοπλιστική ερωτική σκηνή του ελληνικού σινεμά;

Lifo Videos / Βασίλη και Δάφνη, πώς γυρίσατε την πιο αφοπλιστική ερωτική σκηνή του ελληνικού σινεμά;

Ο βραβευμένος σκηνοθέτης και σεναριογράφος Βασίλης Κεκάτος, μαζί με την πρωταγωνίστριά του, Δάφνη Πατακιά, μιλούν για όσα έζησαν στα γυρίσματα της ταινίας «Οι άγριες μέρες μας» – μιας ιστορίας με χαρακτήρες που είναι «γλυκά τσογλανάκια».
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
«Made in Vain»: Γιατί ένας άνθρωπος θέλει να γίνει bodybuilder;

Οθόνες / «Made in Vain»: Γιατί ένας άνθρωπος θέλει να γίνει bodybuilder;

Ένα αποκαλυπτικό ελληνικό ντοκιμαντέρ που αποτυπώνει την ωμή αλήθεια για το άθλημα του bodybuilding –έναν κόσμο όπου δοκιμάζονται τα όρια σώματος και πνεύματος– έρχεται στις αίθουσες την Πέμπτη 29 Μαΐου.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Είναι η «Κιούκα» η «ελληνική ταινία της χρονιάς»;

The Review / Τι είναι αυτό που κάνει την ταινία «Κιούκα» να συζητιέται τόσο;

O Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με τη Βένα Γεωργακοπούλου για την ταινία «Κιούκα: Πριν το τέλος του καλοκαιριού» του 31χρονου Κωστή Χαραμουντάνη. Πώς καταφέρνει το όραμα ενός millennial σκηνοθέτη να ξεχωρίζει στο σύγχρονο ελληνικό σινεμά — και γιατί αξίζει την προσοχή μας;
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ρίτσαρντ Γκιρ: Η αβάσταχτη γοητεία της σεμνότητας 

Οθόνες / Ρίτσαρντ Γκιρ: Η αβάσταχτη γοητεία της σεμνότητας 

Με αφορμή την έξοδο του «Oh, Canada» στις εγχώριες αίθουσες, ανατρέχουμε στο σύνολο της καριέρας ενός σταρ που οι περισσότεροι θεωρούμε δεδομένο, ίσως επειδή όσα κάνει στην οθόνη φαντάζουν τόσο ανεπιτήδευτα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Κάν’ το όπως ο Γκοντάρ

Ανταπόκριση από τις Κάννες / Κάν’ το όπως ο Γκοντάρ

Ως άλλος Αμερικανός στο Παρίσι του ’60, ο Ρίτσαρντ Λινκλέιτερ με τη φετινή του συμμετοχή, το ασπρόμαυρο «Nouvelle Vague», αποτίνει φόρο τιμής στον θρυλικό auteur του γαλλικού Νέου Κύματος, υπενθυμίζοντάς μας την τέχνη (και το θράσος) της νεότητας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Στις σχολικές γιορτές ο Θοδωρής Σελέκος ζήλευε τα φτερά αγγέλου που είχε ο φίλος του ο Παναγιώτης

Οθόνες / Στις σχολικές γιορτές ο Θοδωρής Σελέκος ζήλευε τα φτερά αγγέλου που είχε ο φίλος του ο Παναγιώτης

Ο Θοδωρής Σελέκος μεγάλωσε στο Νέο Ηράκλειο και ασχολείται με τον κινηματογράφο . Στα πρώτα του βήματα ήταν μέρος της κολεκτίβας ATH KIDS. Έχει σκηνοθετήσει βιντεοκλίπ για καλλιτέχνες όπως ο Ethismos, ο Saske, οι Sworr και διαφημιστικά για brands όπως η Muerte Inc. Παλιότερα άκουγε περισσότερη hip-hop μουσική. Τώρα ακούει jazz και soul. Η πρώτη ταινία μικρού μήκους του ονομάζεται «Can you water a garden with tears?». Του αρέσει η ησυχία και οι αργές ταινίες.
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΑΚΟΥΛΑΚΗ