Aστερίξ, Οβελίξ και η Γαλλίδα βασίλισσα της Αγγλίας, στο Παρίσι

Aστερίξ, Οβελίξ και η Γαλλίδα βασίλισσα της Αγγλίας, στο Παρίσι Facebook Twitter
0

Στο ίδιο τραπέζι κάθισαν για να μιλήσουν σε λίγους δημοσιογράφους ο φρέσκοςΑστερίξ, Εντουάρ Μπερ, ο αναντικατάστατος Οβελίξ, Ζεράρ Ντεπαρντιέ, και η αναπάντεχη βασίλισσα της Αγγλίας, Κατρίν Ντενέβ, με την ευκαιρία της τέταρτης κωμικής περιπέτειας της σειράς, Αστερίξ και Οβελίξ στη Βρετανία. Καταλύτης της κουβέντας ο Ντεπαρντιέ: αβρός με τη φίλη του και συμπρωταγωνίστριά του ήδη από το Τελευταίο Μετρό, πλακατζής και συνωμοτικός με τον Μπερ, έναν ηθοποιό που φέρνει έναν ψύχραιμο αέρα στον Αστερίξ. Τα

αγόρια έκαναν παιχνίδι, με τη βιαστική Ντενέβ ν’ ανθυπομειδιά. Voilà!

Ντεπαρντιέ: Δεν γίνεται να δουλέψω αν δεν βρίσκομαι ανάμεσα σε φίλους. Άλλωστε, ο Μαρτσέλο Μαστρογιάνι το είχε πει πρώτος και συμφωνώ απόλυτα, έτσι δεν είναι, Κατρίν; Τρομάζω στην ιδέα πως δεν θα αντλήσω χαρά από μια ταινία και πως θα με περιτριγυρίζουν ηθοποιοί με τεράστιο εγώ.

Ντενέβ: Εδώ υπάρχει σκηνοθέτης με άποψη και σενάριο που μου άρεσε. Η βασίλισσα που κατάλαβα πως θα ερμήνευα παραπέμπει στη δεκαετία του ’60: στητή, στημένη, φυσικά με το ελαφρύ της μειδίαμα,αδιαπέραστη, περισσότερο πραγματική παρά αστεία.

Μπέρ: Πολλοί αναρωτιούνται αν ο Αστερίξ και ο Οβελίξ είναι ζευγάρι, γκέι δηλαδή. Εγώ τους βλέπω σαν τον Χοντρό και τον Λιγνό. Δεν το έχουν σκεφτεί το θέμα. Συγκατοικούν. Κάνουν μαζί μπάνιο.

Ντεπαρντιέ: Εντουάρ, μου δίνεις το σαπούνι, παρακαλώ;

Μπέρ: Βεβαίως. Έλεγα, λοιπόν, πως σε αυτή την ταινία θέλουν να βοηθήσουν έναν νεαρό να γίνει άνδρας. Του δίνουν σφαλιάρες, αλλά νοιάζονται πραγματικά.

Ντεπαρντιέ: Και στο μεταξύ ερωτεύονται αμφότεροι. Α, και κάτι ακόμη: ο Αστερίξ δεν είναι εθνικιστής και δεν αρκείται στην τσαντίλα και στο εκρηκτικό ταμπεραμέντο. Το λέω επειδή είναι ένα σύμβολο της γαλλικής νοοτροπίας και των τερτιπιών που χαρακτηρίζουν τους Γάλλους και σχηματίζουν πολλά κλισέ μαζί (franchouillard, αν μου επιτρέπετε).

Ντενέβ: Μόλις είδα τον Εντουάρ Μπερ με τα ξανθά του μαλλιά και τις κοτσίδες, ενθουσιάστηκα. Είπα, αυτός είναι ο Αστερίξ όπως τον έχω στο μυαλό μου.

Μπέρ: Είναι εύκολο να παίξεις με το που προβάρεις το κοστούμι, την περούκα και το μουστάκι. Αμέσως πετυχαίνεις το παλιομοδίτικο εφέ.

Ντενέβ: Τα δυο αυτά αγόρια είναι πολύ πιο τρυφερά απ’ ό,τι δείχνουν.

Μπέρ: Αγαπιόμαστε πολύ, είμαστε σαν περιοδεύων θίασος και οι καταστροφές της παραγωγής δεν μας σκιάζουν.

Ντεπαρντιέ: Το γύρισμα σε τρεις διαστάσεις ήταν αρκετά ελαφρύ και πιο εύκολο. Δεν είχε καμία διαφορά από το κλασικό δισδιάστατο των τριών προηγούμενων Αστερίξ. Δεν έχει σχέση με το green box και τα ψηφιακά εφέ. Αρνούμαι να υποστώ το βασανιστήριο του green box.

Μπέρ: Είναι θέμα σκηνοθέτη.

Ντεπαρντιέ: Ο Λοράν Τιράρ ήρθε με συγκεκριμένη, διαφορετική ματιά στη ταινία. Είναι κομψός και μαγευτικός και κοιτάζει τους ηθοποιούς με μια λάμψη στα μάτια του, σαν ένα παιδί. Αλλά μια ταινία είναι και θέμα ηθοποιών. Ας πούμε, δεν σκηνοθετούν οι σκηνοθέτες τον Ριχάρδο Γ΄, εμείς το κάνουμε. Οι σκηνοθέτες παίζουν έναν ρόλο, που πολύ συχνά τους δίνεται από τους πρωταγωνιστές. Ε;

Μπέρ: Καλά, τι είπες τώρα, φίλε μου;

Ντεπαρντιέ: Ευχαριστώ, Εντουάρ!

Ντενέβ: Εμένα θα μου επιτρέψετε να πηγαίνω, έχω δουλειά.

Ντεπαρντιέ: Βεβαίως, γλυκιά μου. Έλα να σε φιλήσω. Θα σε πάρω τηλέφωνο.

Μπέρ: Μιλώντας για ρόλους, ήθελα να πω πως εγώ δεν πήρα τον ρόλο του Κριστιάν Κλαβιέ, όπως ο Ρότζερ Μουρ δεν πήρε τον ρόλο του Σον Κόνερι στον Τζέιμς Μποντ. Είναι όλα θέμα χρόνου και συγκυρίας.

Ντεπαρντιέ: Σωστό. Διότι, φίλοι μου, πέντε λεπτά και μόνο είναι αρκετά για να οργανωθεί ένα όργιο. Είδατε τη σκηνή με τον Φαμπρίς Λυκινί ως Ιούλιο Καίσαρα, που κάνει δώρο γυναίκες στους Συγκλητικούς. Ε, ναι, είναι αναφορά στον Μπερλουσκόνι. Όπως είπαμε, αν δεν έχεις σενάριο, δεν κάνεις τίποτε. Ένας Αστερίξ δεν έγινε ποτέ γιατί το σενάριο, του Ζεράρ Ζυνιό, δεν ήταν καλό, δεν λειτουργούσε. Μόνο έτσι προχωράς σε αυτήν τη δουλειά. Προσωπικά, δεν είχα ποτέ πλάνο καριέρας.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Είδαμε την ταινία που διασκευάζει ο Γιώργος Λάνθιμος

Οθόνες / Η ταινία στην οποία βασίστηκε ο Λάνθιμος: Ένα κρυμμένο νοτιοκορεατικό διαμάντι

Η επικείμενη κυκλοφορία του «Bugonia» στάθηκε αφορμή για να επισκεφτούμε ξανά την κινηματογραφική του πηγή, το cult «Save the Green Planet!», έναν από τους κρυμμένους θησαυρούς του νοτιοκορεατικού σινεμά.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Αποκάλυψη στους Τροπικούς»: Ένα πραγματικά σπουδαίο ντοκιμαντέρ μόλις ανέβηκε στο Netflix  

Daily / «Αποκάλυψη στους Τροπικούς»: Ένα πραγματικά σπουδαίο ντοκιμαντέρ μόλις ανέβηκε στο Netflix  

Η τελευταία ερευνητική δουλειά της βραβευμένης σκηνοθέτριας Πέτρα Κόστα, είναι ένα υποδειγματικό, υποβλητικό ντοκιμαντέρ με κεντρικό άξονα την καθοριστική συμβολή των Βραζιλιάνων Ευαγγελιστών στην άνοδο του «Τραμπ των Τροπικών» στην εξουσία.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Το «requel» ενός θρίλερ των 90s και 8 ακόμη λόγοι να πάτε σινεμά

Οθόνες / Το requel ενός θρίλερ των ΄90s και 7 ακόμα λόγοι να πάτε σινεμά

Η ανάσταση του «I Know What You Did Last Summer», η νέα ταινία του Φρανσουά Οζόν, η έκπληξη των Καννών «Sorry Baby» και η ταινία που εδραίωσε το άστρο της Μόνικα Μπελούτσι - Τι παίζει από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
THE LIFO TEAM
ΕΠΕΞ MICHAEL DOUGLAS

Οθόνες / Μάικλ Ντάγκλας: Το ήσυχο αντίο ενός ανήσυχου σταρ

«Nepo baby» πριν καν υπάρξει ο όρος, ο Μάικλ Ντάγκλας βρήκε τη δική του φωνή μέσα από ρόλους που σφράγισαν το Χόλιγουντ, φτάνοντας σε μια καριέρα έξι δεκαετιών γεμάτη σκαμπανεβάσματα και δυνατές στιγμές.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
TAINIES

Οθόνες / Ο ανανεωμένος Superman και 6 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Ένας υπερήρωας, μερικοί επικίνδυνοι καρχαρίες, ένα αμερικανικό ρομαντικό δράμα, μπόλικος σουρεαλισμός και γαλλικό chanson: Το κινηματογραφικό μενού της εβδομάδας έχει από όλα - Τι παίζει από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
THE LIFO TEAM
Superman: Ένα αβαρές επεισόδιο κυριακάτικου cartoon

Oθόνες / Superman: Ένα αβαρές επεισόδιο κυριακάτικου καρτούν

Υπερφορτωμένο, κατά διαστήματα απολαυστικό, με μια τετράποδη προσθήκη που θα κάνει τους ζωόφιλους να γαβγίζουν από χαρά, το «Superman» του Τζέιμς Γκαν δεν προσποιείται πως θέλει να προσφέρει τίποτα παραπάνω από δύο ευχάριστες ώρες στο σινεμά.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Superman, καρχαρίες και Νταλί από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Superman, καρχαρίες και Νταλί από αύριο στους κινηματογράφους

Η πρώτη ταινία του αναγεννημένου διευρυμένου σύμπαντος της DC, ο υβριδικός μεταμεσονύκτιος χαβαλές του «Dangerous Animals» και το χιτσκοκικό «Spellbound», με την ονειρική σεκάνς ανθολογίας που σχεδίασε ο Σαλβαδόρ Νταλί, ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Νύχτα Αγωνίας: Το trendy δράμα του Χίτσκοκ με τη συμμετοχή του Νταλί

Οθόνες / Νύχτα Αγωνίας: Το trendy δράμα του Χίτσκοκ με τη συμμετοχή του Νταλί

Ο μεγαλοπαραγωγός Ντέιβιντ Ο. Σέλζνικ επιθυμούσε ένα trendy δράμα για την ψυχανάλυση, ενώ ο Άλφρεντ Χίτσκοκ γύρισε άλλο ένα θρίλερ για το σεξ, την ερωτική επιθυμία και τον ρόλο μιας δυναμικής γιατρού, απροστάτευτης σε ένα σεξιστικό ανδροκρατούμενο μικρόκοσμο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Αναγέννηση του Jurassic World με ανακυκλωμένα υλικά, ανακουφιστικά αναχρονιστική

Οθόνες / Jurassic World: Ανακυκλωμένα υλικά, ανακουφιστικό πισωγύρισμα

Ο Κόλιν Τρεβόροου ξεκίνησε δυνατά τη δεύτερη τριλογία του Jurassic σύμπαντος και την έστειλε στον αγύριστο ή περίπου στη μέση του πουθενά, με τους τροποποιημένους δεινοσαύρους αδέσποτους, οπλισμένους κι επικίνδυνους, σε ένα φινάλε με οικολογικές κορόνες, πανηγυρικά χαοτικό, ψευδεπίγραφα απειλητικό και, εν τέλει, εξαιρετικά ανιαρό.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ