Aστερίξ, Οβελίξ και η Γαλλίδα βασίλισσα της Αγγλίας, στο Παρίσι

Aστερίξ, Οβελίξ και η Γαλλίδα βασίλισσα της Αγγλίας, στο Παρίσι Facebook Twitter
0

Στο ίδιο τραπέζι κάθισαν για να μιλήσουν σε λίγους δημοσιογράφους ο φρέσκοςΑστερίξ, Εντουάρ Μπερ, ο αναντικατάστατος Οβελίξ, Ζεράρ Ντεπαρντιέ, και η αναπάντεχη βασίλισσα της Αγγλίας, Κατρίν Ντενέβ, με την ευκαιρία της τέταρτης κωμικής περιπέτειας της σειράς, Αστερίξ και Οβελίξ στη Βρετανία. Καταλύτης της κουβέντας ο Ντεπαρντιέ: αβρός με τη φίλη του και συμπρωταγωνίστριά του ήδη από το Τελευταίο Μετρό, πλακατζής και συνωμοτικός με τον Μπερ, έναν ηθοποιό που φέρνει έναν ψύχραιμο αέρα στον Αστερίξ. Τα

αγόρια έκαναν παιχνίδι, με τη βιαστική Ντενέβ ν’ ανθυπομειδιά. Voilà!

Ντεπαρντιέ: Δεν γίνεται να δουλέψω αν δεν βρίσκομαι ανάμεσα σε φίλους. Άλλωστε, ο Μαρτσέλο Μαστρογιάνι το είχε πει πρώτος και συμφωνώ απόλυτα, έτσι δεν είναι, Κατρίν; Τρομάζω στην ιδέα πως δεν θα αντλήσω χαρά από μια ταινία και πως θα με περιτριγυρίζουν ηθοποιοί με τεράστιο εγώ.

Ντενέβ: Εδώ υπάρχει σκηνοθέτης με άποψη και σενάριο που μου άρεσε. Η βασίλισσα που κατάλαβα πως θα ερμήνευα παραπέμπει στη δεκαετία του ’60: στητή, στημένη, φυσικά με το ελαφρύ της μειδίαμα,αδιαπέραστη, περισσότερο πραγματική παρά αστεία.

Μπέρ: Πολλοί αναρωτιούνται αν ο Αστερίξ και ο Οβελίξ είναι ζευγάρι, γκέι δηλαδή. Εγώ τους βλέπω σαν τον Χοντρό και τον Λιγνό. Δεν το έχουν σκεφτεί το θέμα. Συγκατοικούν. Κάνουν μαζί μπάνιο.

Ντεπαρντιέ: Εντουάρ, μου δίνεις το σαπούνι, παρακαλώ;

Μπέρ: Βεβαίως. Έλεγα, λοιπόν, πως σε αυτή την ταινία θέλουν να βοηθήσουν έναν νεαρό να γίνει άνδρας. Του δίνουν σφαλιάρες, αλλά νοιάζονται πραγματικά.

Ντεπαρντιέ: Και στο μεταξύ ερωτεύονται αμφότεροι. Α, και κάτι ακόμη: ο Αστερίξ δεν είναι εθνικιστής και δεν αρκείται στην τσαντίλα και στο εκρηκτικό ταμπεραμέντο. Το λέω επειδή είναι ένα σύμβολο της γαλλικής νοοτροπίας και των τερτιπιών που χαρακτηρίζουν τους Γάλλους και σχηματίζουν πολλά κλισέ μαζί (franchouillard, αν μου επιτρέπετε).

Ντενέβ: Μόλις είδα τον Εντουάρ Μπερ με τα ξανθά του μαλλιά και τις κοτσίδες, ενθουσιάστηκα. Είπα, αυτός είναι ο Αστερίξ όπως τον έχω στο μυαλό μου.

Μπέρ: Είναι εύκολο να παίξεις με το που προβάρεις το κοστούμι, την περούκα και το μουστάκι. Αμέσως πετυχαίνεις το παλιομοδίτικο εφέ.

Ντενέβ: Τα δυο αυτά αγόρια είναι πολύ πιο τρυφερά απ’ ό,τι δείχνουν.

Μπέρ: Αγαπιόμαστε πολύ, είμαστε σαν περιοδεύων θίασος και οι καταστροφές της παραγωγής δεν μας σκιάζουν.

Ντεπαρντιέ: Το γύρισμα σε τρεις διαστάσεις ήταν αρκετά ελαφρύ και πιο εύκολο. Δεν είχε καμία διαφορά από το κλασικό δισδιάστατο των τριών προηγούμενων Αστερίξ. Δεν έχει σχέση με το green box και τα ψηφιακά εφέ. Αρνούμαι να υποστώ το βασανιστήριο του green box.

Μπέρ: Είναι θέμα σκηνοθέτη.

Ντεπαρντιέ: Ο Λοράν Τιράρ ήρθε με συγκεκριμένη, διαφορετική ματιά στη ταινία. Είναι κομψός και μαγευτικός και κοιτάζει τους ηθοποιούς με μια λάμψη στα μάτια του, σαν ένα παιδί. Αλλά μια ταινία είναι και θέμα ηθοποιών. Ας πούμε, δεν σκηνοθετούν οι σκηνοθέτες τον Ριχάρδο Γ΄, εμείς το κάνουμε. Οι σκηνοθέτες παίζουν έναν ρόλο, που πολύ συχνά τους δίνεται από τους πρωταγωνιστές. Ε;

Μπέρ: Καλά, τι είπες τώρα, φίλε μου;

Ντεπαρντιέ: Ευχαριστώ, Εντουάρ!

Ντενέβ: Εμένα θα μου επιτρέψετε να πηγαίνω, έχω δουλειά.

Ντεπαρντιέ: Βεβαίως, γλυκιά μου. Έλα να σε φιλήσω. Θα σε πάρω τηλέφωνο.

Μπέρ: Μιλώντας για ρόλους, ήθελα να πω πως εγώ δεν πήρα τον ρόλο του Κριστιάν Κλαβιέ, όπως ο Ρότζερ Μουρ δεν πήρε τον ρόλο του Σον Κόνερι στον Τζέιμς Μποντ. Είναι όλα θέμα χρόνου και συγκυρίας.

Ντεπαρντιέ: Σωστό. Διότι, φίλοι μου, πέντε λεπτά και μόνο είναι αρκετά για να οργανωθεί ένα όργιο. Είδατε τη σκηνή με τον Φαμπρίς Λυκινί ως Ιούλιο Καίσαρα, που κάνει δώρο γυναίκες στους Συγκλητικούς. Ε, ναι, είναι αναφορά στον Μπερλουσκόνι. Όπως είπαμε, αν δεν έχεις σενάριο, δεν κάνεις τίποτε. Ένας Αστερίξ δεν έγινε ποτέ γιατί το σενάριο, του Ζεράρ Ζυνιό, δεν ήταν καλό, δεν λειτουργούσε. Μόνο έτσι προχωράς σε αυτήν τη δουλειά. Προσωπικά, δεν είχα ποτέ πλάνο καριέρας.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κατερίνα Γιουλάκη (1938-2025): «Η θεία όλων μας»

Απώλειες / Κατερίνα Γιουλάκη (1938-2025): «Η θεία όλων μας»

Η αγαπημένη ηθοποιός, που έφυγε πλήρης ημερών πριν από λίγες ημέρες, υπήρξε η επιτομή της Ελληνίδας θείας, τόσο στην τηλεόραση όσο και στον κινηματογράφο. Ο ανιψιός της, Φώτης Σεργουλόπουλος, θυμάται στιγμές μαζί της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί να δει κανείς το «Φοινικικό σχέδιο» αν δεν είναι φαν του Γουές Άντερσον;

The Review / Γιατί να δει κανείς το «Φοινικικό σχέδιο» αν δεν είναι φαν του Γουές Άντερσον;

O Χρήστος Παρίδης συζητά με τη Βένα Γεωργακοπούλου για την τελευταία ταινία του Τεξανού δημιουργού. Πρόκειται, τελικά, για μια αντικαπιταλιστική αλληγορία της εποχής μας;
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Army of Lovers», όπως «Στρατός Εραστών»

Οθόνες / «Army of Lovers»: Μια ταινία για τα ζευγάρια εραστών του Ιερού Λόχου

Ο σκηνοθέτης Λευτέρης Χαρίτος εξηγεί πώς αποφάσισε να θίξει ένα θέμα που για αιώνες θεωρείται ταμπού: τις ερωτικές σχέσεις μεταξύ αντρών στην Αρχαία Ελλάδα, ακόμη και στο πεδίο της μάχης.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Tsoula Festival

Μουσική / Tsoula Festival: Το πιο φρέσκο νησιώτικο φεστιβάλ στήνεται στην Αστυπάλαια

Με όνομα εμπνευσμένο από το παραδοσιακό φυλαχτό του νησιού, το φεστιβάλ που οραματίστηκαν τρεις δημοσιογράφοι στρέφει τα βλέμματα στην «πεταλούδα του Αιγαίου» – και έχουμε αποκλειστικά το πλήρες πρόγραμμά του.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Τζόυς Ευείδη

Οι Αθηναίοι / Τζόυς Ευείδη: «Φαίνομαι πολύ κουλ; Μπα, ρόλος είναι»

Αν της είχαν κάνει στο θέατρο όσες επαγγελματικές προτάσεις είχε ως σερβιτόρα, θα ήταν η Βουγιουκλάκη – όπως λέει. Κι αν και συχνά αυτολογοκρίνεται, δεν κρύβεται πίσω από τις λέξεις. Είναι μια αγαπητή κωμική ηθοποιός, που κάποτε ήθελε να παίξει δραματικούς ρόλους. Και είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Sonny boy: Ο Αλ Πατσίνο με τα δικά του λόγια

Pulp Fiction / Sonny boy: Ο Αλ Πατσίνο με τα δικά του λόγια

Mε αφορμή την βιογραφία του που μόλις κυκλοφόρησε στα Ελληνικά, ανατρέχουμε στη ζωή και την καριέρα του κορυφαίου σταρ, που προσπάθησε πολύ να αποφύγει τη διασημότητα, αλλά, ευτυχώς για εμάς, απέτυχε.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Είναι «καταραμένη» η κινηματογραφική βιογραφία του Μάικλ Τζάκσον;

Οθόνες / Είναι «καταραμένη» η κινηματογραφική βιογραφία του Μάικλ Τζάκσον;

Νέα αναβολή πήρε η ταινία «Michael» ενώ η παραγωγή ανακοίνωσε την έναρξη επιπλέον γυρισμάτων, τα οποία ενδεχομένως θα επιχειρήσουν να ασχοληθούν με τις βαριές κατηγορίες εις βάρος του αείμνηστου «Βασιλιά της ποπ».
THE LIFO TEAM
Τι είναι το IMAX που, μετά τη Θεσσαλονίκη, έρχεται και στην Αθήνα

Οθόνες / Τι είναι το IMAX που, μετά τη Θεσσαλονίκη, έρχεται και στην Αθήνα

Η ανακοίνωση των Village Cinemas γεμίζει χαρά τους Αθηναίους σινεφίλ που πρόκειται να αποκτήσουν τη δική τους αίθουσα IMAX. Τι είναι, όμως, η τεχνολογία IMAX και γιατί μέχρι πρότινος είχε μόνο η Θεσσαλονίκη πιστοποιημένη αίθουσα;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ερωτικές ιστορίες κάτω από τα αστέρια στο Cine Paris

Οθόνες / Ερωτικές ιστορίες κάτω από τα αστέρια στο Cine Paris

Ένα υπέροχο κινηματογραφικό αφιέρωμα στο στέκι της Πλάκας, με παλιές δόξες, όπως το «Brief Encounter» και το «Roman Holiday» αλλά και πιο σύγχρονες, όπως το κομψοτέχνημα «In the Mood for Love» και το σπαραχτικό «Cold War».
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Βασίλη και Δάφνη, πώς γυρίσατε την πιο αφοπλιστική ερωτική σκηνή του ελληνικού σινεμά;

Lifo Videos / Βασίλη και Δάφνη, πώς γυρίσατε την πιο αφοπλιστική ερωτική σκηνή του ελληνικού σινεμά;

Ο βραβευμένος σκηνοθέτης και σεναριογράφος Βασίλης Κεκάτος, μαζί με την πρωταγωνίστριά του, Δάφνη Πατακιά, μιλούν για όσα έζησαν στα γυρίσματα της ταινίας «Οι άγριες μέρες μας» – μιας ιστορίας με χαρακτήρες που είναι «γλυκά τσογλανάκια».
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
«Made in Vain»: Γιατί ένας άνθρωπος θέλει να γίνει bodybuilder;

Οθόνες / «Made in Vain»: Γιατί ένας άνθρωπος θέλει να γίνει bodybuilder;

Ένα αποκαλυπτικό ελληνικό ντοκιμαντέρ που αποτυπώνει την ωμή αλήθεια για το άθλημα του bodybuilding –έναν κόσμο όπου δοκιμάζονται τα όρια σώματος και πνεύματος– έρχεται στις αίθουσες την Πέμπτη 29 Μαΐου.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ