Αναστασάκης κατά Βούρου: Αυτός κατέχει ρεκόρ των αμοιβών στο ΚΘΒΕ

Αναστασάκης κατά Βούρου: Αυτός κατέχει ρεκόρ των αμοιβών στο ΚΘΒΕ Facebook Twitter
0

Αιχμές κατά του προηγούμενου διευθυντή της Κεντρικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδας Γιάννη Βούρου άφησε ο διάδοχός του Γιάννης Αναστασάκης, προκαλώντας την αντίδραση του.


Ο κ. Αναστασάκης στην πρώτη του συνέντευξη Τύπου μίλησε για παχυλές αμοιβές του προκατόχου του για σκηνοθεσίες παραστάσεων και επιλογές παραγωγών, που έπληξαν όπως το πάσχον θέατρο.


Ο νέος διευθυντής κατέκρινε την επιλογή Βούρου για την παράσταση Alexander the Great, μία παραγωγή ύψους πάνω από 400.000 ευρώ, μέσα σε μία τόσο δύσκολη οικονομική συγκυρία για το ΚΘΒΕ και όταν ρωτήθηκε αν θεωρεί ο ίδιος ότι η ευθύνη είναι κυρίως του Γιάννη Βούρου, σχολίασε τις σκηνοθεσίες του προκατόχου του. «Το ρεκόρ των αμοιβών, την πρώτη δεύτερη και τρίτη θέση στις αμοιβές συντελεστών την προηγούμενη περίοδο (στο ΚΘΒΕ την κατέχει ο Γιάννης Βούρος», είπε. Σύμφωνα με τον ίδιο, η μηνιαία αμοιβή του εκάστοτε καλλιτεχνικού διευθυντή του θεάτρου είναι ανεξάρτητη από τις συνεργασίες του σε παραγωγές και ανέρχεται στα 2100 ευρώ καθαρά. "Δεσμεύομαι ότι αν αναλάβω την σκηνοθεσία κάποιας παραγωγής κατά τη διάρκεια της θητείας μου στο θέατρο να μην πληρωθώ καλύτερα από οποιονδήποτε άλλο συνάδελφο», σημείωσε επίσης.


Για τα χρέη του θεάτρου ο κ. Αναστασάκης έδειξε τη διοίκηση από τον Νικήτα Τσακίρογλου «κατά τη διάρκεια της θητείας του οποίου δημιουργήθηκε το μεγαλύτερο κομμάτι του χρέους στο ΙΚΑ, ένα από τα επιμέρους μεγαλύτερα οικονομικά «αγκάθια» που έχει να αντιμετωπίσει το ΚΘΒΕ σήμερα».

Ο κ. Βούρος αντέδρασε άμεσα στις δηλώσεις Αναστασάκη για το πρόσωπο του σημειώνοντας σε επιστολή-απάντηση προς τον νυν διευθυντή :«Προτιμήστε να αποτύχετε πρωτότυπα παρά να αποτύχετε μιμούμενος κάποιον άλλον».

«Το καθαρό ποσό που μέχρι στιγμής έχω εισπράξει είναι αποτυπωμένο πεντακάθαρα στις φορολογικές μου δηλώσεις όπως και στο 'πόθεν έσχες' μου. Οι αμοιβές αυτές, ιδίου ύψους όπως και άλλων σκηνοθετών και συντελεστών που συνεργάστηκαν με το ΚΘΒΕ, φέτος, με πρωτοβουλία δική μου, έχουν περικοπεί σε σχέση με πέρσι κατά περίπου 25-30%. Θα πρέπει επιπρόσθετα να αναφέρω πως τα τελευταία χρήματα που πήρα βάσει επίσημου υπογεγραμμένου τιμολογίου είναι στις 2/2/2015», σημειώνει ακόμη.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

*Ακόμη και το πιο σφοδρό ξυράφι υπήρξε κάποτε λουλούδι/ από τον Πάνο Μιχαήλ

ΟΑΣΗ / Ακόμη και το πιο σφοδρό ξυράφι υπήρξε κάποτε λουλούδι/ από τον Πάνο Μιχαήλ

Από το σοκ της Peaches μέχρι τη σιωπηρή δύναμη σωμάτων που άντεξαν χωρίς να εξηγηθούν, ο Πάνος Μιχαήλ εξερευνά τι σημαίνει να κατοικείς το σώμα σου χωρίς διαπραγμάτευση. Ένα πολυποστ της ΟΑΣΗΣ για την επιθυμία ως πολιτισμό και την αντοχή ως μορφή αλήθειας.
ΠΑΝΟΣ ΜΙΧΑΗΛ
*Το δέρμα που κατοικώ/από τον Πάνο Μιχαήλ

ΟΑΣΗ / Το δέρμα που κατοικώ/ από τον Πάνο Μιχαήλ

Σε αυτό το πολυποστ, ο Πάνος Μιχαήλ κοιτάζει τη σύγχρονη κουλτούρα μέσα από εκείνο το μικρό σκοτεινό διάκενο όπου κάτι λείπει και ακριβώς γι’ αυτό γίνεται ορατό. Από τη Charli XCX που παλεύει να ξαναβρεί το σώμα της μέσα στο ίδιο της το είδωλο, μέχρι τη Cindy Sherman που αποκάλυψε νωρίς τη βία της μίμησης· από τη σωματική ένταση του HYACYN μέχρι τη λαϊκή, ανθρώπινη ματιά του Martin Parr. Ένα queer πολυποστ για την επιμονή της παρουσίας σε μια εποχή που δεν αντέχει την ατέλεια.
ΠΑΝΟΣ ΜΙΧΑΗΛ
Πόσο κοστίζει να βγαίνεις στην Αθήνα;

Culture / Πόσο κοστίζει να βγαίνεις στην Αθήνα;

Από τις θεατρικές σκηνές και τις σκοτεινές αίθουσες μέχρι τα μεγάλα dance events και τα πιο περιζήτητα τραπέζια της Αθήνας, πόσο κοστίζει πραγματικά η επαφή με όσα συμβαίνουν στην πόλη; Πού βρισκόμαστε σε σχέση με λίγα χρόνια πριν και πού σε σχέση με το εξωτερικό;
THE LIFO TEAM
Τα πρόσωπα που άλλαξαν κάτι στον πολιτισμό και υπόσχονται πολλά ακόμα για το μέλλον

Portraits 2025 / Τα πρόσωπα που άλλαξαν κάτι στον πολιτισμό και υπόσχονται πολλά ακόμα για το μέλλον

Kάποιοι το κάνουν για χρόνια, άλλοι εμφανίζονται πρώτη φορά ή είναι ακόμα στην αρχή της θαυμαστής τους πορείας. Το μόνο σίγουρο είναι ότι το 2024 έκαναν τη διαφορά και απ' ό,τι φαίνεται το 2025 θα συνεχίσουν ακάθεκτοι. Η ομάδα της LifΟ μίλησε μαζί τους.
THE LIFO TEAM
«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 - ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.