Μην το σκέφτεσαι, στείλε της να βρεθείτε για την επέτειο.
Άλλωστε πια έχετε ξεπεράσει τις προηγούμενες σχέσεις σας.
Τι έχεις να χάσεις;
Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...
Μην το σκέφτεσαι, στείλε της να βρεθείτε για την επέτειο.
Άλλωστε πια έχετε ξεπεράσει τις προηγούμενες σχέσεις σας.
Τι έχεις να χάσεις;
Ενδιαφέρουσα ιστορία αλλά δυστυχώς τέτοιες συναντήσεις μπορεί να σε κάνουν να πιστεύεις ότι έχεις τέλεια σύνδεση με τον άλλο, να σε χαροποιεί ότι μιλάτε μεταξύ σας ακατάπαυστα και να ελπίζεις ότι έχετε πολλά κοινά αλλά δεν είναι έτσι.
Αν είχατε πραγματικά ερωτική σύνδεση μεταξύ σας ( κι ας το χαρακτηρίζεις εσύ ως μη ραντεβού, ακόμα κι αυτά τα είδη ραντεβού που θεωρούνται απλώς συζήτηση για γνωριμία και συνάντηση ψυχικής εσωτερικής εξωτερίκευσης όπως τα λέω εγώ, δείχνουν αν θα υπάρξει ερωτική πιθανότητα στο μέλλον, αν υπάρχει η σπίθα μεταξύ των συνομιλητών) τότε δεν θα υπήρχε αυτή η κατάληξη που συνοψίζεις με την εξής φράση σου: '' Δεν ξαναμιλήσαμε, ούτε από το τηλέφωνο, ούτε διαδικτυακά.''
Πάντως σου δίνω το σεβασμό μου μόνο και μόνο για τη φράση σου: ''Τόσο πεταχτή αγκαλιά που νομίζω δεν αγγίξαμε καν ο ένας τον άλλον, πιο πολύ ήταν σαν να τρίφτηκαν τα άτομα της ύλης μας χωρίς να γίνει αντιληπτό κάτι στις αισθήσεις.''.
Τρίψιμο ατόμων της ύλης σας, είστε ερωτικά όντα εκεί στη Θεσσαλονίκη, τι σκέφτηκες να πεις ρε άνθρωπε;
Εσύ αυτό που έκανες με τη συγκεκριμένη ήταν απλά one night truth.
Είναι μια φράση που είχα ακούσει σε ένα θεατρικό έργο πριν είκοσι τρία χρόνια, ήταν παράφραση του one night stand, και έλεγε ο ήρωας εκεί στο θεατρικό έργο πως θα έρθει κάποτε η στιγμή που οι άνθρωποι θα θελήσουν να μοιραστούν την αλήθεια τους με κάποιον άλλο για μια νύχτα χωρίς να τον ξαναδούν κι έτσι θα του προτείνουν να κάνουν μαζί one night truth.
Αυτό συνέβη σε σένα.
Τα φιλιά μου στη συμπρωτεύουσα.
Αυτό το "one night truth" για κάποιον λόγο μου θυμίζει σαν concept την ταινία "Φτηνά Τσιγάρα" του Χαραλαμπίδη. Της δείχνει ποιος είναι χωρίς καμία μάσκα ή σοβαροφάνεια (άνεργος, πολυλογάς, αυθόρμητος, κυνικός) και εκείνη το ίδιο. Περπατάνε στους άδειους δρόμους της Αθήνας αργά το βράδυ (ή πολύ νωρίς το πρωί) , πίνουν καφέ με την ανατολή σε ένα καφέ με θέα την Ακρόπολη, δίνουν άτυπα ραντεβουδάκια σε pet shop με ενυδρεία, σε άδεια λεωφορεία. Ήταν μία νύχτα σαν αυτή που περιγράφει ο εξομ. Δεν ξέρω αν είναι τυχερό που το έζησε έστω και για λίγο ή άτυχος που το έζησε και τελείωσε και ακόμα το θυμάται, πάντως το μόνο σίγουρο είναι ότι και εγώ θα ήθελα να βιώσω κάτι τέτοιο...
@ Thodoris95
"Μη ραντεβού" (ραντεβού lite) θέλεις να βιώσεις ; Χόρτασες δηλαδή από τα κανονικά ραντεβού ή πλέον σου βαριοπέφτουνε ;
Όχι, εννοούσα αυτό το "one night truth" έτσι όπως το περιέγραψε πιο πάνω ο "μικρό ταξίδι στο πάτωμα" , όχι μη-ραντεβού. Κανονικό ραντεβού απλά όχι μέσα στα κλισέ και όλη αυτή την προκαταβολική ανυπομονησία που περιμένεις να δεις πόσο υπέροχο είναι το στοιχείο της επικοινωνίας-χημείας και τελικά είναι τέρμα προβλεπόμενο (σαν να βγήκε 10 ραντεβού στην σειρά από εκείνα τα Αμερικάνικα που αλλάζουν τραπέζια ανά 1 λεπτό νομίζω, σίγουρα θα το έχεις δει κάπου και κατάλαβες τι εννοώ, το ρώτησα στο chatGPT επειδή δεν ήξερα καν πως να το περιγράψω: sleed dating λέγεται, αυτό εννοώ δηλαδή να μην είναι ένα ακόμα ραντεβουδάκι της σειράς που θα ξεχαστεί γρήγορα και οριστικά, του εξομ. δηλαδή έμεινε στην μνήμη τόσο καιρό οπότε αυτό σημαίνει ότι ακόμα και που δεν οδήγησε κάπου, ήταν πολύ έντονα τα συναισθήματα)
@ Thodoris95 24.9.2025/04:06
Οκ, κατάλαβα πώς το εννοείς. Όσο για τη συγκεκριμένη ταινία -επειδή αναρωτιέσαι- την είχα δει παλιότερα και μέτρια προς καλή τη βρίσκω. Τη θεωρώ σαν παράδειγμα cult ταινίας που ενώ υποτιμήθηκε και αγνοήθηκε στην εποχή της, υπερτιμήθηκε δυσανάλογα και πάλι, μετά από κάποια χρόνια.
Συμβαίνει και στη μουσική αυτό, δε μου είναι κάτι άγνωστο ή παράξενο.
Η αλήθεια για μένα είναι ότι βρίσκεται κάπου στη μέση και κάτω. Ας πούμε 2/5. Όχι αριστούργημα, ούτε και για πέταμα.
Με λίγα λόγια όσον αφορά την ταινία, προτείνω να τη δει κάποιος -επειδή είναι σκηνοθετικά αρκετά καλή, χρήσιμη ακόμα και για τους τουρίστες της Αθήνας- αρκεί να κλείσει τελείως τον ήχο · για καλύτερα αποτελέσματα. Τα μαλλιά μας χρειάζονται στη θέση τους.
Ας θυμηθεί πως το σινεμά είναι κυρίως εικόνα (όπως εύστοχα το είχε θέσει και ο "θείος Alfred" ) και ας παρηγορηθεί με αυτό.
"Φτηνά τσιγάρα"...στη δεκαετία του '90 κυκλοφορούσαν πολλοί στο αμαρτωλό τρίγωνο μεταξύ Κλαυθμώνος/Ευριπίδου, Ομόνοια/Αθηνάς, Πλ. Κοτζιά/Σωκράτους (κυρίως του λεγόμενου τότε "ανατολικού μπλοκ") και τα πουλάγανε λαθραία στους δρόμους... γνωστές μάρκες, "Marlboro", "Winston" κλπ... κάποιοι χαρμάνηδες τότε προτιμούσαν να τα αγοράζουν με τις κούτες που ήταν αρκετά πιο φτηνά από περιπτέρου...ποιος ξέρει τί πριονίδι έμπαινε μέσα.
Όλοι αυτοί στη συνέχεια, έκαναν ωραία λαιμά.
Μη νομίζεις ότι το κέντρο ήταν όμορφο εκείνους τους καιρούς. Σκατά ήτανε και τότε. Απλά, με τα χρόνια απόγινε.
@ Thodoris95
Η διαφορά μου με το Χαραλαμπίδη είναι ότι εκείνος αμπελοφιλοσοφούσε παρέα με έναν άνθρωπο, νύχτα μέσα στην πόλη, προσδοκώντας έναν έρωτα που δεν ήρθε ποτέ... πάλι καλά.
Σχετικά τυχερός ο Χαραλαμπίδης μιας και τον ανέφερες.
Εγώ, έλεγα το παράπονό μου με λόγια απλά και με δάκρυα στα μάτια μόνος μου, στα στοιχεία της Φύσης (θάλασσα, βράχια, αέρα, δέντρα κλπ) μέρα με ντάλα ήλιο και σε όλες τις μεγάλες ανοιχτωσιές και εξοχές πέριξ της πόλης που τριγύρναγα, από Λαύριο μέχρι Θρακομακεδόνες και από Σούνιο μέχρι Λίμνη Μαραθώνα με αμάξι ή μηχανή, προσπαθώντας να ξορκίσω έναν έρωτα που όλα έδειχναν ότι θα κρατούσε αλλά πέταξε μακριά για πάντα.
Το αντίθετο του Χαραλαμπίδη...
Ευτυχώς, κάποια στιγμή πέρασε και εύχομαι να μην το βιώσει κανένας.
Δεν θέλω να κάνω spoiler επειδή δεν ξέρω αν σου άρεσε σαν ταινία για να γράψω κάτι που θα σε ξενερώσει, οπότε να ξέρεις ότι είναι fun fact που αφορά την συγκεκριμένη ταινία, αν την έχεις πολύ αγαπημένη, μην συνεχίσεις την ανάγνωση. Κάπου διάβασα σε ένα σχόλιο στη ταινία που είναι ανεβασμένη στο YT, ότι όλα αυτά που βλέπουμε στο τέλος (την υπέροχη εκείνη σκηνή με το άδειο τραμ και τα περιστέρια με την οποία κλείνει η ταινία) είναι όνειρο. Υποτίθεται πως το φαντάστηκε ο χαρακτήρας που υποδύεται ο ίδιος ο Χαραλαμπίδης, και η ταινία στη πραγματικότητα τελειώνει εκεί που αποχαιρετιούνται (που της λέει θα της φέρει μία πέτρα από το φεγγάρι) επειδή δεν του άρεσε αυτή όμως δε ήθελε να χαλάσει εκείνη την μία και μοναδική τους νύχτα (κυριολεκτικά "μία και μοναδική"). Εντωμεταξύ η ταινία είναι σαφώς επηρεασμένη από την Αμερικάνικη ταινία "Before Sunrise' (1995) και στην ταινία αυτή γίνεται κάτι αντίστοιχο. Όσο για όλα αυτά που γράφεις, νομίζω ήταν το καλύτερο που θα μπορούσες να κάνεις..Όταν οι άνθρωποι μας πληγώνουν και απογοητεύουν, η φύση και τα ζώα μας θυμίζουν πόσο ανώφελο είναι να στεναχωριόμαστε για κάτι τέτοιο που έτσι και αλλιώς ο χρόνος κάποτε θα το γιατρέψει. Περασμένα, ξεχασμένα.
Προς Thodoris95: Ο ήρωας στο θεατρικό έργο που αναφέρω έλεγε για one night truth βαθύτερη εξομολόγηση και από τους δύο ανθρώπους που θα έπαιρναν μέρος σε αυτή και δεν θα αφορούσε μόνο τα ερωτικά.
Όσον αφορά τα ''φτηνά τσιγάρα'' που αναφέρεις , αν και ήμουν από τους ελάχιστους θεατές που την είδα το 2001 στην κινηματογραφική αίθουσα της γειτονιάς μου (δυστυχώς αυτά τα δύο πανέμορφα σινεμά που συστεγάζονταν σε ένα ωραίο κτίριο, έχουν εδώ και πολλά χρόνια γκρεμιστεί κι έγιναν σουπερ-μάρκετ και πολύ με μελαγχολεί αλλά τέλος πάντων), ωστόσο δεν θεωρώ πως η συγκεκριμένη ταινία αντικατοπτρίζει απόλυτα το one night truth, τουλάχιστον όπως το εννοώ εγώ κι όπως το εννοούσε και ο ήρωας στο θεατρικό έργο που είχα δει.
Τα ''φτηνά τσιγάρα'' παρότι εμπορική αποτυχία στην εποχή της, μέσα στο πέρασμα του χρόνου έγινε τεράστια επιτυχία, απέκτησε μεγάλη φήμη, παίζεται σε όλα τα φεστιβάλ και τα θερινά, γενικά ξετρελάθηκαν όλοι και όλες.
Να φανταστείς ότι πριν κάποια καλοκαιρια που είχα πάει να την ξαναδώ σε ένα θερινό και ήταν καλεσμένος κι ο ίδιος ο Χαραλαμπίδης για να προλογίσει, ρώτησε τους θεατές ποιοί είχαν δει την ταινία τότε το 2001 που βγήκε στις αίθουσες κι ήμουν ο μοναδικός που σήκωσα χέρι μέσα σε μια ασφυκτικά γεμάτη αίθουσα και με σχολίασε κιόλας ο ίδιος.
Τέλος πάντων, περνώντας τα χρόνια και ξαναβλέποντας την ταινία, αν και αναγνωρίζω κάποιες αρετές της, δεν θεωρώ πως οι δύο ήρωες έκαναν one night truth.
Ειδικά ο ήρωας που υποδύεται ο Χαραλαμπίδης επιδίδεται σε άνευ προηγουμένου ακκισμό, δεν μαθαίνουμε επί της ουσίας τίποτα για τον εαυτό του σε ολόκληρη την ταινία, ψευτομποεμίζει (τους αυθεντικούς μποέμ τύπους τους λατρεύω) ενώ η ηρωίδα μοιάζει με συμπλήρωμα εκείνου και πέρα από το ότι της αρέσουν τα ταξίδια και δουλεύει σε περιοδικά κάνοντας φωτογραφίσεις δεν μαθαίνουμε απολύτως τίποτα για εκείνη, υπονοείται απλώς πως έχει κάποιον πρώην.
Δεν μαθαίνουμε τίποτα άλλο για την ηρωίδα, απλώς υπάρχει εκεί για να έχει ο ήρωας κάποιον άνθρωπο να απευθύνεται κι ο οποίος λέει απλά κάποιες αόριστες και περί ανέμων και υδάτων ατάκες.
Οπότε one night truth μάλλον δεν έκαναν οι ήρωες στη συγκεκριμένη ταινία κατά τη γνώμη μου.
Μπράβο βρε παιδιά ευτυχως που το ξεκαθαρίσατε ότι δεν θέλετε κάτι παραπάνω και είχε τέτοια επιτυχια το μη-ραντεβου. Έχετε και επέτειο μη-σχεσης και μη-επικοινωνιας, μια χαρα. Σε εσας τριφτηκαν τα ατομα της υλης σας, στον προηγουμενο τεμαχιστηκε το Ειναι του, ο προ προηγούμενος επεσε σε φουρτούνα... Δεν σας προλαβαίνουμε πια
"Ραντεβού" και "μη ραντεβού" · κάτι δηλαδή σα διακόπτης on/off ένα πράγμα ;
Με τη διαφορά, ότι το "μη ραντεβού" είναι και αυτό ραντεβού, απλά πιο ξενέρωτης μορφής (ραντεβού lite).
Και αυτό ακριβώς προσπάθησε να σου δείξει η κοπέλα : ότι δε μπαίνουν όλα σε "κουτάκια" στυλ "εδώ το αλάτι εκεί το πιπέρι", αλλά πρέπει να χρησιμοποιήσουμε συνολικά το αλατοπίπερο για να βγει νόστιμο το φαγητό...
Εκείνη η καϋμένη πεινούσε για κρέας · και σχεδόν σε εκλιπαρούσε γι' αυτό, την ώρα που εσύ είχες το μυαλό σου στο μπλα μπλα και τις θεωρίες, ψάχνοντας ακόμα στα ντουλάπια της ψυχικής σου κουζίνας να βρεις τα βαζάκια που θα το νοστιμίσουν...
Μία ευκαιρία πάντως, σου την έδωσε.
Τώρα πλέον, δεν έχει χαραχτεί στο σκληρό δίσκο της μνήμης σου ως "μη ραντεβού", αλλά ως ραντεβού κανονικότατο · που μάλιστα μας περιγράφεις ιδιαίτερα λογοτεχνικά στην παρούσα εξομολόγηση πώς σου ξεγλίστρησε από τα χέρια.
Πολύ ρομαντική εξομολόγηση όμως το γεγονός ότι "κόλλησες" εκείνη την στιγμή που λες, κρύβει άλλα πράματα από πίσω. Δεν είχες ξεπεράσει 100% την πρώην σου; Δεν ένιωθες σίγουρος πως σου αρέσει; (επειδή μιλούσατε τόσες ώρες σερί δεν σημαίνει κάτι, στην αρχή υπάρχει ο ενθουσιασμός της νέας γνωριμίας και έχετε και τόσα πράματα να πείτε για να μάθετε ο ένας τον άλλον, αν η ίδια ένταση συνεχιζόταν για μέρες ή και βδομάδες και μετά βίωνες μία αντίστοιχη στιγμή, θα ήταν πιο ξεκάθαρο μέσα σου ότι ναι, σου αρέσει, και δεν πίεσες τον εαυτό σου να την ερωτευτεί απλά για να μην σκέφτεσαι άλλο την πρώην). Το ότι το σκέφτεσαι ακόμη δεν νομίζω να βοηθάει κάπου, κόψατε κάθε επικοινωνία που σημαίνει πως ήταν αμοιβαία η ξενέρα, αλλιώς πολύ απλά, δεν θα έμενε και εκείνη σε εκείνη την στιγμή αλλά θα γύριζε σπίτι της, θα ηρεμούσε όπως και εσύ, και θα τα λέγατε την επόμενη μέρα, και θα υπήρχε και δεύτερο και τρίτο ραντεβού - μη-ραντεβού, άρα και εκείνη ενδεχομένως να παρασύρθηκε από όλο αυτόν τον ενθουσιασμό και όταν κρύωσε η στιγμή εκείνη, μετά κάπως το ξανασκέφτηκε. Εύχομαι να ξαναζήσεις κάτι παρόμοιο κάποια στιγμή και να είσαι σίγουρος όταν θα έρθει αυτή η στιγμή όπως την περιέγραψες. Επειδή αν δεν είσαι σίγουρος εκείνη την στιγμή (που ουσιαστικά όλα τα άλλα χτίζουν σιγά-σιγά εκείνη την στιγμή, σαν μπάντα που παίζει μουσική στο background μόνο και μόνο για να έρθει μετά το σόλο του κιθαρίστα ή του τραγουδιστή για να απογειώσει όλα τα υπόλοιπα, αν το σόλο δεν είναι καλό, τα άλλα ξεχνιούνται, ενώ το ανάποδο όχι) τότε σε κρατάει πίσω κάτι που μόνο εσύ ξέρεις βαθιά μέσα σου που όμως αυτό σημαίνει "δεν θέλω να αφεθώ" ή "δεν νιώθω έτοιμος" ή "έχω ενδοιασμούς". Και αν νιώθεις κάτι από αυτά, ίσως έπεσες στην παγίδα του να ρομαντικοποιήσεις ψυχαναγκαστικά κάτι το οποίο δεν βασίστηκε όντως στον έρωτα αλλά στην πολύ καλή επικοινωνία και τα vibes, άλλο να σου αρέσει πάρα πολύ ένας άνθρωπος και άλλο να τον ερωτευθεις. Αν τον ένιωθες τον έρωτα, κάθε ενδοιασμός, δεύτερη σκέψη, άγχος, υπερανάλυση, οτιδήποτε, θα διαλυόταν την ίδια στιγμή.