Ομόνοια reloaded

Ομόνοια reloaded Facebook Twitter
Το κτίριο-φάντασμα της Βασιλίσσης Σοφίαςδίπλα στο Ιπποκράτειο. Ιδού η μετεξέλιξήτου από πολυκινηματογράφος σε κτίριο γραφείων.
8

H είδηση ότι η νέα ναυαρχίδα του Bios στήνεται στην περιοχή της Ομόνοιας κάνει τον γύρο της πόλης / για την ακρίβεια, στα παλιά γραφεία και τυπογραφεία των περιοδικών «Ρομάντσο», «Πάνθεον» και «Βεντέτα» στην οδό Αναξαγόρα / σε έναν από τους πιο «ζόρικους» δρόμους μιας πολύ ζόρικης περιοχής / η Αναξαγόρα είναι ένας μικρός σχετικά δρόμος ανάμεσα σε Σωκράτους και Μενάνδρου, κάθετη στην οδό Γερανίου / και σ’ ένα από τα πιο όμορφα, μοντέρνα κελύφη του αθηναϊκού κέντρου / αυτό είναι το επόμενο μεγάλο στοίχημα του Βασίλη Χαραλαμπίδη και της δημιουργικής του παρέας και θυμάμαι την ακατάσχετη συνωμοσιολογία που μας είχε πάρει τ’ αυτιά τα προηγούμενα χρόνια, ότι δήθεν τα πρεζάκια στην Ομόνοια και στην πλατεία Θεάτρου τα είχαν ρίξει οι μεγαλοκαρχαρίες του αθηναϊκού real estate για να πέσουν οι τιμές και στη συνέχεια να αγοράσουν τσάμπα τα απαξιωμένα κουφάρια της περιοχής / κανείς δεν μπορεί να ξέρει, αλλά με τις συνωμοσίες made in Greece δεν έχω καλό προαίσθημα, γιατί δίνω περισσότερες πιθανότητες σε ένα άλλο σενάριο: όσα δεν πάνε καλά οφείλονται, κατά τη γνώμη μου, σε ανικανότητα και ανευθυνότητα και όχι σε μια καλοοργανωμένη «κομπίνα», από την οποία κάποιοι επωφελούνται / γενικά, νομίζω ότι δεν είμαστε άξιοι για συνωμοσίες και περίπλοκα σχέδια, γιατί αυτά τα πράγματα θέλουν οργάνωση και καλή προετοιμασία / και δεν φημιζόμαστε ούτε για το πρώτο ούτε για το δεύτερο / επιστρέφω στο πρότζεκτ του Bios, για να προσθέσω ότι δεν χρειάζεται να πούμε τι σημαίνει για την Ομόνοια η κατασκευή ενός μεγάλου, σύγχρονου πολιτιστικού κόμβου στα σπλάχνα της, όχι πολύ μακριά από την πλατεία Θεάτρου, που έδωσε πρώτη, πριν από λίγα χρόνια, το σινιάλο της ακραίας υποβάθμισης / δεν θα λυθούν όλα τα προβλήματα της περιοχής επειδή θ’ ανοίξει ένας νέος χώρος, αλλά ό,τι φέρνει κόσμο είναι καλό / εν τω μεταξύ, ακούστηκε ότι ο Βενέτης ανέλαβε τη διαχείριση δύο κτιρίων πάνω στην πλατεία / το ένα εξ αυτών είναι το ιστορικό «Νέον» / τα «τραπεζάκια έξω» είναι γεγονός, πάντως, από μεμονωμένο επιχειρηματία, δίπλα στα McDonald’s / καλά νέα έρχονται από το μέτωπο της αξιοποίησης του δεύτερου μισού του Διεθνούς Κέντρου Ραδιοτηλεόρασης (IBC) στο Μαρούσι / το πρώτο έχει εκμισθωθεί εδώ και κάποια χρόνια στη Lamda Development που έστησε το Golden Hall / έτσι, λοιπόν, ο επενδυτής που θα «πάρει» το κτίριο, καταβάλλοντας ενοίκιο ετησίως, είναι υποχρεωμένος να φτιάξει και το περίφημο Μουσείο Ολυμπιακών Αγώνων που έχει αναγγελθεί από την εποχή του 2004 / στη σωστή κατεύθυνση όλα τα μέτρα για να περιοριστεί η εισιτηριοδιαφυγή στα μέσα μαζικής μεταφοράς / τους πήρε μερικά χρόνια, αλλά επιτέλους ανακοινώθηκε ότι από το 2012 θα εγκατασταθούν μπάρες σε μετρό και Ηλεκτρικό / προσωπικά, επειδή χρησιμοποιώ τακτικά τον Ηλεκτρικό, έχω να δω ελεγκτή καμιά πενταριά χρόνια / επίσης, φαίνεται ότι καταργείται το εισιτήριο των 90 λεπτών, καθώς αρκετός κόσμος, παραπλανημένος από την «επανάσταση» του «δεν πληρώνω», μεταβίβαζε το εισιτήριό του σε άλλους επιβάτες που μπορούσαν να το χρησιμοποιήσουν / αν είναι να κάνεις επανάσταση εναντίον ενός δημόσιου οργανισμού που στενάζει από τα ελλείμματα, μην γκρινιάξεις την επόμενη φορά που η κυβέρνηση θ’ ανακοινώσει αυξήσεις στα μέσα / γιατί θα έχεις βάλει κι εσύ το χεράκι σου.

Αθήνα
8

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

7 σχόλια
Δηλαδή φταίμε εμείς που χρησιμοποιούμε τα ΜΜΜ για τις αυξήσεις των εισιτηρίων; Όχι η κακή διαχείρηση; Τόσα χρόνια ο περισσότερος κόσμος πληρώνει εισιτήριο κανονικά! Γιατί φτάσαμε ως εδώ; Και τώρα που δεν υπάρχουν λεφτά και βρίσκονται νέες λύσεις αλληλεγγύης ανάμεσα στον κόσμο θα μας πείτε ότι φταίμε κιόλας; Υπάρχουν ένα σωρό προβλήματα με τις συγκοινωνίες σ' αυτήν την πόλη. Τους σταθμούς του ηλεκτρικού τους έκλειναν για να τους "φτιάξουν" αρκετές φορές για πολύ καίρό μάλιστα τα τελευταία χρόνια. Το μετρό δεν έχει κλιματισμό. Προσωπικά για να κινηθώ πρέπει οπωσδήποτε να χρησιμοποιήσω τον Προαστιακό. Πως είναι δυνατόν να σταματάει στις 10 το βράδυ και να μην μπορώ ουσιαστικά να τον χρησιμοποιήσω. Κι αν η διαδρομή σου περιλαμβάνει λεωφορείο αποκλείεται να σου φτάσει ο χρόνος των 90 λεπτών (που τώρα θέλουν να καταργήσουν όπως λέτε).Για να μην μιλήσω για την ασφάλεια. Το εισιτήριο είναι αντίτιμο για κάποιες υπηρεσίες. Δεν μπορεί να υπάρχει αύξηση του εισιτήριου με μέτριες ή κακές υπηρεσίες.
Από την στιγμή που το εισιτήριο έχει μία συγκεκριμένη διάρκεια κατά την οποία ο κάτοχος του επιτρέπεται να κάνει χρήση των μμμ γιατί να πάει χαμένος ο χρόνος που έχει περισσέψει; Η τιμή του εισιτηρίου καλύπτει ή όχι το κόστος για μετακίνηση 90 λεπτών; Έχει σημασία αν αντί για εμένα τα 90 αυτά λεπτά ταξιδέψει κάποιος άλλος στην θέση μου; Το εισιτήριο μου καλύπτει τα έξοδα και των δύο μας. Καταλαβαίνω βέβαια το ηθικό μέρος της υπόθεσης άλλα αν είναι έτσι ας θεσπίσουμε κάρτες ώστε ο καθένας να πληρώνει ακριβώς και μόνο για τα λεπτά που κάνει χρήση των μμμ και τίποτα παραπάνω. Διότι έχουμε καταντήσει τα ηθικά διλήμματα να βαραίνουν μόνο όσους πληρώνουν και όχι όσους εισπράττουν.
Επειδή γίνεται αποσπασματική επίκληση των όρων χρήσης του εισιτηρίου, ο πλήρης ορισμός είναι 90 λεπτά και ισχύει για αυτόν που κάνει την ακύρωση. Η γνωστή εξυπνάδα του Έλληνα τώρα παίρνει το 1ο μέρος, αγνοεί το δεύτερο για να υποστηρίξει την συμπεριφορά που έχει διαλύσει τα πάντα - σε όλες τα μικρές / ασήμαντες καθημερινές μας πράξεις που αθροιστικά όμως είναι όλη μας η ζωή. Αυτό που ωμά κρύβεται από πίσω είναι να πληρώσουν οι άλλοι (όχι εγώ και όποιος άλλος θέλω εγώ). Πως χαρακτήρισε ο Σαββόπουλος τους Έλληνες το 80?
Για να μην το ξεχάσω:Κατοικοεδρεύω στον εξωτικό νότο της Αττικής.Λεγόταν ότι οι σταθμοί μέχρι το Ελληνικό θα άνοιγαν για το επιβατικό κοινό τέλη του 2009.Τι χρονιά έχουμε, είπαμε;(Τελικώς ανακοινώθηκε ότι οι σταθμοί θα ανοίξουν τέλη του 2013, αλλά έχω βάσιμες υποψίες ότι δε θα δουν το άνοιγμά τους ούτε τα τρισέγγονά μου...)
Oι μπάρες έπρεπε ναχαν μπει εδώ και καιρό. Βέβαια τώρα θα χρειαστεί ένας χρόνος μέχρι να μάθει ο Αθηναίος ότι περνάμε τη μπάρα και προχωράμε, δε ριζώνουμε μπροστά της γιατό έρχεται κι από πίσω μας κόσμος που δε θα χωρά στο λεωφ. Οπότε θα ζήσουμε για λίγο κάτι αντίστοιχο με το "τι εννοείς να πάω δεξιά στην κυλιόμενη του μετρό;;". Οσο για το Bios, η Αναξαγόρα είναι spooky και μέρα-μεσημέρι (έξω από την εφορία έχουν συμβεί τα άπειρα περιστατικά κλεψιματος τσαντών και κοσμημάτων), το να την περπατήσω νύχτα προς το παρόν μου φαίνεται επιστημονική φαντασία, μακάρι να γίνει.
αυτο το σθενος εναντιων της αλληλεγγυης στα εισητηρια δν το καταλαβαινω ΚΑΘΟΛΟΥ.εγω οχι σε 5 αλλα σε 1 χρονο στον ηλεκτρικο κ εχω δει συχνα ελεγκτες κ μια αδιστακτη 84ευρη κληση (συγνωμη φιλε δν ειχα χρηματα πανω μου,σε καταλαβαινω μα τι να κανω? απλα μην μου την κοψεις,δν γινεται..)οι λαθος πολιτικες κ μονο δημιουργουν χρεη στα μμμ.Απο ιλισια για αλιμο μια ωρα κ ταλαιπωρια στο τραγελαφικο δρομολογιο του 140 καθε μερα ταλαιπωρια γιατι?για αχρηστες πολιτικες κ μιζες.Παντα δινω κ παιρνω εισητηριο,κ αν ετσι βαζω τιο χερακι μου σε νεες αυξησεις,θα εξιλεωθω φυτευωντας ενα λουλουδι.
Συμφωνώ με τις μπάρες, καλύτερη λύση απο το να ακριβαίνει το εισητήριο συνεχώς, αλλά όχι με το να μην δίνει ο ένας στον άλλο το εισητήριο του.Όσο το εισητήριο για τους ανέργους δεν υπάρχει κάν άλλο τόσο θα δίνουμε ο ένας στον άλλο τα εισητήρια μας και ας στενάζουν απο τα ελλείματα αυτών που τα έφαγαν οι δημόσιοι οργανισμοί.
φέξε μου και γλίστρησα...αν το μέτρο για τις μπάρες έχει την ίδια υπόσταση με το άνοιγμα των επεκτάσεων του μετρο σε νότια και δυτική αττική, σταθμοί που σαπίζουν και σκουριάζουν εδώ και χρόνια, καήκαμετο μεγαλείο της ελληνικής κοινωνίας είναι στο πόσο εύκολα μπορεί να καταρακώσει όσους είναι τυπικοί και σωστοί σε καθήκοντα και υποχρεωσεις..μας το έχει αποδείξει πολλάκις η χριστιανική μας πολιτεία ότι με το σταυρό στο χέρι δεν μπορείς να κάνεις βήμα.