Mockbusters: Τα ψεύτικα, φτηνά blockbusters που τρολάρουν το Χόλιγουντ

Mockbusters: Τα ψεύτικα, φτηνά blockbusters που τρολάρουν το Χόλιγουντ Facebook Twitter
Με τη γέννηση των blockbusters, που χρονολογείται από το «Jaws» κι έπειτα, οι αντιγραφές πλήθυναν, με αρκετές από αυτές να φτιάχνονται εκτός ΗΠΑ.
1

«Προσοχή στις απομιμήσεις» εξακολουθούν να συνιστούν οι κατασκευαστές στις διαφημίσεις των προϊόντων τους, όμως τη φράση αυτή σπάνια θα τη δείτε σε κινηματογραφική αίθουσα. Άλλωστε, τι ακριβώς θεωρείται απομίμηση ενός φιλμ;


Μια ιδέα, μια πλοκή ή ακόμη και ένα πλάνο δεν μπορεί να πατενταριστεί ώστε να διεκδικεί πιστοποίηση αυθεντικότητας αλλά επαναλαμβάνεται σε διάφορες μορφές από τα πρώτα χρόνια του κινηματογράφου έως σήμερα.


Το γεγονός ότι η πλοκή και ο τίτλος «ανήκουν» σε μια ταινία μόνο αν αποφασίσει γι' αυτό το κοινό της οδήγησε πολλούς επίδοξους παραγωγούς στην ιδέα της αντιγραφής. Μέχρι που κάποιοι το παρατράβηξαν.

Τα mockbusters, γυρίζονται παράλληλα με τα blockbusters και πολλές φορές κυκλοφορούν νωρίτερα από αυτά, έχοντας ως όπλο έναν παρόμοιο τίτλο κι ένα εξώφυλλο στα όρια της αγωγής, ικανό να παραπλανήσει τους υποψήφιους πελάτες που δεν έχουν χρόνο να ξεχωρίσουν το αυθεντικό από την κόπια.


Ξεκινώντας από τα πρώτα χρόνια της οργανωμένης βιομηχανίας στις ΗΠΑ, τα στούντιο που έκαναν κουμάντο δεν έφτιαχναν μόνο τα φιλμ που γνωρίζουμε μέχρι σήμερα αλλά και μια σειρά από φθηνές ταινίες που συχνά αποτελούσαν την ουρά μιας γνωστής στα περίφημα double features της δεκαετίας του '30.


Οι περισσότερες από αυτές ήταν ένα είδος φροντιστηρίου για τους νεότερους ηθοποιούς και σκηνοθέτες του κάθε στούντιο και συχνά επαναλάμβαναν αρχετυπικές ιστορίες ειδών που κυριαρχούσαν με βάση τα «θέλω» του κοινού, όπως αυτά αποτυπώνονταν στις ακριβές παραγωγές.


Το φαινόμενο δεν σταμάτησε ποτέ, κάτι εντελώς φυσιολογικό για το μέγεθος του χώρου, καθώς κανείς δεν έβρισκε κάτι μεμπτό στο ότι μια πετυχημένη ταινία θα μπορούσε να «γεννήσει» 5-6 αντιγραφές της τα επόμενα χρόνια.


Με τη γέννηση των blockbusters, που χρονολογείται από το «Jaws» κι έπειτα, οι αντιγραφές πλήθυναν, με αρκετές από αυτές να φτιάχνονται εκτός ΗΠΑ. Χρειάζεται ξεχωριστό άρθρο για το μεγαλείο του τουρκικού «Star Wars» ή για μια σειρά από φιλμ φτιαγμένα σε Τουρκία και Ινδία κυρίως, που έκλεβαν ανοιχτά τον αμερικανό γίγαντα, φιλοδοξώντας να σαγηνεύσουν την ντόπια αγορά.

 

Το τουρκικό «Star Wars» (1982)


Στις ΗΠΑ, πάλι, η αγορά του VHS γέμισε με πάμφθηνες ταινίες που έβγαιναν αποκλειστικά γι' αυτήν, στην οποία για κάθε «Rocky» υπήρχαν 3-4 αντίστοιχοι, που στόχευαν στην περιέργεια του κοινού για κάτι διαφορετικό.


Τη δεκαετία του '90, μια μικρή εταιρεία παραγωγής, η Asylum, ξεκίνησε δημιουργώντας ταινίες που στρέφονταν σε αυτή την αγορά, η οποία σε μικρό χρονικό διάστημα θα έπαιρνε νέα πνοή με την είσοδο του DVD. Η επιτυχία της δεν ήταν πολύ μεγάλη, μέχρι που στις αρχές του 2000 άλλαξε πολιτική και, αντί να αντιγράφει γνωστές ταινίες, προσπάθησε να τις προλάβει. Κάπου εκεί πρωτοακούστηκε ο όρος «mockbuster».


Τα mockbusters, όπως τα ξέρουμε σήμερα, έχουν μεγάλη διαφορά σε σχέση με τις παρωδίες ή τις παραλλαγές των blockbusters. Γυρίζονται παράλληλα με αυτά και πολλές φορές κυκλοφορούν λίγες ημέρες πριν, έχοντας ως όπλο έναν παρόμοιο τίτλο κι ένα εξώφυλλο στα όρια της αγωγής, ικανό να παραπλανήσει τους υποψήφιους πελάτες που δεν έχουν χρόνο να ξεχωρίσουν το αυθεντικό από την κόπια.


Η Asylum γιγαντώθηκε στον κλάδο το 2005, όταν γύρισε το δικό της «War of the Worlds» λίγο πριν από αυτό του Σπίλμπεργκ και είδε τη μεγαλύτερη αλυσίδα ενοικίασης DVD στις ΗΠΑ, τα Blockbuster Video, να κάνει μια τεράστια παραγγελία, ελπίζοντας πως οι πελάτες της θα τσιμπούσαν μόνο στο άκουσμα του τίτλου και μόνο.


Έτσι έγινε και η μηχανή της Asylum πήρε μπρος για τα καλά, στοχεύοντας σε ό,τι μεγάλο έβγαινε τα επόμενα χρόνια: «The Da Vinci Treasure» το 2006, «Transmorphers» το 2007, «100 Million BC» το 2008, «Paranormal Entity» το 2009, «Titanic 2» το 2010 ‒ η λίστα είναι ατελείωτη και συνεχίζεται μέχρι σήμερα.

 

«Transmorphers» το 2007


Η ύπαρξη και η ανάπτυξη της Asylum δεν διαφέρει από αυτήν του παρασιτικού οργανισμού που τρέφεται μόνιμα από έναν μεγαλύτερο. Βλέπει το πρόγραμμα των μεγάλων στούντιο και γυρνά πολύ μικρές παραγωγές με παραπλανητικό τίτλο και εντελώς άσχετη υπόθεση, σκοπεύοντας να κυκλοφορήσει σε παράλληλες αγορές λίγο καιρό πριν από την ταινία-στόχο της.


Μοιραία οδηγήθηκε σε δικαστικές διαμάχες, με πιο διάσημη την αγωγή που της έκανε η Warner το 2012 για το «Age of Hobbits», με την Asylum να κάνει τον απίθανο ισχυρισμό πως τα δικά της Hobbits είναι διαφορετικά από αυτά του Τόλκιν και αν τα μπερδεύει το κοινό είναι δικό του πρόβλημα.


Ήταν μία από τις ελάχιστες φορές που η εταιρεία ηττήθηκε και αναγκάστηκε τελικά να αλλάξει τον τίτλο μιας ταινίας, της οποίας η πλοκή δεν είχε καμία σχέση με τα Hobbits που γύριζε ο Πίτερ Τζάκσον. Αν, όμως, κάποιος διαβλέπει θράσος σε ιστορίες σαν αυτήν, θα το δει σε όλο του μεγαλείο στον χώρο του animation.


Η Asylum μπορεί να μην ενδιαφέρθηκε ποτέ για την τεράστια αγορά που απευθύνεται στις μικρές ηλικίες, υπήρξαν όμως άλλες εταιρείες που προσπάθησαν να φτάσουν την τέχνη της εξαπάτησης σε δυσθεώρητα ύψη.


Τη δεκαετία του '90, η GoodTimes Entertainment έβγαζε παράλληλα με τη Disney τις ίδιες ιστορίες με αυτήν, σχεδόν με μηδενικό κόστος, εκμεταλλευόμενη το γεγονός ότι η πηγή τους ήταν λαϊκοί μύθοι που στην πλειοψηφία τους δεν έχουν πνευματικά δικαιώματα. Φρόντιζε οι αφίσες της να θυμίζουν τις αντίστοιχες της Disney και μέχρι σήμερα ευθύνεται για ομηρικούς καβγάδες μεταξύ μικρών παιδιών, που ζητούσαν τον «Αλαντίν» που έβλεπαν στους κινηματογράφους, και γονιών που, χωρίς να το γνωρίζουν, αγόραζαν την απομίμηση.

Mockbusters: Τα ψεύτικα, φτηνά blockbusters που τρολάρουν το Χόλιγουντ Facebook Twitter
Αλαντίν (1992): Η ναυαρχίδα της GoodTimes στον πόλεμό της με τη Disney, κατέληξε σε πολλά παιδικά δωμάτια από σπόντα.


Η βραζιλιάνικη Video Brinquedo έκανε το ίδιο πράγμα με την Pixar, βγάζοντας μια σειρά από απαράδεκτα (τεχνικά και αφηγηματικά) φιλμ με τίτλους όπως «Ratatoing», «The little cars» και «What's Up», ενώ ακόμη πιο ευρηματικές ήταν μικρές αμερικανικές εταιρείες που αγόραζαν άσημα animation από το εξωτερικό και τους άλλαζαν τα φώτα.


Το ινδικό «Super K - The Movie» είχε στους συμπληρωματικούς του χαρακτήρες μια κοκκινομάλλα με το όνομα Kiara και βγήκε στις ΗΠΑ με εξώφυλλο αυτήν και τίτλο «Kiara the Brave», την ίδια εποχή με το «Brave» της Pixar, ενώ το γαλλόφωνο «The Legend of Sarila» βγήκε με τον τίτλο «Frozen Land», την ίδια εποχή με το «Frozen», με εξώφυλλο τόσο παρόμοιο, που η υπόθεση οδηγήθηκε στη Δικαιοσύνη.


Οι ιστορίες αυτές διδάσκουν, πάντως, πως όσο υπάρχουν γίγαντες σε μια βιομηχανία, θα υπάρχουν και νάνοι που προσπαθούν να επιβιώσουν πλάι τους, σε μια σχέση που μοιάζει κάπως αμφίδρομη. Τα blockbusters ζουν και από τον θόρυβο που κάνουν εντός και εκτός οθόνης, οι τίτλοι τους συζητιούνται για χρόνια και θα ήταν απίθανο να μην υπάρξουν επιτήδειοι που θα εκμεταλλεύονταν κάπως τη δόξα τους.


Ή, όπως είχε δηλώσει ο Ντέιβιντ Μάικλ Λατ, συνιδρυτής της Asylum, «και τα στούντιο αντιγράφουν το ένα το άλλο, απλώς το κάνουν με πιο διακριτικό τρόπο σε σχέση μ' εμάς».


Ακολουθεί φωτογραφικό αφιέρωμα-ωδή σε αυτό το παράλληλο σύμπαν ταινιών:

Mockbusters: Τα ψεύτικα, φτηνά blockbusters που τρολάρουν το Χόλιγουντ Facebook Twitter
War of the Worlds (2005): Η ταινία που άνοιξε την όρεξη στην Asylum για να ξεκινήσει τις απίθανες ταινίες της.
Mockbusters: Τα ψεύτικα, φτηνά blockbusters που τρολάρουν το Χόλιγουντ Facebook Twitter
Snakes on a Train (2006): Είναι τόσο κακή ιδέα και τα 2 που δύσκολα ξεχωρίζεις το φθηνό.
Mockbusters: Τα ψεύτικα, φτηνά blockbusters που τρολάρουν το Χόλιγουντ Facebook Twitter
Ratatoing (2007): Τόινγκ;
Mockbusters: Τα ψεύτικα, φτηνά blockbusters που τρολάρουν το Χόλιγουντ Facebook Twitter
Transmorphers (2007): Τίτλος-αριστούργημα, έφτασε μέχρι και την ελληνική αγορά, μπερδεύοντας πολλούς πελάτες video club.
Mockbusters: Τα ψεύτικα, φτηνά blockbusters που τρολάρουν το Χόλιγουντ Facebook Twitter
100 Million BC (2008): Μαμούθ ο Έμεριχ, δεινόσαυρους εμείς!
Mockbusters: Τα ψεύτικα, φτηνά blockbusters που τρολάρουν το Χόλιγουντ Facebook Twitter
The Day the Earth Stopped (2008): Ίδιο story, η Fox έκανε μήνυση χωρίς να δικαιωθεί.
Mockbusters: Τα ψεύτικα, φτηνά blockbusters που τρολάρουν το Χόλιγουντ Facebook Twitter
What’s Up (2009): Από τις μεγαλύτερες απάτες της Video Brinquedo, με διάρκεια 45 λεπτά και πολύ κακής ποιότητας animation
Mockbusters: Τα ψεύτικα, φτηνά blockbusters που τρολάρουν το Χόλιγουντ Facebook Twitter
Paranormal Entity (2009): Ειδικά στο είδος του found footage το να μιλάς για αντιγραφή δεν έχει νόημα και ο χαμός που έφερε το πρώτο Activity έφερε και Entities στο παιχνίδι.
Mockbusters: Τα ψεύτικα, φτηνά blockbusters που τρολάρουν το Χόλιγουντ Facebook Twitter
Aliens vs. Avatars (2011): Το μπλε του Avatar ήταν ακόμη στη μόδα, τα καινούρια Alien γυρίζονταν, οπότε έγινε ο γάμος.
Mockbusters: Τα ψεύτικα, φτηνά blockbusters που τρολάρουν το Χόλιγουντ Facebook Twitter
Almighty Thor (2011): Οι ιστορίες του ήρωα της σκανδιναβικής μυθολογίας έγιναν πιο επίκαιρες όταν κυκλοφόρησε η ταινία του ομώνυμου ήρωα της Marvel.
Mockbusters: Τα ψεύτικα, φτηνά blockbusters που τρολάρουν το Χόλιγουντ Facebook Twitter
Chop Kick Panda (2011): Καναδέζικη παραγωγή, εκνευριστικά ίδιο concept
Mockbusters: Τα ψεύτικα, φτηνά blockbusters που τρολάρουν το Χόλιγουντ Facebook Twitter
The Amityville Haunting (2011): Το όνομα Amityville πουλούσε, το τί θα γράφει μετά από αυτό μικρή σημασία έχει.
Mockbusters: Τα ψεύτικα, φτηνά blockbusters που τρολάρουν το Χόλιγουντ Facebook Twitter
Kiara the Brave (2011): Η Kiara παίζει ελάχιστα, αλλά ήταν κοκκινομάλλα και πήρε προαγωγή σε brave!
Mockbusters: Τα ψεύτικα, φτηνά blockbusters που τρολάρουν το Χόλιγουντ Facebook Twitter
Age of Hobbits (2012): Η πιο μεγάλη ήττα της Asylum που τα έβαλε με τη Warner και έχασε, αλλάζονταν τον τίτλο της ταινίας σε Clash of the Empires.
Mockbusters: Τα ψεύτικα, φτηνά blockbusters που τρολάρουν το Χόλιγουντ Facebook Twitter
Alien Origin (2012): Λίγες μέρες πριν την κυκλοφορία του Prometheus, ένα τιποτένιο found footage προσπάθησε να κλέψει λίγα από τα εισιτήριά του.
Mockbusters: Τα ψεύτικα, φτηνά blockbusters που τρολάρουν το Χόλιγουντ Facebook Twitter
Bikini Spring Break (2012): Χωρίς Τζέιμς Φράνκο, δεν είχε τύχη.
Mockbusters: Τα ψεύτικα, φτηνά blockbusters που τρολάρουν το Χόλιγουντ Facebook Twitter
Atlantic Rim (2013): Αλλάζουμε τον ωκεανό και έτοιμη η ταινία
Mockbusters: Τα ψεύτικα, φτηνά blockbusters που τρολάρουν το Χόλιγουντ Facebook Twitter
Frozen Land (2013): Με αυθεντικό τίτλο Legend of Sarila, τα έβαλε με ένα από τα πιο πετυχημένα φιλμ της Disney.
Mockbusters: Τα ψεύτικα, φτηνά blockbusters που τρολάρουν το Χόλιγουντ Facebook Twitter
Avengers Grimm (2015): Και μόνο που είχε μέσα την πρώτη λέξη, η επιτυχία ήταν εγγυημένη. Είχε και συνέχεια που βγήκε πριν λίγους μήνες!
Mockbusters: Τα ψεύτικα, φτηνά blockbusters που τρολάρουν το Χόλιγουντ Facebook Twitter
Martian Land (2015): Η αφίσα δείχνει ό,τι απέμεινε από τον Ματ Ντέιμον;
Mockbusters: Τα ψεύτικα, φτηνά blockbusters που τρολάρουν το Χόλιγουντ Facebook Twitter
Sinister Squad (2016): Ο Joker των φτωχών
Mockbusters: Τα ψεύτικα, φτηνά blockbusters που τρολάρουν το Χόλιγουντ Facebook Twitter
Independents' Day (2016): Ο Ρόλαντ Έμεριχ αποφάσισε να συνεχίσει την ταινία του 1996 και δεν είχε να αντιμετωπίσει μόνο τις κακές κριτικές αλλά και τους Ανεξάρτητους!
Mockbusters: Τα ψεύτικα, φτηνά blockbusters που τρολάρουν το Χόλιγουντ Facebook Twitter
Tomb Invader: Ποια Βικάντερ; Archaeology just got badass!
Οθόνες
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εμφύλιος πόλεμος

Οθόνες / «Εμφύλιος πόλεμος»: Μυθοπλαστική εικασία ή ρεαλιστικό σενάριο;

Με μια φιλμογραφία γεμάτη ζόμπι, κλώνους και αποκυήματα φαντασίας, αυτή είναι η λιγότερο αλληγορική ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ που επιλέγει να μην εξηγήσει τις αιτίες του διχασμού, επιμένει σε μια πολιτική ασάφεια και δεν κατονομάζει τον Τραμπ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Baby Reindeer: Ποτέ η φράση “sent from my iPhone” δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Daily / Baby Reindeer: Ποτέ η φράση «sent from my iPhone» δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Ισορροπώντας ανάμεσα στο θρίλερ, το κοινωνικό δράμα και τη μαύρη κωμωδία, η αυτοβιογραφική σειρά του Netflix αφηγείται με συνταρακτικό τρόπο μια αληθινή ιστορία κακοποίησης, μαζοχισμού και τραύματος.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Οθόνες / Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Το laugh track στις κωμικές σειρές αντιπροσώπευε την ψευδαίσθηση μιας κοινότητας, αλλά τώρα ακόμη κι αυτή η ψευδαίσθηση έχει χάσει τη λάμψη της. Καμία σειρά με γέλιο-κονσέρβα δεν έχει κερδίσει το βραβείο Emmy καλύτερης κωμωδίας εδώ και σχεδόν 20 χρόνια.
THE LIFO TEAM
Σάκης Καρπάς: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Οθόνες / Unboxholics: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Καθώς το «Μην ανοίγεις την πόρτα», το σκηνοθετικό ντεμπούτο των Unboxholics, ετοιμάζεται να βγει στις αίθουσες, ο Σάκης Καρπάς μας μιλά για το δάσος και άλλα πράγματα που τους τρομάζουν, για αγαπημένες ταινίες και games τρόμου, αλλά και για την άδικη δαιμονοποίηση των gamers.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των 90s;

Pulp Fiction / Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των '90s;

Είναι η δεκαετία του '90 η καλύτερη όλων στο σινεμά; Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος συζητά με την κριτικό και αρθρογράφο της LiFO Ειρήνη Γιαννάκη για τη δεκαετία που ξεκίνησε με το «Pretty Woman», το «Goodfellas», το «Χορεύοντας με τους λύκους» και το «Μόνος στο σπίτι» και έκλεισε με τα «Μάτια ερμητικά κλειστά», την «Έκτη αίσθηση», το «Matrix» και το «Fight Club».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Ghostwatch»: H ταινία τρόμου που προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό

Οθόνες / «Ghostwatch»: Γιατί αυτή η ταινία τρόμου προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό το 1992;

H κυκλοφορία του «Late Night with the Devil» στους κινηματογράφους ξαναφέρνει στην επικαιρότητα μια πρωτοποριακή και πέρα για πέρα ανατριχιαστική δημιουργία του BBC, που προκάλεσε πανικό και ακραίες αντιδράσεις στη Βρετανία το 1992, οδηγώντας έναν νεαρό τηλεθεατή στην αυτοκτονία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Οθόνες / Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Ο διάσημος Ελληνογάλλος σκηνογράφος του Χόλιγουντ μιλά στη LiFO για την τέχνη του, για το «Independence Day», το «Dark City», το «Poor Things» και την «Barbie», και για τότε που ο Φίντσερ του ζήτησε να του σχεδιάσει έναν δονητή.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Back to Black»: Aξίζει η κινηματογραφική βιογραφία της Έιμι Γουάινχαουζ

The Review / «Back to Black»: Είναι η ταινία για την Έιμι Γουάινχαουζ αντάξια του μύθου της;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Άκης Καπράνος είδαν την ταινία της Σαμ Τέιλορ-Τζόνσον μέχρι τέλους, επιβίωσαν και βρέθηκαν στο στούντιο της LiFO για να συζητήσουν για την εμπειρία τους και για τα στοιχεία που κάνουν καλή μια κινηματογραφική μουσική βιογραφία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ!»

Οθόνες / Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ»

Με αφορμή τον πολυσυζητημένο «Εμφύλιο Πόλεμο» του Άλεξ Γκάρλαντ, η Αμερικανίδα ηθοποιός συζητά με τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για τους ρόλους που την απελευθερώνουν, για την ανάγκη να υπάρχουν γυναίκες ηγέτιδες στην πολιτική, για τα πιο ιδιαίτερα σενάρια που έχουν πέσει στα χέρια της, όπως αυτό της τελευταίας ταινίας του Γιώργου Λάνθιμου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η Αστυγραφία πάει σινεμά

Οθόνες / Αστυγραφίες στην οθόνη: 24 ταινίες με πρωταγωνιστή την πόλη προβάλλονται στο αφιέρωμα της Ταινιοθήκης

Το πρόγραμμα που έχει καταρτιστεί σε συνεργασία με την Πινακοθήκη περιλαμβάνει 24 ταινίες, μεγάλου και μικρού μήκους, μυθοπλασίας αλλά και ντοκιμαντέρ, ελληνικές και ξένες, όπου πρωταγωνιστεί η πόλη αλλά και αναγνωρίσιμοι τύποι της ανθρωπογεωγραφίας και της κοινωνικής διαστρωμάτωσης.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Κύρος Παπαβασιλείου: «Η ζωή είναι το μόνο μας καταφύγιο»

Οθόνες / Κύρος Παπαβασιλείου: «Η ζωή είναι το μόνο μας καταφύγιο»

Ο σκηνοθέτης της ταινίας «Κάμπια Νύμφη Πεταλούδα» μίλησε στη LIFO για τον γραμμικό χρόνο, για την ανάγκη να δώσουμε φωνή στα ανείπωτα και για όσα κρύβονται πίσω από αυτόν τον ιδιαίτερο τίτλο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Θα δούμε ποτέ στις αίθουσες το νέο, επικό αριστούργημα του Κόπολα;

Οθόνες / Θα δούμε ποτέ στις αίθουσες το νέο, επικό αριστούργημα του Κόπολα;

Ο κορυφαίος σκηνοθέτης χρηματοδότησε μόνος του την παραγωγή του φιλόδοξου “Megalopolis” που προβλήθηκε πριν μερικές μέρες σε κλειστό κύκλο επιφανών εκπροσώπων του Χόλιγουντ και τώρα βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για την διανομή της με τα μεγάλα στούντιο
THE LIFO TEAM

σχόλια

1 σχόλια