Τόμσεν: 21 χρόνια θα χρειαστεί η Ελλάδα για να μειώσει την ανεργία σε προ κρίσης επίπεδα

Τόμσεν: 21 χρόνια θα χρειαστεί η Ελλάδα για να μειώσει την ανεργία σε προ κρίσης επίπεδα Facebook Twitter
4

21 χρόνια θα χρειαστεί η Ελλάδα για να επαναφέρει την ανεργία στα προ κρίσης επίπεδα, εκτίμησε ο διευθυντής του Ευρωπαϊκού Τμήματος του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου, Πολ Τόμσεν, μιλώντας στην παρουσίαση του βιβλίου του Σουηδού οικονομολόγου Anders Åslund στην Ουάσιγκτον.

Ο ισχυρός άντρας του ΔΝΤ πρόσθεσε μάλιστα, ότι για την επίτευξη του ίδιου στόχου η Ιταλία θα χρειαστεί 12 χρόνια και η Ισπανία και η Πορτογαλία από μία δεκαετία. 

Ένα φαινόμενο το οποίο χαρακτήρισε ανησυχητικό, δεδομένου της «πολιτικής κατάστασης» σε αρκετές χώρες της Ευρώπης αλλά και των «ασθενικών επενδύσεων».

Σχολιάζοντας την κατάσταση στην Ευρωζώνη, ο Τόμσεν επεσήμανε πως χρειάζεται ένα σχέδιο «Γιούνκερ» για την οικονομία, ενίσχυση της τραπεζικής ένωσης καθώς και μεταρρυθμίσεις.

Πρόσθεσε δε, πως το κύριο πρόβλημα της Ευρώπης είναι ότι έχει «χτίσει» νομισματική ένωση, όχι όμως και πολιτική.

Οικονομία
4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Οικονομία / Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει αύξηση των δασμών εισαγωγής χάλυβα στο 50% και μείωση των ποσοστώσεων σχεδόν στο μισό για να προστατεύσει τη βιομηχανία της από φθηνές εισαγωγές, ακολουθώντας τα βήματα των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM