H πρωταγωνίστρια της πιο ενοχλητικής στιγμής των Όσκαρ έδωσε μια τέλεια απάντηση για το ντύσιμό της

H πρωταγωνίστρια της πιο ενοχλητικής στιγμής των Όσκαρ έδωσε μια τέλεια απάντηση για το ντύσιμό της Facebook Twitter
5

H πρωταγωνίστρια της πιο ενοχλητικής στιγμής των Όσκαρ έδωσε μια τέλεια απάντηση για το ντύσιμό της Facebook Twitter

Η οσκαρική Jenny Beavan, η πρωταγωνίστρια της πιο αμήχανης και ενοχλητικής στιγμής των φετινών βραβείων, μίλησε για την πολυσυζητημένη στιγμή και το παρασκήνιο που υπάρχει πριν και κατά τη διάρκεια της βράβευσης της.

Για την ιστορία, η Beavan είναι η γυναίκα που είναι υπεύθυνη για τα εντυπωσιακά κοστούμια του Mad Max και στο βιογραφικό της έχει ακόμη ένα Όσκαρ. Αλλά παραβίασε τους κανόνες και έκανε κάτι που οι υπόλοιποι σταρ δεν έδειξαν να εκτιμούν. Αιτία για τα βλοσυρά βλέμματα είναι τα ρούχα της και όπως όλα δείχνουν το δερμάτινο biker τζάκετ της που ξεχώριζε ανάμεσα στις εκθαμβωτικές τουαλέτες και τα σμόκιν των υπολοίπων.

Η Beavan έκανε μια σημαντική δήλωση με την επιλογή της, αλλά το Χόλιγουντ δεν φάνηκε να ανταποκρίνεται, όπως δείχνει το ύφος που είχαν οι σκηνοθέτες Tom McCarthy και Alejandro Iñárritu, αλλά και οι υπόλοιποι στις καρέκλες που άφηνε πίσω της.

Μετά από όλο αυτό το θόρυβο, και ενώ η συμπαθέστατη ενδυματολόγος έχει ήδη καταφέρει να κερδίσει με το μέρος της όλη την κοινή γνώμη, επέλεξε όχι μόνο να μην το εκμεταλλευτεί και να κάνει ακόμη περισσότερο θόρυβο γύρω από το όνομά της, αλλά να καλύψει και τα νώτα όσων πιάστηκαν να μην χειροκροτούν και να κοιτούν περίεργα.


" Έχω ρούχα να βάλω, αλλά το ντύσιμό μου στα Όσκαρ ήταν μια συνειδητή επιλογή. Είμαι Βρετανή με ελαφρώς rebel χαρακτήρα. Ανέκαθεν ήμουν. Αλλά, με έχετε δει πώς είμαι! Είμαι κοντή και χοντρή και θα έδειχνα γελοία με ένα φόρεμα. Αυτό που φορούσα στα βραβεία Όσκαρ ήταν ένας φόρος τιμής στο Mad Max - ένα είδος στολής μοτοσικλετιστή. Σκέφτηκα, «Αν δεν μπορείς να τους νικήσεις, ή αν δεν μπορείς να δείχνεις σαν αυτούς, τότε γιατί να μην προσπαθήσεις να κάνεις κάτι λίγο διασκεδαστικό;" αναφέρει.


Η Beaman εξηγεί επίσης πως από την Ακαδημία δεν είχαν δοθεί οδηγίες για κάποιο dress code, όπως για παράδειγμα έγινε στις Κάννες όπου οι γυναίκες υποχρεώθηκαν να φορέσουν ψηλοτάκουνα, κάτι που φυσικά σχολιάζει αρνητικά και η ίδια. Προσθέτει επίσης πως τα παιδιά της και οι άνθρωποι που την ενδιαφέρουν, είχαν μόνο καλά λόγο νια πουν για την επιλογή της και πως τα σχόλια που εισέπραξε εκείνη τη βραδιά δεν ήταν μόνο αρνητικά.

H πρωταγωνίστρια της πιο ενοχλητικής στιγμής των Όσκαρ έδωσε μια τέλεια απάντηση για το ντύσιμό της Facebook Twitter

Το καλύτερο κομμάτι της δήλωσής της είναι όμως στο σημείο που επιλέγει να "δικαιολογήσει" τους συναδέλφους της και εξηγεί: 


"Απλά πιστεύω ότι ήμουν αρκετά αργή" αναφέρει σχετικά με το περπάτημα της."Ήταν τόσο εύκολο να παραπατήσω και ας φορούσα ένα απλό ζευγάρι μπότες. Ήθελα απλά να περπατάω σιγά. Και, ειλικρινά, ούτε εγώ χειροκροτούσα όλη την ώρα κατά τη διάρκεια της τελετής. Τα χέρια κουράζονται. Είχαμε ήδη όλοι χειροκροτήσει αρκετά έως εκείνη την ώρα. Δεν χρειαζόταν να με χειροκροτήσει κανείς. Δεν θα με πείραζε καθόλου αν κανείς δεν το έκανε. Ένιωσα πραγματικά καλά, ένιωσα την ζεστασιά, ήμουν τόσο περήφανη που είχα κάνει την ταινία για τον George και δεν έχει σημασία τι σκεφτόταν οποιοσδήποτε άλλος. Πραγματικά."


Στη συνέχεια δηλώνει πως αν ποτέ ξανά βρεθεί υποψήφια στα Όσκαρ, πάλι κάπως έτσι θα ντυθεί γιατί δεν γίνεται να κάνει αλλιώς
και αυτοσαρκάζεται λέγοντας πως πάλι παντελόνι θα φορούσε γιατί δεν θέλει να τρομάξει τον κόσμο με τα πόδια της.Σύντομα ελπίζει πως όλα θα ξεχαστούν και δηλώνει ευτυχής που δεν ασχολείται με τα social media." H αντίδραση ήταν ελαφρώς τρομακτική" λέει και σημειώνει πως "το Όσκαρ μου είναι πάνω στο τραπέζι και το χαϊδεύουμε όταν περνάμε δίπλα του"

 

H πρωταγωνίστρια της πιο ενοχλητικής στιγμής των Όσκαρ έδωσε μια τέλεια απάντηση για το ντύσιμό της Facebook Twitter

 

"Πραγματικά πιστεύω πως τα πράγματα θα ηρεμήσουν, αλλά το μόνο πράγμα που θα ήθελα, είναι η στολή μου να έχει μια θετική επίδραση σε ό,τι αισθάνονται οι γυναίκες για τον εαυτό τους. Δεν χρειάζεται πραγματικά να μοιάζεις με supermodel για να πετύχεις. Αν αυτό είναι μέρος του πακέτου, τότε είναι καλό. Αλλά είναι πολύ καλό να έχουμε θετικό συναίσθημα για τον εαυτό μας, γιατί τότε μπορούμε να κάνουμε τα πάντα. Δεν είναι απαραίτητο να σας χειροκροτούν και να αρέσει σε όλους το έργο σας."

Oscars News
5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

TAINIES

Οθόνες / Ο ανανεωμένος Superman και 6 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Ένας υπερήρωας, μερικοί επικίνδυνοι καρχαρίες, ένα αμερικανικό ρομαντικό δράμα, μπόλικος σουρεαλισμός και γαλλικό chanson: Το κινηματογραφικό μενού της εβδομάδας έχει από όλα - Τι παίζει από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
THE LIFO TEAM
Superman: Ένα αβαρές επεισόδιο κυριακάτικου cartoon

Oθόνες / Superman: Ένα αβαρές επεισόδιο κυριακάτικου καρτούν

Υπερφορτωμένο, κατά διαστήματα απολαυστικό, με μια τετράποδη προσθήκη που θα κάνει τους ζωόφιλους να γαβγίζουν από χαρά, το «Superman» του Τζέιμς Γκαν δεν προσποιείται πως θέλει να προσφέρει τίποτα παραπάνω από δύο ευχάριστες ώρες στο σινεμά.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Superman, καρχαρίες και Νταλί από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Superman, καρχαρίες και Νταλί από αύριο στους κινηματογράφους

Η πρώτη ταινία του αναγεννημένου διευρυμένου σύμπαντος της DC, ο υβριδικός μεταμεσονύκτιος χαβαλές του «Dangerous Animals» και το χιτσκοκικό «Spellbound», με την ονειρική σεκάνς ανθολογίας που σχεδίασε ο Σαλβαδόρ Νταλί, ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Νύχτα Αγωνίας: Το trendy δράμα του Χίτσκοκ με τη συμμετοχή του Νταλί

Οθόνες / Νύχτα Αγωνίας: Το trendy δράμα του Χίτσκοκ με τη συμμετοχή του Νταλί

Ο μεγαλοπαραγωγός Ντέιβιντ Ο. Σέλζνικ επιθυμούσε ένα trendy δράμα για την ψυχανάλυση, ενώ ο Άλφρεντ Χίτσκοκ γύρισε άλλο ένα θρίλερ για το σεξ, την ερωτική επιθυμία και τον ρόλο μιας δυναμικής γιατρού, απροστάτευτης σε ένα σεξιστικό ανδροκρατούμενο μικρόκοσμο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Αναγέννηση του Jurassic World με ανακυκλωμένα υλικά, ανακουφιστικά αναχρονιστική

Οθόνες / Jurassic World: Ανακυκλωμένα υλικά, ανακουφιστικό πισωγύρισμα

Ο Κόλιν Τρεβόροου ξεκίνησε δυνατά τη δεύτερη τριλογία του Jurassic σύμπαντος και την έστειλε στον αγύριστο ή περίπου στη μέση του πουθενά, με τους τροποποιημένους δεινοσαύρους αδέσποτους, οπλισμένους κι επικίνδυνους, σε ένα φινάλε με οικολογικές κορόνες, πανηγυρικά χαοτικό, ψευδεπίγραφα απειλητικό και, εν τέλει, εξαιρετικά ανιαρό.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Στο «F1», o Μπραντ Πιτ θυμίζει τους σταρ μιας άλλης εποχής

Οθόνες / Στο «F1», o Μπραντ Πιτ θυμίζει τους σταρ μιας άλλης εποχής

Ο Μπραντ Πιτ, σε έναν μεγαλειώδη αναχρονισμό σε σύγκριση με τους ζορισμένους άνδρες του σύγχρονου κινηματογράφου, παίζει την ψυχούλα που όλοι φανταζόμαστε στο «F1», έναν (καθόλου σκοτεινό) ιππότη της ασφάλτου, ριψοκίνδυνο για το fun της ιστορίας, σε πλήρη έλεγχο της κατάστασης, πιστό στο σχεδόν ερωτικό του ραντεβού με τον φακό.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
10 κινηματογραφικές προβολές-events που δεν πρέπει να χάσετε φέτος το καλοκαίρι

Οθόνες / 10 θρυλικές ταινίες που θα δούμε φέτος στα θερινά

Πέρα από τις ταινίες της διανομής, το καλοκαίρι διεξάγονται events, φεστιβάλ κaι αφιερώματα που (επανα)συστήνουν θησαυρούς από το κινηματογραφικό παρελθόν. Επιλέγουμε μια προβολή από δέκα τέτοιες δράσεις, στις οποίες κάθε σινεφίλ αξίζει να χτυπήσει κάρτα. 
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Κατερίνα Γιουλάκη (1938-2025): «Η θεία όλων μας»

Απώλειες / Κατερίνα Γιουλάκη (1938-2025): «Η θεία όλων μας»

Η αγαπημένη ηθοποιός, που έφυγε πλήρης ημερών πριν από λίγες ημέρες, υπήρξε η επιτομή της Ελληνίδας θείας, τόσο στην τηλεόραση όσο και στον κινηματογράφο. Ο ανιψιός της, Φώτης Σεργουλόπουλος, θυμάται στιγμές μαζί της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί να δει κανείς το «Φοινικικό σχέδιο» αν δεν είναι φαν του Γουές Άντερσον;

The Review / Γιατί να δει κανείς το «Φοινικικό σχέδιο» αν δεν είναι φαν του Γουές Άντερσον;

O Χρήστος Παρίδης συζητά με τη Βένα Γεωργακοπούλου για την τελευταία ταινία του Τεξανού δημιουργού. Πρόκειται, τελικά, για μια αντικαπιταλιστική αλληγορία της εποχής μας;
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ