Στο σημερινό ‘Α, μπα’: το δράμα είναι απεχθές

Στο σημερινό ‘Α, μπα’: το δράμα είναι απεχθές Facebook Twitter
22


________________
1.


Αγαπητή, μέχρι να μου απαντησεις θα συγκεντρώσω το ποσο που χρειάζομαι για να αντικαταστήσω τον αναιμικό 5+ ετών υπολογιστή μου. Και τώρα η απορία: να πάρω το macbook air (13) που το λιγουρεύομαι πολλά χρόνια και είναι σταθερή αξία; η να τσιμπήσω το νέο Surface pro της microsoft; Θέλω κάτι το οποίο θα αντέξει χρόνια και θα με εξυπηρετεί στον τομέα μου όσο το δυνατόν καλύτερα (γραφιστική) αλλα και τα 2 μου φαίνονται εξίσου ελκυστικά!- εδω ο κοσμος καίγεται...

Εγώ δεν ξέρω απ' αυτά, αλλά οι δύο συσκευές που αναφέρεις δε μου φαίνονται συγκρίσιμες, ούτε σε απόδοση ούτε σε τιμή. Επίσης δε νομίζω ότι αυτά τα πράγματα κρατάνε ποτέ χρόνια, αλλά μπορεί να φταίει που δεν ξέρω πολλά γι' αυτά.

________________
2.

γεια σου ρε Α μπα .λοιπον μαρεσει πολυ ,εχω κανει κατι με φιλο του ,αλλα μιλαμε συνεχεια με αυτον ,παμε για καφε ,μου λεει να κανονιζουμε συνεχεια , αλλα δεν κανει την επομενη κινηση ,ενω φαινεται οτι θελει.Τι να κανω...δν παιζει να κανω πρωτη κινηση και να φαω ακυρο.ειμαστε και συναδελφοι.- Μαριαννα


Μήπως έχει και κανέναν άλλον φίλο, για να περνάει η ώρα;

________________
3.

Αγαπητή "Α,μπα"

Πιστεύεις οτι η ευτυχία είναι απόφαση ή τύχη;
Ακούω και διαβάζω συχνά ανθρώπους να γκρινιάζουν για τη ζωή τους (εξαιρώ άσχημες καταστάσεις που δεν περνούν απο την κρίση τους) και να απαριθμούν ατυχίες, ίντριγκες και δολοπλοκίες, που τους συμβαίνουν.
Έχω την άποψη πως ο καθένας μας με τη συμπεριφορά του και τον τρόπο που αντιμετωπίζει τη ζωή, διαλέγει ό,τι τον στεναχωρεί και ό,τι τον ευχαριστεί.

Έχω επίσης την άποψη πως δεν έχει κανείς το δικαίωμα να γκρινιάζει και παράλληλα να αυτοαποκαλείται ενήλικος (νοητικά βέβαια, όχι ηλικιακά). Θεωρώ την γκρίνια και την απογοήτευση
μεγάλες αδυναμίες. Κι εγω φκρινιάζω και απογοητεύομαι βέβαια αλλά δεν παύω να τις θεωρώ αδυναμίες. Τις δικαιολογώ σαν πρώτη, δεύτερη το πολύ τρίτη αντίδραση. Απο τη στιγμή που
επαναλαμβάνονται, σημαίνει κατ'εμέ πως τις διαλέγεις και σου αξίζουν.

Σε ρωτάω για να μάθω την άποψή σου καθώς έχω εκτιμήσει την σκέψη σου μέσα απο απαντήσεις σου και παράλληλα να δηλώσω αποστροφή στα τεράστια δακρύβρεχτα μηνύματα που λαμβάνεις.

π.χ.
"-αχ μα γιατί μου τυχαίνουν όλο μ@λ@κεεεεες;
-ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΚΑΛΕΙΣ ΚΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΟΥ, ΑΛΛΑΞΕ ΜΥΑΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΚΙ ΑΥΤΟΙ" χεχεχεχε

υ.γ. επέλεξα light και μη σοβαρό παράδειγμα επειδή δεν χρίζει μεγάλης ανάλυσης.

Με αγάπη, Μάρκος

Πιστεύω ότι η ευτυχία είναι υπερτιμημένη.


Πιστεύω ότι έχουμε πειστεί ότι ο μοναδικός τρόπος για να ζήσει κανείς επιτυχημένα τη ζωή του είναι να είναι σε μια κατάσταση μόνιμης ευτυχίας σαν την Πολυάννα, μετατρέποντας τα αρνητικά σε θετικά, τα λεμόνια σε τζιν τόνικ, και τα λοιπά.


Αυτό δεν είναι ρεαλιστική προσδοκία και μας έχει κάνει ακόμη πιο δυστυχισμένους απ' όσο δικαιολογείται να είμαστε. Η μόνιμη ευτυχία επιτυγχάνεται μόνο με ηλεκτροσόκ, κι αυτό κρατάει μόνο έξι μήνες. Μετά επανέρχεσαι στην συνηθισμένη κατάσταση πανικού και αβεβαιότητας που χαρακτηρίζει το ανθρώπινο είδος, με μερικές ακτίνες ευτυχίας που διαρκούν όσα δευτερόλεπτα ο διάολος κοιτάει αλλού.


Άλλοι έχουν περισσότερο ταλέντο από άλλους για να αναγνωρίζουν την ευτυχία όταν έρχεται, ή στο να βλέπουν πιο αντικειμενικά τις αναποδιές που τους τυχαίνουν, ναι. Αυτό εξαρτάται από την κληρονομικότητα, το περιβάλλον που τον ανέθρεψε, τη θρησκεία του, το φύλο του, την κοινωνική τάξη – κατάλαβες.


Η γκρίνια, η επαναλαμβανόμενες ατυχίες και η αντιμετώπιση της ζωής όμως πιστεύω ότι είναι τρεις διαφορετικές συζητήσεις.

________________
4.


Αγαπητή Α, μπα
Ζώντας στο εξωτερικό εδώ και κάποια χρόνια, έχω παρατηρήσει πως οι περισσότεροι ( μη Έλληνες ) θεωρούν πως μιλάμε πολύ δυνατά. Καμιά φορά το καταλαβαίνω. Έψαξα στο Google αλλά δε μπόρεσα να βρω κάτι ικανοποιητικό, για ποιό λόγο συμβαίνει αυτό, παρά μόνο κάποιες γλωσσολογικές θεωρίες για το συντακτικό. Ποιά είναι η γνώμη σου;- "Sonarge"

Ότι έτσι πίστευα κι εγώ, μέχρι που με ξεκούφαναν οι Αμερικάνοι. Έχω μια θεωρία όμως (όπως για όλα, όπως θα έχετε καταλάβει). Όσο πιο απλωμένος ο πληθυσμός, τόσο πιο δυνατά μιλάει. Δηλαδή οι άνθρωποι που έχουν μεγαλώσει γενιές σε περιορισμένο χώρο έχουν την τάση να μιλάνε πιο χαμηλόφωνα. Τώρα ας με διορθώσει κάποιος που ξέρει από αυτά.

________________
5.


Okay, ειμαι drama queen. Και τώρα τι κάνω;- ειπαμε, drama queen

Δεν ξέρω, δική σου δουλειά είναι. Το αντίδοτο σ' αυτό που έχεις λέγεται «αυτοσαρκασμός». Γιατί προσπαθείς να τραβήξεις την προσοχή; Βαριέσαι; Θέλεις να είσαι το κέντρο όλων γιατί δεν αντέχεις να περνάς απαρατήρητη; Σου αρέσει η αδρεναλίνη;


Έχεις σκεφτεί ποτέ τι συναισθήματα δημιουργείς στους άλλους όταν δίνεις παράσταση; Ένα θα σου πω μόνο: δεν περιγράφονται.


________________
6.


Ποια η άποψή σου για την αναρχία; Ειδικά στους 18-28 έχει γίνει πολύ μόδα, όλοι ''δηλώνουν'' αντιεξουσιαστές, και όλο εκδηλώσεις στις καταλήψεις, και όλο συλλογικές κουζίνες στις καταλήψεις, και όλο πορείες ανεξάρτητες. Μάλλον σε ρωτάω ποια η άποψή σου για το λάιφστάιλ το αναρχικό παρά για την αναρχία.- ανα

Στα 18 οφείλεις να είσαι αντιεξουσιαστής αλλιώς ως κοινωνία καήκαμε. Μετά από τα 28 αν εξακολουθείς να δηλώνεις αντιεξουσιαστής πρέπει να ξέρεις και τι εννοείς  και να μην απαντάς «οι τράπεζες» και το «κεφάλαιο» όταν σε ρωτάνε «ποιοι είναι οι «αυτοί» που πίνουν το αίμα του εργαζόμενου».

________________
7.


Α μπα??
Ποιά είναι γνώμη σου για τον Μουρακάμι?- koumiko


Ξέρει πώς να σε κάνει να μην αφήνεις κάτω το βιβλίο, είναι ωραίος στην ατμόσφαιρα, το υβρίδιο που έχει δημιουργήσει μεταξύ επιστημονικής φαντασίας/φαντασίας/ονείρου και πραγματικότητας είναι πολύ μοναδικό, δε νομίζω ότι το κάνει κανείς άλλος με τον ίδιο τρόπο, και μόνο γι' αυτό πολλά συγχαρητήρια και πάντα θα αγοράζω τα βιβλία του. Που και που με προβληματίζει γιατί κάνει κάτι απότομες και περιστασιακές στροφές σε σαπουνόπερα/Κοέλιο, σε κάτι κλισέ, και δεν ξέρω αν μου φαίνεται, αν συμβαίνει ή αν φταίει η μετάφραση. Πιστεύω ότι η επιτυχία του βασίζεται στο ότι όποιος διαβάζει Μουρακάμι πιστεύει ότι είναι πολύ έξυπνος γιατί καταλαβαίνει κάτι που μοιάζει πολύ ψαγμένο, ενώ δεν υπάρχει κάτι που πρέπει να πασχίσεις για να το καταλάβεις, είναι όλα εκεί, μπροστά σου, και τα αναπάντητα απλώς μένουν αναπάντητα. Αυτό με απωθεί λίγο γιατί υποψιάζομαι ότι το κάνει κάπως επίτηδες – ότι δηλαδή χαϊδεύει λίγο τον αναγνώστη για να τον κερδίσει. Αν δεν το κάνει επίτηδες, είμαστε οκ. Αν τον συναντήσω ποτέ, μετά από μερικά ποτά θα τον ρωτήσω.
Το παρακάτω δεν έχει ακριβώς σχέση αλλά ένας συγγραφέας που έχει κάτι το μεταφυσικό στη γραφή του, με άλλο τρόπο, αλλά το έχει, είναι ο Πολ Όστερ και γι'αυτόν δεν έχω ούτε μισό κακό λόγο να πω. Ούτε ένα κλάσμα κακού λόγου! Φέτος κυκλοφόρησε το «Χειμερινό Ημερολόγιο» που είναι αυτοβιογραφικό, και μου φάνηκε υπέροχο. Αν έχετε διαβάσει άλλα βιβλία του, να το πάρετε (αν όχι, μπορεί να σας φανεί σα ναρκισσιστική φανφάρα).


Η κριτική στη Guardian λέει τα χειρότερα γι' αυτό το βιβλίο, αλλά γούστα είναι αυτά.

22

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

13 σχόλια
#4 o Tomatis έχει μελετήσει το μεταξυ άλλων το φαινόμενο του ακουστικού φάσματος κάθε γλώσσας και βρήκε οτι κάθε μία εκτείνεται σε συγκεκριμένη ζώνη συχνοτήτων.Έτσι η Ελληνική γλώσσα καταλαμβάνει διαφορετικές συχνότητες από την Γερμανική, Γαλλική κ.α.Μεγαλώνουμε μαθαίνοντας να μιλάμε και να ακουμε μόνο στη συχνότητα της μητρικής μας γλώσσας , και έτσι συχνά δεν μπορούμε να καταφέρουμε να προφέρουμε σωστά την προφορά μια ξένης γλώσσας (διοτι αναπαραγουμε το ηχοχρωμα της μητρικής μας )."Από το 1947 ο Α. Τοματίς κατέδειξε τη σχέση που υπάρχει ανάμεσα στο αυτί και τη φωνή, και μετά από πολυετή έρευνα κατέληξε στο συμπέρασμα ότι το αυτί σε συνεργασία με το Κεντρικό Νευρικό Σύστημα (Κ.Ν.Σ) ελέγχει την παραγωγή της φωνής. Ο λάρυγγας ακολουθεί απλώς τις οδηγίες τους. Αυτό σημαίνει η φράση του ΄Αλφρεντ Τοματίς «τραγουδάμε με το αυτί μας» ή ποιο συγκεκριμένα «η φωνή περιέχει μόνο τις αρμονικές που το αυτί ακούει». Η θεραπευτική τεχνική που θεμελίωσε για την επίλυση των προβλημάτων της ακρόασης και της επικοινωνίας, στηρίχθηκε στην επιστημονική ανακάλυψη που κατοχυρώθηκε το 1957 στην Ακαδημία Επιστημών της Γαλλίας και στην Ακαδημία Ιατρικής του Παρισιού υπό τον τίτλο «Φαινόμενο Τοματίς».Επί πολλές δεκαετίες διασημότητες του επιπέδου της Μαρίας Κάλλας, του Beniamino Gigli, του Gerard Depardieu και πολλών άλλων, ακολούθησαν το πρόγραμμα ηχοθεραπείας της μεθόδου Τοματίς και αποκατέστησαν τη λειτουργικότητα του αυτιού τους και κατά συνέπεια της φωνής τους. "
Πέρα από τη ευτυχία η την δυστυχία υπάρχει η εσωτερική γαλήνη(inner peace).Aπείρως πολυτιμότερη της ευτυχίας μιά και η τελευταία εξαρτάται από καταστάσεις τις οποίες εκλαμβάνουμε ως θετικές,ενώ η εσωτερική γαλήνη όχι.
# 3 και ξαφνικά υπάρχει μια δυσανεξία στις δυσκολίες της ζωής- βαφτίζουμε δυστυχία την καθυστέρηση της εκπλήρωσης των επιθυμιών! Αναρωτιέμαι ποιος μας έταξε τη μόνιμη ευτυχία – ποιος μας είπε οτι η ζωή δεν έχει κόπο, ήττες, αναβολές και γκρινιάζουμε διαρκώς σαν να μας πήραν το Λυχνάρι του Αλαντίν που πραγματοποιεί κάθε επιθυμία μας- άραγε όμως μας το έδωσαν και ποτέ??Ναι το γνωρίζω εκεί στη Disneyland έχει πιο πολλή πλάκα – στα σκοτεινά και στα υπόγεια όμως κρύβεται η θεά και η ευκαιρία για τον εξανθρωπισμό μας!Στο βιβλίο του Σκοτ Πεκ, Ο Δρόμος ο Λιγότερο Ταξιδεμένος ( είμαι σίγουρη πως οι περισσότεροι θα το έχετε διαβάσει οπότε υπενθυμίζω ότι) ξεκινάει με τη φράση:«Η ζωή είναι δύσκολη».Και συνεχίζει:«Οι άνθρωποι δεν βλέπουν βαθιά αυτή την αλήθεια, ότι η ζωή είναι δύσκολη. Αντί γι΄ αυτό γκρινιάζουν ασταμάτητα με θόρυβο, ή σε χαμηλούς τόνους για τα τεράστια προβλήματα τους, για τα βάρη και τις δυσκολίες της, λες και η ζωή είναι γενικά εύκολη, λες και η ζωή πρέπει να είναι εύκολη.και ενα άρθρο αφιερομένο: There is more to life than just being Happyhttp://www.theatlantic.com/health/archive/2013/01/theres-more-to-life-than-being-happy/266805/
Στις Η.Π.Α. δεν έχω πάει αλλά από τις ταινίες/σειρές (ε για να το δείχνουν έτσι θα 'ναι :P) και από τουρίστες καταλαβαίνεις ότι δεν είναι ήσυχοι, κάθε άλλο!Τώρα πιστεύω ότι αν κάτσουμε και πιάσουμε όσους λαούς της γης γνωρίζουμε για αυτούς πάνω κάτω τι παίζει μάλλον το να μιλάς δυνατά δεν είναι ελληνικό φαινόμενο. Πρόχειρα καταλήγω ότι πιο ήσυχοι φαίνεται να είναι (και αυτό γενικεύοντας πολύ) οι λαοί της βόρειας δυτικής και κεντρικής Ευρώπης. Το "ανφάν γκατέ" των Ευρωπαίων δηλαδή. Και συνήθως με αυτούς κάνουμε σύγκριση, δεν συγκρινόμαστε με τους Ισπανούς ας πούμε, ή τους Άραβες, ή τους Αμερικανούς (Βόρειους και Λατίνους). Πάντως οι Ιάπωνες και οι Κινέζοι σύμφωνα με την θεωρία της α, μπα πρέπει να ψιθυρίζουν. :P
Οι Κινέζοι πάντως είναι φωνακλάδες, Διάβασα πριν λίγο καιρό ότι η κυβέρνηση τους λέει ότι οι Κινέζοι τουρίστες δυσφημούν την χώρα τους με τις φωνές και την άσχημη συμπεριφορά τους. Τους κάνουν λέει σεμινάρια: http://news.in.gr/world/article/?aid=1231250957
#3 Εγώ πιστεύω πως σίγουρα η αντίληψη που έχεις για μια κατάσταση, ένα συμβάν ή ένα πρόβλημα συνεπάγεται το πώς θα το διαχειριστείς και άρα στο αν το αποτέλεσμα θα συμβάλλει στην προσωπική σου ευτυχία ή δυστυχία. Ωστόσο,αυτό δεν σημαίνει πως μπορούμε ή είναι εύκολο να τα αντιλαμβανόμαστε όλα ως κάτι θετικό ώστε να καταφέρουμε να αποκομίσουμε και κάτι θετικό. Το να γκρινιάζεις για ένα πρόβλημα σίγουρα δίνει περισσότερη έμφαση στο πρόβλημα ,αλλά δεν το λύνει, οπότε ουσιαστικά το κέρδος της γκρίνιας είναι ανύπαρκτο. Αντιθέτως, το να αναλογιστείς αν από το πρόβλημα μπορεί να προκύψει έστω και κάτι θετικό, σου καλυτερεύει και τη διάθεση. Θα μου πεις πού είναι το θετικό όταν πχ καίγεται ένα σπίτι; Σαφώς αν σου απαντούσα πως έτσι κι αλλιώς ήταν παλιό, θα φτιάξεις ένα καινούργιο,θα μου πετούσες γιαούρτι στο πρόσωπο και καλώς θα έκανες. Οπότε,πιστεύω πως είναι καλό να βλέπουμε μια θετική διάσταση σε πολλά πράγματα, αδύνατο όμως σε όλα.
"καλό να βλέπουμε μια θετική διάσταση σε πολλά πράγματα" άρα γιατί όχι και στη γκρίνια; Εγώ νομίζω ότι λίγη γκρίνια (ίσως όχι για όλους) είναι ευεργετική. Γκρινιάζεις, γκρινιάζεις δε λύνεις μεν το πρόβλημα αλλά αισθάνεσαι καλύτερα γιατί το έβγαλες όσο δεν πάει. Κάτι σαν ομοιοπαθητική. Αυτοί που δεν αισθάνονται καλύτερα είναι αυτοί που σε ακούνε να γκρινιάζεις. Σαφώς. :P
#7. Είναι ακριβώς η ίδια αίσθηση που έχω για τον Μουρακάμι. Κόλλησα από το κουρδιστό πουλί, τον αγάπησα στο νορβηγικό δάσος, είδα ένα επαναλαμβανόμενο μοτίβο στο σπούτνικ αγαπημένη, επιβεβαιώθηκε η υποψία μου στο νότια των συνόρων , στον ελέφαντα και τον σεισμό, αλλά τα διάβαζα μονορούφι, μέχρι που ήρθε και έγραψε το IQ84. Και μάλιστα την ίδια εποχή που κυκλοφορούσε και η τριλογία του γκρι. Στις παραλίες έβλεπες ή Μουρακάμι ή αποχρώσεις του γκρι (δεν ξέρω και ποιος το έγραψε) . Εκεί νομίζω ότι κλείσαμε. Βγήκαν οι μικρές ώρες και δεν τους έριξα δεύτερο βλέφαρο. Αντιθέτως, πήρα τον Αόρατο του Paul Auster ακριβώς από δίπλα για να δώσω ένα μάθημα στον Μουρακάμι...
Εγώ μιλάω δυνατά γιατί έχω μερική κώφωση στο δεξί αφτί. Αν κραταω το ακουστικό του τηλεφώνου με το δεξί χέρι στο δεξιό αφτι δεν ακουω σχεδόν τίποτα οποτε νομίζω οτι και ο άλλος δεν με ακούει ή ότι είναι κακή η σύνδεση και φωνάζω. Επίσης το ιδιο συμβαίνει όταν κάποιος μου μιλάει και στεκεται απο τα δεξια μου εχω την αίσθηση οτι μου μιλάει απο μακριά ακόμα και αν είναι δίπλα μου. Ευτυχώς είμαι αμφίχειρας και μπορώ να κραταω το ακουστικο με το αριστερό χέρι και να χρησιμοποιώ το αριστερο αφτι για να μιλάω στο τηλεφωνο (μέχρι να κουφαθώ και από εκει από τις κοτσάνες που ακούω κάθε μέρα, είμαι ρεσεψιονιστ-γραμματεας)
#4. Ως άνθρωπος μιλάω δυνατά, και μάλιστα σε προηγούμενη δουλειά ο εργοδότης μου με είχε επιπλήξει αρκετές φορές (αυτός βέβαια μιλούσε τόσο σιγά που σχεδόν δεν ακουγόταν). Νομίζω ότι το βασικότερο έχει να κάνει με τον τρόπο που μεγαλώνει κανείς. Εγώ που μεγάλωσα σε ένα μεγάλο σόι με γιαγιάδες, θείους και ξαδέρφια πολλά, έπρεπε να μιλάω δυνατά για να ακουστώ - όπως και οι υπόλοιποι. Επίσης, σαν παιδί ήμουν συνέχεια έξω. Όταν τα παιχνίδια σου είναι στο δρόμο και μάλιστα με πολλά παιδιά, πάλι μαθαίνεις να μιλάς δυνατά.Κάτι ανάλογο νομίζω ισχύει και για τους λαούς -αν θέλουμε να το γενικεύσουμε. Συνήθως οι Έλληνες μαζευόμαστε σε μεγάλες παρέες και λόγω καιρού είμαστε πολύ συχνά έξω - η φασαρία του δρόμου δεν σε κάνει να μιλάς πιο δυνατά; Και αυτό με το άπλωμα που λέει η Α μπα;, σωστό μου φαίνεται. Και στα χωριά απλωμένος είναι ο κόσμος (για να απαντήσω σε προηγούμενο σχόλιο). Τα σπίτια έχουν αυλές, δεν είναι το ένα πάνω στο άλλο. Και μπορείς να ανοίξεις το παράθυρο και να φωνάξεις τον γείτονα να τον κεράσεις από την πίτα που μόλις ξεφούρνισες. Δεν χρειάζεται να πας να του χτυπήσεις το κουδούνι.
Συμφωνώ, επίσης παίζει ρόλο και δουλειά που κάνει κάποιος. Η μητέρα μου εργαζόταν σπίτι και μιλούσε κανονικά. Όταν άρχισε να διδάσκει σε παιδάκια συνήθισε και μιλάει δυνατά και στο σπίτι πλέον.
Εγω θα το πάω διαφορετικά. Το πιο σημαντικό σε ένα επαγγελματικό μηχάνημα δεν είναι το hardware είναι το software. Οπότε θεωρόντας ότι έχεις αποφασίσει για software κατ' αρχάς επιλέγεις λειτουργικό (OS, windows). Κατόπιν πρεπει να απαντήσεις στον εαυτό σου πόσο σημαντική είναι η μεταφερσιμότητα για τη δουλειά σου. Αν δεν είναι, δεν χρειάζεται να δώσεις τα πολλά λεφτά που ζητάει το McBookAir. Μπορεις να πάρεις εναν imac με τεράστια οθόνη που λεει κι ο ΝτελαΝετ, και με 200 ευρώ να πάρεις κι ένα μεταχειρισμένο ipad για την παραλία-καφετέρια.Πάντως από τα 3 χαρακτηριστικά που αυξάνουν το κόστος α) μέγεθος οθόνης, β) επεξεργαστική ισχύ γ)μικρό βάρος, αυτό που απαξιώνεται πιο αργά είναι το μέγεθος οθόνης και έχει και το μεγαλύτερο perceived value. Ακόμα και αν η δουλειά σου είναι να είσαι με το λαπτοπ στο χέρι και να πηγαίνεις από πελάτη σε πελάτη ή και να δουλεύεις επί τόπου, καλύτερα να ρίξεις τα λεφτά σου σε παραπάνω οθόνη παρά σε ελαφροσύνη.