«Κανένας δεν έχει το δικαίωμα να ονομάζεται καλλιτέχνης σήμερα. Είμαστε επιχειρηματίες. Είμαστε έμποροι.»

«Κανένας δεν έχει το δικαίωμα να ονομάζεται καλλιτέχνης σήμερα. Είμαστε επιχειρηματίες. Είμαστε έμποροι.» Facebook Twitter
Ο Marlon Brando με τον γιο του Κρίστιαν, πάνω, και έναν φίλο στην Ταϊτή τη δεκαετία του 1970.
0

Στη συνέντευξη που έδωσε το 1979 στο Playboy, ο Μάρλον Μπράντο τα έβαλε με τον ίδιο του το μύθο. Μίλησε με περιφρόνηση για τη φτηνή μυθολογία που τον ακολουθεί, σάρκασε το καλοστημένο εμπόριο της δημοσιότητας του, και θέλησε να δείξει, με κάθε τρόπο, ότι είναι ένας απλός, συνηθισμένος άνθρωπος, που έχει γίνει, ερήμην του, η καραμέλα των μαζικών μέσων.

 

Δεν είχε όμως αντιληφθεί ότι η «εικόνα» του είναι πολύ πιο δυνατή από την πραγματική ζωή του. Ότι μπορεί να σοβαρεύτηκε γερνώντας, να ασχολείται τώρα με τους ινδιάνους, τους μαύρους, τους περιθωριακούς -όμως για πάντα έμεινε στα μάτια του κόσμου ένας ωραίος κι άξεστος Πολωνός, ένας «παράνομος»― the wild-one. Δεν είχε αντιληφθεί ότι οι ζωντανοί ασυνείδητα τον απομακρύνουν από κοντά τους για να μπορέσουν να τον λατρέψουν θερμότερα -σαν τον αρχαίο γιαπωνέζικο θρύλο που λέει ότι όσοι γεννιούνται χαρισματικοί και όμορφοι οφείλουν να πεθαίνουν νέοι, για να δουλεύεται ανενόχλητα μες στο μυαλό ο μύθος τους. 

 

Έτσι η αγανακτισμένη του συνέντευξη αντί ν’ αποδυναμώσει το μύθο του, τον έκανε ακόμα ισχυρότερο γιατί θεωρήθηκε απόδειξη της αυθεντικότητας του. Είχε διαρκέσει 20 ώρες στην ιδιόκτητη ατόλη του Μπράντο, την Τετιαρόα της Αϊτής όπου διέμενε μόνιμα, αναφέρθηκε σε πολυάριθμα θέματα με πρωτοφανή οξύτητα, και θεωρείται ήδη κλασική στην ιστορία των συνεντεύξεων. Δημοσιεύουμε λίγα σκόρπια αποσπάσματα, να πάρετε μια γεύση.

―Kείμενο και μετάφραση για το LIFO.gr: Πωλίν Κόκλα

 

«Οι άνθρωποι έχουν εσωτερικεύσει την προκατάληψη, έχουν μαζεμένο μίσος σ' ένα πολύ θωρακισμένο μέρος του μυαλού τους που δεν θέλουν να το δουν να νικιέται από τη λογική.»

 

«Κανένας δεν έχει το δικαίωμα να ονομάζεται καλλιτέχνης σήμερα. Είμαστε επιχειρηματίες. Είμαστε έμποροι.» Facebook Twitter
Ο Μπραντο στην Tetiaroa.

 

ΜΠΡΑΝΤΟ: Ξέρω ότι η συνέντευξη θα πετύχει αν γίνει λίγο πιο προβοκατόρικη κι εξομολογητική -αν βάλουμε το δάχτυλο επί τον τύπο των ήλων του πραγματικού Μπράντο -τι πραγματικά σκέφτεται, και όλα αυτά. Αλλά δεν πρόκειται να προσπέσω στα  πόδια του αμερικάνικου κοινού και να το προσκαλέσω μέσα στην ψυχή μου. Η ψυχή μου είναι ιδιωτικός χώρος. Και νιώθω μια αγανάκτηση από το γεγονός ότι ζω σ’ ένα σύστημα που μ’ αναγκάζει να συμπεριφέρομαι έτσι. Βλέπω τον εαυτό μου να κάνει παραχωρήσεις, γιατί κανονικά εγώ ποτέ δεν θα κουβέντιαζα γι’ αυτά που με ρωτάς -είναι φλυαρίες. Δεν είναι ενδιαφέροντα ή σημαντικά -δεν έχουν καμία σχέση με τη ζωή μας. Είναι αέρας κοπανιστός. Νομίζω ότι το θέμα των Ινδιάνων είναι αρκετά ενδιαφέρον, ώστε να μη χρειάζεται να μιλήσουμε για τίποτε άλλο.

 

― Μπορεί να σας παθιάζει η υπόθεση των Ινδιάνων, αλλά η ειδικότητα για την οποία είστε κατάλληλος να μιλήσετε είναι η ηθοποιία. 

- Βγαίνω από τα ρούχα μου όταν σκέφτομαι ότι οι άνθρωποι που σε συναντούν, συναντούν κάποιον μαλάκα του σινεμά, αντί για ένα πρόσωπο -κάποιον που έχει μια άποψη ή μια ανύποπτη ζωή, ή ενδιαφέρεται για άλλα πράγματα. Αυτή η ηλίθια πλευρά της ζωής σου, πρέπει να μπαίνει πριν από όλα σαν να ήταν αυτή που έχει τη μεγαλύτερη σημασία. 

 

― Μα μια συνέντευξη αποκλειστικά για τους Ινδιάνους θα γινόταν πληκτική… Γιατί δεν θίγουμε και θέματα που δεν είναι σοβαρά, αλλά είναι σαφώς ενδιαφέροντα- σαν το γεγονός, επί παραδείγματι, ότι μια φιλοδοξία της Μέριλιν Μονρόε ήταν να παίξει Λαίδη Μάκβεθ στον «Μάκβεθ» σας;

Δεν ξέρω πως ν’ απαντήσω σ’ αυτή την ερώτηση. (Κοροϊδευτικά) «Αχ, δεν ήξερα ότι η Μέριλιν με είχε σε τέτοια υπόληψη.. ήταν αξιόλογη ηθοποιός, σίγουρα θα το απολάμβανα!». Δεν ξέρω ν’ απαντώ έτσι. Σκυλοβαριέμαι.

 

― Σας ενδιαφέρει αυτό που της συνέβη;

Όχι δεν θέλω να μιλήσω γι’ αυτό- θα ήταν φλυαρία, κουτσομπολιό, μαλακία… Θα ήταν σαν να πυροβολώ ένα φάντασμα. «Η άποψη του Μάρλον Μπράντο για το θάνατο της Μέριλιν Μονρόε»! Είναι αποκρουστικό. Αυτά που είπε για μένα και αυτά που θα πω γι’ αυτήν - όλα, καταλήγουν να γίνονται τιποτένια.

 

― Είπατε κάποτε ότι τον περισσότερο χρόνο της καριέρας σας προσπαθούσατε να καταλάβετε τι πραγματικά θέλετε να κάνετε;

«Είπατε κάποτε»! Θα πρέπει να βγει ένα εγχειρίδιο για όσους παίρνουν συνεντεύξεις που να λέει: «Ποτέ μη λέτε "είπατε κάποτε" γιατί έτσι θα φανεί ότι αυτό που είπωθηκε δεν είναι αληθινό»… Το θέμα είναι ότι πράγματι το είπα αυτό. Για πολύ καιρό δεν είχα ιδέα τι πραγματικά θέλω να κάνω. 

 

― Και δεν νιώθατε ότι η ηθοποιία έχει κάποια αξία; Ή δεν σας γέμιζε αρκετά;

Υπάρχει ένας μεγάλο πρόβλημα στο θέμα της ηθοποιίας: δεν μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση. Ο καθένας είναι ηθοποιός! Ο καθένας έχει δοκιμαστεί κάποια στιγμή, όταν σκέφτεται κάτι ή νιώθει κάτι που δεν το δείχνει. Αυτό είναι ηθοποιία! Ο Σο είχε πει ότι το να σκέφτεσαι είναι η μεγαλύτερη ανθρώπινη προσπάθεια, αλλά εγώ θα ‘λεγα ότι είναι το να αισθάνεσαι. Το ν’ αφήνεις τον εαυτό σου να αισθάνεται πράγματα -να αισθάνεται την αγάπη ή την αγανάκτηση, το μίσος, την οργή… Είναι πολύ δύσκολο στους ανθρώπους να αντικρίσουν κατάμουτρα τον εαυτό τους. Κρύβεις αυτό που σκέφτεσαι, αυτό που αισθάνεσαι, δεν θέλεις να φέρεις τον άλλο σε δύσκολη θέση, είτε θέλεις να τον φέρεις. Δεν θες να τους δείξεις ότι τους μισείς! Θα πληγωνόταν η περηφάνια σου αν μάθαιναν ότι πειράχτηκες από αυτά που είπαν για σένα. Είτε κρύβεις μια «μικρή» πλευρά του εαυτού σου, την περήφανη ή τη μοχθηρή ή την ευαίσθητη, και υποκρίνεσαι ότι όλα πάνε καλά. «Γεια σου! Τι κάνεις;» Οι άνθρωποι σε κοιτάνε και συ έχεις ωραίο παρουσιαστικό. «Και θα ετοιμάσω ένα πρόσωπο/ τα πρόσωπα που συναντώ να συναντήσει».

 

Έτσι παίζουμε όλοι. Η μόνη διαφορά ανάμεσα σ’ έναν επαγγελματία ηθοποιό κι έναν ηθοποιό στην καθημερινή ζωή είναι ότι ο επαγγελματίας έχει συνείδηση αυτού του πράγματος -μερικοί τουλάχιστον- και πληρώνεται γι αυτό. Αλλά, κι οι άνθρωποι στην πραγματική ζωή πληρώνονται για να υποκρίνονται επίσης.

 

«Κανένας δεν έχει το δικαίωμα να ονομάζεται καλλιτέχνης σήμερα. Είμαστε επιχειρηματίες. Είμαστε έμποροι.» Facebook Twitter
Με την κόρη του Τσεγιέν στην Ταϊτή

 

«Κανένας δεν έχει το δικαίωμα να ονομάζεται καλλιτέχνης σήμερα. Είμαστε επιχειρηματίες. Είμαστε έμποροι.» Facebook Twitter
Η ιδιόκτητη ατόλη του Μπράντο, Tetiaroa. Εδώ δόθηκε η συνέντευξη του Playboy.

 

― Τι θα λέγατε για την ηθοποιία σαν μορφή τέχνης; 

Κατά βάθος ξέρεις πολύ καλά ότι οι ηθοποιοί δεν είναι καλλιτέχνες.

 

― Μα υπάρχουν φορές, όταν μπορέσεις να «αιχμαλωτίσεις» στιγμές σ’ ένα φιλμ ή μια παράσταση που αποτυπώνονται στη μνήμη, που έχουν σημασία.

Και μια πόρνη μπορεί να αιχμαλωτίσει μια στιγμή! Μια πόρνη μπορεί να σου δώσει στιγμές τέτοιας διέγερσης και έμπνευσης και να σε κάνει να πιστέψεις ότι η Έκσταση έφτασε με την πτήση των 2 -χωρίς να είναι έτσι αναγκαστικά. 

 

― Θεωρείς κάποιους τους επαγγέλματός σου καλλιτέχνες;

Όχι.

 

― Κανέναν απολύτως;

Κανέναν… Κανένας δεν έχει το δικαίωμα να χρησιμοποιεί σήμερα τη λέξη «τέχνη». Δεν υπάρχουν καλλιτέχνες. Είμαστε επιχειρηματίες. Είμαστε έμποροι.

 

― Μπορούν οι τραγουδιστές να γίνουν καλλιτέχνες;

(Μεγάλη παύση) Όχι.

 

― Οι τραγουδοποιοί; Ο Κόουλ Πόρτερ; Ο Χάρολντ Αρλεν;

Ο Σέξπιρ είναι ένας τραγουδοποιός -έγραψε πολλά τραγούδια. Ναι, υποθέτω κάθε δημιουργική σύνθεση είναι τέχνη. Αλλά το φτηναίνεις λιγάκι. Δεν μπορείς να πεις τους Ρόλινγκ Στόουνς καλλιτέχνες! Άκουσα κάποιον να τους συγκρίνει -ή τους Μπιτλς- με τον Μπαχ. Ισχυριζόταν ότι δημιούργησαν κάτι τόσο ανθεκτικό, ότι δημιούργησαν κάτι τόσο ανθεκτικό και σημαντικό όσο ο Μπαχ, ο Χάιντν, ο Μότσαρτ και ο Σούμπερτ. Μισώ το ροκ εν ρολ. Είναι άσχημο. Μου άρεσε όταν το είχαν οι μαύροι το 1927.

 

― Όταν το λέγαν τζαζ;

Όχι, το λέγαν ροκ εν ρολ.

 

― Είχα την εντύπωση ότι ο Αλαν Φριντ εφηύρε τη νέα λέξη στη δεκαετία του ’50.

Δεν είναι καινούργια φράση. Το ροκ εν ρολ είναι παλιό όσο η γενειάδα του Μωυσέως.

 

― Είχατε καμιά ανάμιξή στο κίνημα της Γυναικείας Απελευθέρωσης;

Όχι

 

― Για ποιό λόγο νομίζετε ότι μερικές πολιτείες δεν εξισώνουν νομοθετικά τις γυναίκες με τους άντρες;

Γιατί οι άνθρωποι μισούν τους μαύρους; Γιατί οι άνθρωποι κάνουν διακρίσεις εις βάρος των Ινδιάνων; Γιατί το κράτος αναφέρεται στο Κίνημα των Ινδιάνων σαν να μιλάει για κολόπαιδα; Οι άνθρωποι έχουν ασυνείδητους φόβους και ανησυχίες -ενοχή ίσως- και κολλάνε στο ελάττωμα του κάθε πράγματος. Οι άνθρωποι έχουν εσωτερικεύσει την προκατάληψη, έχουν μαζεμένο μίσος σ’ ένα πολύ θωρακισμένο μέρος του μυαλού τους που δεν θέλουν να το δουν να νικιέται από τη λογική.

 

― Τι περιοδικά διαβάζετε;

Scientific American, Science Digest, The New York Review of Books, The Co Evolution Quarterly.

 

― Και βιβλία;

Κάποτε διάβαζα ένα σωρό. Κάποια στιγμή κατάλαβα ότι είμαι γεμάτος πληροφορίες και άδειος από γνώση. Δεν μπορούσα να μάθω πράγματα απ’ το διάβασμα… Το θέμα είναι γιατί διαβάζει κανένας. Αν διαβάζει για να δραπετεύσει από την πραγματικότητα -εντάξει, είναι σαν να παίρνει πρέζα, δεν έχει νόημα. Είναι ένα είδος προσβολής του εαυτού σου. Σαν τις σύγχρονες συζητήσεις που χρησιμεύουν στο να κρατάει κανείς τις αποστάσεις του απ’ τον άλλον -γιατί η σιωπή και το κενό τρομάζει τους περισσότερους ανθρώπους. 

 

― Ποιος θα θέλατε να είστε αν μπορούσατε να διαλέξετε την περίοδο της ιστορίας που θα ζήσετε;

Νομίζω ότι θα ‘θελα να είμαι ένας άνθρωπος των σπηλαίων -ένας νεολιθικός άνθρωπος. Θα είχε πλάκα να δω ποιος ήταν ο κοινός παρανομαστής της ανθρώπινης ύπαρξης προτού αρχίσει να χάνει την ώρα της με ασήμαντα πράγματα.

 

― Φοβάστε το θάνατο;

«Απ΄όλα τα μυστήρια που έχω ως τώρα ακούσει/σε μένα πιο παράξενο είναι ότι άνθρωποι θα ‘πρεπε να φοβούνται/βλέποντας πως ο θάνατος-ένα αναγκαίο τέλος- θα έρθει, όταν θα ΄ρθει…»

Retronaut
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης έχει τα πιο ψαγμένα αφιερώματα

Οθόνες / Το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης έχει τα πιο ψαγμένα αφιερώματα

Από μια ρετροσπεκτίβα στην Ιζαμπέλ Ιπέρ μέχρι έναν πλήρη οδηγό του έργου του Γιώργου Τσεμπερόπουλου και από το spotlight στον Μαρσέλ Πανιόλ μέχρι μια ανατρεπτική ματιά στην έννοια του plot twist, οι θεματικές ενότητες του φεστιβάλ διατηρούν αμείωτο το ενδιαφέρον μας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιούλη Τσαγκαράκη: «Κάθε σπίτι έχει τον δικό του Νετανιάχου, τον δικό του Τραμπ»

Οθόνες / Γιούλη Τσαγκαράκη: Η θεία Σταματίνα από τις «Σέρρες» του Γιώργου Καπουτζίδη μιλά στη LifO.

Η ταλαντούχα ηθοποιός με τον ρόλο της ίντερσεξ θείας έσπασε ταμπού και άνοιξε ξανά μια σειρά συζητήσεων για το φύλο, την LGBTQI+ κοινότητα, τα ανθρώπινα δικαιώματα. Πώς ετοιμάστηκε για το ρόλο; Πώς βλέπει τις αντιδράσεις;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Τι θα δούμε στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Σινεμά / Τι θα δούμε στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Η νέα ταινία της Ιζαμπέλ Ιπέρ, φιλμ που έρχονται από τις Κάννες, πρεμιέρες, οι μικρού μήκους του Γιώργου Τσεμπερόπουλου και οι ελληνικές συμμετοχές των διαγωνιστικών τμημάτων είναι μερικοί από τους λόγους που θα μας στείλουν και φέτος στις αίθουσες του αγαπημένου κινηματογραφικού θεσμού.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το αμερικανικό σινεμά δίνει τη μία μάχη μετά την άλλη

Pulp Fiction / Το αμερικανικό σινεμά δίνει τη μία μάχη μετά την άλλη

Προτροπή για αντίσταση ή παραίνεση για τρομοκρατία; Το αριστούργημα του Πολ Τόμας Άντερσον «Μια μάχη μετά την άλλη», οι εξαιρετικές πρόσφατες αλληγορίες «Weapons» και «Eddington», αλλά και οι αξέχαστες κινηματογραφικές αναφορές τους απασχολούν τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο και τον αρχισυντάκτη της LiFO Γιάννη Πανταζόπουλο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Επιτρέπεται να θαυμάζουμε σήμερα τη Λένι Ρίφενσταλ;

Ιδέες / Επιτρέπεται να θαυμάζουμε σήμερα τη Λένι Ρίφενσταλ;

Με αφορμή το νέο ντοκιμαντέρ για μια από τις πιο αμφιλεγόμενες προσωπικότητες του 20ού αιώνα, ξαναθυμόμαστε τι είχαν απαντήσει στη LiFO οι Πέπη Ρηγοπούλου, Θωμάς Μοσχόπουλος, Δημήτρης Στεφανάκης, Θάνος Παπακωνσταντίνου, Πάνος Κούτρας και Θεόφιλος Τραμπούλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Boots»: Μια σειρά για το τι σημαίνει «να είσαι gay στον στρατό»

Οθόνες / «Boots»: Kάτι καλό θα κάνει αυτή η σειρά για να την αποκαλούν «woke σκουπίδι»

H τηλεοπτική σειρά οκτώ επεισοδίων του Netflix, που έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις, προσεγγίζει με μοναδικό και συγκινητικό τρόπο το θέμα της ομοφοβίας στον στρατό. 
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η Ειρήνη Παπά μέσα από 9 ταινίες και 1 ντοκιμαντέρ

Οθόνες / Ειρήνη Παπά: Οι σημαντικότερες ταινίες της για ένα πενθήμερο στην Ταινιοθήκη

Την αποκάλεσαν «Καρυάτιδα», συνέβαλε στο να φτάσει το αρχαίο δράμα στο Χόλιγουντ, υπήρξε μια αληθινή σταρ. Αυτή την εβδομάδα μπορούμε να δούμε ξανά την «Αντιγόνη», τις «Τρωάδες», το «Ζ» και άλλες ταινίες που η Ειρήνη Παπά σφράγισε με την ερμηνεία της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Η αιώνια και οικουμενική θεία Μπεμπέκα

Daily / Η αιώνια και οικουμενική θεία Μπεμπέκα

Η αναγγελία του θανάτου της Άννας Κυριακού προκάλεσε βαθιά συγκίνηση και θλίψη καθώς πολλοί έμοιαζαν να πενθούν όχι τόσο την απώλεια της ίδιας της ηθοποιού όσο του χαρακτήρα της στις «Tρεις Χάριτες», κι ας έχουν περάσει τρεις δεκαετίες από τότε.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Ανδρέας Αποστολίδης, συγγραφέας, σκηνοθέτης

Οι Αθηναίοι / Ανδρέας Αποστολίδης: «Πλέον το αστυνομικό μυθιστόρημα ανθεί ως παραγωγή, αλλά δεν ανανεώνεται»

Επί δικτατορίας σχετιζόταν με παράνομες οργανώσεις και έφτασε να κατηγορηθεί ως ηθικός αυτουργός της κατάληψης του Πολυτεχνείου. To ταξίδι του με την αστυνομική λογοτεχνια ξεκίνησε με μια μετάφραση του Ρέιμοντ Τσάντλερ. Σειρά πήραν η Χάισμιθ, ο Ελρόι και άλλοι σπουδαίοι συγγραφείς. Μετά, έγραψε τα δικά του μυθιστορήματα, ασχολήθηκε με την αρχαιοκαπηλία και το ντοκιμαντέρ. O Ανδρέας Αποστολίδης αφηγείται τη ζωή του στη LiFO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Buy yourself a butt plug: Γιατί όλοι μιλούν για την ταινία «Pillion»;

Οθόνες / Buy yourself a butt plug: Γιατί όλοι μιλούν για την ταινία «Pillion»;

Το σκηνοθετικό ντεμπούτο του Χάρι Λάιτον, όπου ο Χάρι Μέλινγκ συνάπτει μια BDSM σχέση με τον Σκάρσγκαρντ, ήδη από το τρέιλερ έχει πυροδοτήσει συζητήσεις για τον σεξουαλικό προσανατολισμό του Σουηδού πρωταγωνιστή.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Με το «Chasing Dragons» ο Άκης Ζιάκκας ένωσε μονομιάς τις τρεις δρακολίμνες

Οθόνες / Ο Άκης Ζιάκας ενώνει σε μία διαδρομή τις τρεις Δρακόλιμνες

«Chasing Dragons»: 120 χιλιόμετρα, 8.000 μέτρα υψομετρική διαφορά σε μία μέρα. Μια ταινία που διαρκεί μία ώρα και καταγράφει αυτή τη συγκλονιστική διαδρομή που ξεπερνά τα όρια της αντοχής, σωματικής και ψυχολογικής.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Mπιλ Κίντερ στη LiFO: «Oι ταινίες κινουμένων σχεδίων δεν είναι μόνο για παιδιά»

Οθόνες / Mπιλ Κίντερ: «Oι ταινίες κινουμένων σχεδίων δεν είναι μόνο για παιδιά»

Ο συνεργάτης του Κόπολα και υπεύθυνος μοντάζ και post-production σε ταινίες όπως το «Wall-e» μάς μίλησε για το μοντάζ στο animation, για την Pixar και για τότε που ένα στούντιο πλήρωσε 80 εκατομμύρια δολάρια τον Κόπολα για να μη γυρίσει μια ταινία. 
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Τζάρεντ Λέτο, Έμα Τόμσον, ο σκύλος Ίντι και άλλοι δύο λόγοι να πάτε σινεμά

Οθόνες / Τζάρεντ Λέτο, Έμα Τόμσον, ο σκύλος Ίντι και άλλοι δύο λόγοι να πάτε σινεμά

Η τρίτη και χειρότερη κατάθεση στο σύμπαν του «Tron», η πολυσυζητημένη ταινία τρόμου «Good Boy», το δεύτερο μέρος της τριλογίας του Νταγκ Γιόχαν Χάουγκερουντ και η Έμα Τόμσον ως ένοπλη προστάτιδα. Τι παίζει στα σινεμά από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ