Η νέα καμπάνια της Lacta παρουσιάζει καθημερινές ιστορίες αγάπης και μας καλεί να δούμε πέρα από τα στερεότυπα

Η νέα καμπάνια της Lacta παρουσιάζει καθημερινές ιστορίες αγάπης και μας καλεί να δούμε πέρα από τα στερεότυπα Facebook Twitter
0

ADVERTORIAL

Η αγάπη είναι άμεσα συνδεδεμένη με την αποδοχή. Το να αγαπάμε κάποιον, σημαίνει πως τον αποδεχόμαστε γι' αυτό ακριβώς που είναι, ανεξάρτητα από το φύλο, την ταυτότητα, την καταγωγή, το χρώμα, την σεξουαλικότητα ή την εξωτερική εμφάνιση. 

Η αγάπη έχει πολλές διαφορετικές πτυχές και δε γνωρίζει από στερεότυπα. Δυστυχώς, όμως, οι κοινωνικές προκαταλήψεις υπάρχουν και πολλές φορές πληγώνουν. Η ευθύνη του καθενός μας είναι να πάρει θέση, να σταματήσει τη διαιώνιση των κοινωνικών αυτών στερεοτύπων και να καταρρίψει τα τείχη που έχουν χτιστεί απ' τους ίδιους τους ανθρώπους, μέσα από την ειλικρίνεια και φυσικά, την αγάπη.

Η νέα καμπάνια της Lacta παρουσιάζει καθημερινές ιστορίες αγάπης και μας καλεί να δούμε πέρα από τα στερεότυπα Facebook Twitter

Αυτή τη στάση παίρνει η Lacta με τη νέα της καμπάνια, στέλνοντας ένα ηχηρό μήνυμα κατά κάθε προκατάληψης και καλώντας μας να δούμε την αγάπη προς όλους. Αγκαλιάζοντας τη διαφορετικότητα και αναδεικνύοντας τις διαφορετικές πτυχές της αγάπης, η νέα τηλεοπτική ιστορία της εταιρείας παρουσιάζει καθημερινές ιστορίες ανθρώπων γύρω μας που μοιράζονται ένα κοινό.

 

Στις έξι ιστορίες, που παρουσιάζονται αποσπασματικά, βλέπουμε διάφορα περιστατικά bullying, ρατσισμού και απόρριψης. Είναι περιστατικά που συνεχίζουν να συμβαίνουν δίπλα μας μέχρι και σήμερα. Αλλάζοντας όμως «φίλτρο», παρατηρούμε πως τελικά η κάθε ιστορία δεν είναι αυτό που πιστέψαμε εκ πρώτης όψεως, καταλήγοντας μία πραγματική ιστορία αγάπης και αποδοχής.

Η νέα καμπάνια της Lacta παρουσιάζει καθημερινές ιστορίες αγάπης και μας καλεί να δούμε πέρα από τα στερεότυπα Facebook Twitter

Στο πλαίσιο της καμπάνιας, η Lacta κατάφερε να αναδείξει ένα απλό, αλλά πολύ σημαντικό μήνυμα: το «Δες την Αγάπη». Η σημασία του μηνύματος αυτού, άλλωστε, ήταν και ο λόγος που η καμπάνια έλαβε ιδιαίτερη προσοχή στα social media, γεγονός το οποίο έδωσε μία εξαιρετικά θετική και ελπιδοφόρα νότα όσον αφορά την αποδοχή και τη διαφορετικότητα. Η ξεχωριστή προσέγγιση της καμπάνιας αντανακλά το πώς μικρές, καθημερινές στιγμές μπορούν να έχουν μεγάλο αντίκτυπο στη ζωή ενός ανθρώπου, που μπορεί να δώσει αλλά και να πάρει αγάπη, όπως κάθε άλλος.

Η νέα καμπάνια της Lacta παρουσιάζει καθημερινές ιστορίες αγάπης και μας καλεί να δούμε πέρα από τα στερεότυπα Facebook Twitter

Είναι στο χέρι μας να επιλέξουμε τα προσωπικά μας «φίλτρα» και να δούμε πέρα από κάθε στερεότυπο που έχει ριζωθεί στην κοινωνία μας. Η καμπάνια της Lacta παίρνει ξανά θέση απέναντι στις προκαταλήψεις, καλώντας μας να δούμε την αγάπη όπως πραγματικά είναι.

Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιατί τόσα μη διαβητικά άτομα φορούν μετρητές γλυκόζης;

Radio Lifo / Γιατί τόσα άτομα χωρίς διαβήτη φορούν μετρητές γλυκόζης αίματος;

Γιατί γίνεται τόσος ντόρος τελευταία με τις αιχμές γλυκόζης στο αίμα και γιατί όλο και περισσότερα άτομα που δεν έχουν διαβήτη φορούν cgm; Πρόκειται για ακόμα ένα διατροφικό trend; H Μερόπη Κοκκίνη συζητά με την κλινική διαιτολόγο-διατροφολόγο Μελίνα Καριπίδου.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Πώς θα καταφέρετε να φωτογραφίσετε το κατοικίδιό σας σαν επαγγελματίας

Living / Πώς θα καταφέρετε να φωτογραφίσετε το κατοικίδιό σας σαν επαγγελματίας

Οι λειτουργίες του κινητού που θα σας βοηθήσουν, ο κατάλληλος φωτισμός, τα σωστά αξεσουάρ: 8 συμβουλές προκειμένου να καταφέρετε να απαθανατίσετε τις πιο ωραίες στιγμές του κατοικιδίου σας.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
Βιοδυναμική καλλιέργεια: Οι νέοι αγρότες παρακολουθούν το φεγγάρι και τους πλανήτες και απλώνουν κοπριά μέσα σε θαμμένα κέρατα αγελάδας

Radio Lifo / Βιοδυναμική καλλιέργεια: Οι νέοι αγρότες παρακολουθούν το φεγγάρι και τους πλανήτες

Ένας «ακραίος» βιολογικός τρόπος καλλιέργειας που ακολουθούν λίγοι στη χώρα μας. Αν και δεν υπάρχουν επιστημονικά στοιχεία που να υποστηρίζουν τις βιοδυναμικές πρακτικές, ωστόσο όσοι τις ακολουθούν ισχυρίζονται ότι καταφέρνουν να παραγάγουν προϊόντα υψηλής ποιότητας και θρεπτικής αξίας. Η Μερόπη Κοκκίνη μιλά με τους βιοδυναμικούς καλλιέργητές Κώστα Βαρώτσο και Θοδωρή Κοντογιάννη.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Η Δέσποινα Ισοπούλου μαθαίνει στους Αθηναίους τι πάει να πει floral design

Living / Η Δέσποινα Ισοπούλου μαθαίνει στους Αθηναίους τι πάει να πει floral design

Τρία χρόνια πριν, την άνοιξη του 2021, αποφάσισε να κάνει στροφή στην καριέρα της: άρχισε να ψάχνει τα διαθέσιμα θεωρητικά και πρακτικά μαθήματα γύρω από τα λουλούδια και έφτιαξε το δικό της Eiko Flowers. Έτσι γεμίζει την πόλη με συνθέσεις και μπουκέτα που μοιάζουν να αναπνέουν.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ