Ο 48χρονος Βέλγος σχεδιαστής αφήνει την αγκαλιά του ελιτίστικου Dior για τη βαριά βιομηχανία του Calvin Klein
Ο 48χρονος Βέλγος σχεδιαστής αφήνει την αγκαλιά του ελιτίστικου Dior για τη βαριά βιομηχανία του Calvin Klein

 

Μετά από πολύμηνη φημολογία, σήμερα ανακοινώθηκε επισήμως πως ο Raf Simons αναλαμβάνει τα ηνία του οίκου Calvin Klein, καταλαμβάνοντας την θέση που άφησε κενή ο Francisco Costa, τον Απρίλιο.

 

Η είδηση επιβεβαιώνει την έντονη φημολογία στη βιομηχανία, που όμως ο Simons δεν ήταν σε θέση να επιβεβαιώσει εξαιτίας της ρήτρας του συμβολαίου με τον οίκο Christian Dior, που όμως έληξε στα τέλη του περασμένου μήνα.

 

"Η άφιξη του Raf Simons ως επικεφαλής του δημιουργικού σηματοδοτεί ένα βαρυσήμαντο νέο κεφάλαιο για τον οίκο Calvin Klein." δήλωσε ο Steve Shiffman, Διευθύνων Σύμβουλος της Calvin Klein, Inc. "Είμαι βέβαιος ότι η απόφαση αυτή θα οδηγήσει το εμπορικό σήμα Calvin Klein στο μέλλον." πρόσθεσε.

 

Ο Simons θα διαχειριστεί τη στρατηγική του Calvin Klein σε παγκόσμιο επίπεδο καθώς μάρκες κάτω από την ομπρέλα του Calvin Klein περιλαμβάνουν τις σειρές Calvin Klein Collection, Calvin Klein Platinum, Calvin Klein Jeans και Calvin Klein underwear. Οι πρώτες συλλογές με την υπογραφή του αναμένεται να παρουσιαστούν το φθινόπωρο του 2017.

 

Ο 48χρονος Βέλγος σχεδιαστής ο οποίος θεωρείται ένας από τους κορυφαίους παγκοσμίως αυτή τη στιγμή, ξεκίνησε την καριέρα του ως designer επίπλων. Όταν το 1991 παρακολούθησε μια επίδειξη του Martin Margiela αποφάσισε να μεταπηδήσει δοκιμαστικά στο χώρο της μόδας και το 1995 παρουσίασε την πρώτη του κολεξιόν, με μόνο αντρικά ρούχα. Το πείραμα πέτυχε και αμέσως έστρεψε το ενδιαφέρον της μόδας πάνω του. Ακολούθησαν συνεργασίες με την Adidas, την Eastpack, και τους οίκους Fred Perry και Jil Sander ενώ το 2012 ανέλαβε τον οίκο Dior, στον οποίο παρέμεινε μέχρι την ανακοίνωση της σημερινής μεταγραφής.

 

 

Calvin Klein, Inc. today announced the appointment of Raf Simons as Chief Creative Officer of the brand, effective immediately. ⠀ Mr. Simons will lead the creative strategy of the Calvin Klein brand globally across the Calvin Klein Collection, Calvin Klein Platinum, Calvin Klein, Calvin Klein Jeans, Calvin Klein Underwear and Calvin Klein Home brands. As part of his role as Chief Creative Officer, Mr. Simons will oversee all aspects of Design, Global Marketing and Communications, and Visual Creative Services. Mr. Simons’ first collections will debut for the Fall 2017 season. ⠀ The appointment of Mr. Simons as Chief Creative Officer marks the implementation of Calvin Klein’s new global creative strategy, announced in April 2016, to unify all Calvin Klein brands under one creative vision. The strategy comes as part of a global evolution of the Calvin Klein brand, which began with the reacquisition of the Calvin Klein Jeans and Calvin Klein Underwear businesses in 2013. As Calvin Klein looks to grow the brand to $10 billion in global retail sales, this new leadership is intended to further strengthen the brand’s premium positioning worldwide and pave the way for future long-term global growth. ⠀ The arrival of Raf Simons as Chief Creative Officer signifies a momentous new chapter for Calvin Klein,” said Steve Shiffman, CEO of Calvin Klein, Inc. “Not since Mr. Klein himself was at the company has it been led by one creative visionary, and I am confident that this decision will drive the Calvin Klein brand and have a significant impact on its future. Raf’s exceptional contributions have shaped and modernized fashion as we see it today and, under his direction, Calvin Klein will further solidify its position as a leading global lifestyle brand.” ⠀ As part of the creative strategy for the apparel and accessories business, Calvin Klein also announced the hire of Pieter Mulier as Creative Director, reporting directly to Mr. Simons. Mr. Mulier will be responsible for executing Mr. Simons' creative and design vision for all men’s and women’s apparel and accessories lines within the Calvin Klein brand.

Μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο χρήστης Calvin Klein (@calvinklein) στις