Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblocker για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενο και τις υπηρεσίες μας. Δείτε πώς.
Βρήκατε κάποιο λάθος ή παράλειψη;     Επικοινωνήστε μαζί μας  »
ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΑ
 

Μάγια Πιπερά: Γνωρίστε την αξιαγάπητη πρωταγωνίστρια της ταινίας «Cosmic Candy»

H 14χρονη πρωταγωνίστρια της νέας ταινίας της Ρηνιώς Δραγασάκη δεν ξέρει αν θα ακολουθήσει καριέρα ηθοποιού και ονειρεύεται έναν καλύτερο κόσμο για όλους.
M. HULOT
Τη γενιά μου τη βλέπω καλύτερη από τις άλλες, αν και δεν ξέρω τι έχουν κάνει οι άλλες γενιές για αυτό το θέμα, της καταστροφής του περιβάλλοντος. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

Η Μάγια Πιπερά έρχεται στο ραντεβού μας αργοπορημένη και λαχανιασμένη, μας χαιρετάει και τρέχει να αγκαλιάσει τον σκύλο της που την περίμενε πίσω από την πόρτα γαβγίζοντας. Έχει μόλις τελειώσει το μάθημα αγγλικών και ο χρόνος της είναι πολύ πιεσμένος, όπως κάθε παιδιού στην ηλικία της. «Σε δυο μήνες γίνομαι 15 χρονών», μας λέει, «και ο ελεύθερος χρόνος μου είναι πάρα πολύ λίγος. Στο μουσικό σχολείο που πάω κάνουμε 9ωρα, γυρνάω στο σπίτι κατά τις 4 και μετά έχω αγγλικά, μουσική, διάφορα. Παίζω πιάνο στο ωδείο, φλάουτο, νταούλι, ταμπουρά –που είναι υποχρεωτικός στο σχολείο– και λίγο γιουκαλίλι».


Παρ' όλη την πίεση του χρόνου και τις ασχολίες της, η Μάγια έχει παίξει ήδη σε δύο ταινίες, στο Robogirl του Βαρδή Μαρινάκη και στο Cosmic Candy της Ρηνιώς Δραγασάκη, μια ταινία που βραβεύτηκε στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης και αυτή την εβδομάδα παίζεται στις αίθουσες.


«Δεν είχα ποτέ σκεφτεί να γίνω ηθοποιός» λέει. Μου το είχε προτείνει κάποια στιγμή ο μπαμπάς μου, και στην αρχή δεν είχα ενθουσιαστεί καθόλου με την ιδέα, του είχα πει "όχι", αλλά μετά το ξανασκέφτηκα και τον έπρηζα "θέλω να παίξω σε ταινία"». Το να ακολουθήσει καριέρα ηθοποιού δεν είναι στα σχέδιά της. «Αυτήν τη στιγμή έχω καταλήξει ότι θέλω να ασχοληθώ με τη μουσικοθεραπεία», λέει, «ξέρω παιδιά με σύνδρομο Down γιατί δουλεύει η μαμά μου μαζί τους, με μία ομάδα, και θα ήθελα να ασχοληθώ με αυτό. Είμαι μέτρια μαθήτρια, διαβάζω πολύ αλλά δεν γράφω πολύ καλά, γράφω μέτρια.

 

H Μάγια Πιπερά ως Πέρσα στο «Cosmic Candy» της Ρηνιώς Δραγασάκη.
H Μάγια Πιπερά ως Πέρσα στο «Cosmic Candy» της Ρηνιώς Δραγασάκη.

 

Με εκνευρίζουν οι χαζοί άνθρωποι, οι ανήξεροι, οι άνθρωποι με άγνοια, αυτοί που φέρονται λες και είναι όλα τέλεια στον κόσμο μας, και δεν τους νοιάζει να μάθουν τι συμβαίνει πραγματικά.


Στην οντισιόν του Cosmic Candy βρέθηκα χωρίς να έχω ιδέα ότι θα κάνω οντισιόν, με ρώτησε ο μπαμπάς μου «θα σε ενδιέφερε;» και μετά γνώρισα τη Ρηνιώ, τη σκηνοθέτιδα. Μάλλον με επέλεξε, ενώ δεν είχα σκεφτεί ότι πάω να παίξω σε ταινία, απλά έγινε. Το Cosmic Girl γυρίστηκε το 2016, ήταν η πρώτη μου ταινία ως εμπειρία και μετά έπαιξα στο Robogirl».


Μιλάει για την εμπειρία της με τα γυρίσματα του Cosmic Candy, που έγιναν καλοκαίρι και δεν της στέρησαν ούτε μία μέρα από το σχολείο. «Ίσως να έχασα μόνο μια μέρα, για πολύ λίγο», λέει, «αλλά ήταν πολύ όμορφη εμπειρία. Θυμάμαι να γίνονται πολλά αστεία και όλους να λένε "δεν θα πάμε διακοπές", αλλά εγώ μια χαρά διακοπές πήγα. Δεν ξέρω αν θα το ξανάκανα, εξαρτάται από την ταινία, δεν θα έλεγα ναι σε οποιαδήποτε ταινία, ούτε θα ήθελα να ασχοληθώ με αυτό, αλλά η εμπειρία με το Cosmic Candy, κυρίως από τα γυρίσματά της, με έκανε να καταλάβω πως αν έχεις κέφι και ενθουσιασμό για αυτό που κάνεις, μπορείς να καταφέρεις κάτι πολύ ωραίο.

 

Μου αρέσει να έχω ελεύθερο χρόνο, να βλέπω ταινίες, να διαβάζω βιβλία, να βγαίνω βόλτες με τους φίλους μου. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Μου αρέσει να έχω ελεύθερο χρόνο, να βλέπω ταινίες, να διαβάζω βιβλία, να βγαίνω βόλτες με τους φίλους μου. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

 

Ο δικός μου ο ρόλος είναι ενός κοριτσιού, της Πέρσας, που εμπλέκεται στη ζωή της Άννας, μιας γυναίκας στριφνής, θα έλεγα, και λίγο παράξενης, που είναι εγκλωβισμένη στον δικό της κόσμο. Και, βασικά, αφού μπαίνει αυτό το κοριτσάκι στη ζωή της, μετά εκείνη αρχίζει και βλέπει πιο πολύ τον κόσμο και την πραγματικότητα. Γενικά είναι λίγο άτακτος χαρακτήρας, συμπαθητικός, τη συμπαθώ την Πέρσα. Μπορεί να μη μοιάζουμε πολύ, αλλά κατά κάποιον τρόπο την καταλαβαίνω.

 

Μου αρέσει να έχω ελεύθερο χρόνο, να βλέπω ταινίες, να διαβάζω βιβλία, να βγαίνω βόλτες με τους φίλους μου. Δεν μου αρέσουν οι action movies, τις βαριέμαι, μου αρέσουν οι παλιές ταινίες, ή οι καινούργιες που είναι σαν παλιές, οι κωμωδίες, κάποιες συγκινητικές. Δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο είδος αγαπημένο, σίγουρα δεν μου αρέσουν οι Avengers.


Ακούω πολλή μουσική. Δεν έχει τύχει να ακούσω ποτέ κάτι που δεν θα ήθελα να ακούσω, γενικά μου αρέσει πολύ η alternative ροκ και η παραδοσιακή μουσική, όσο περίεργο και αν σου φαίνεται. Μου αρέσει και η πανκ και κάποια κλασική, ενώ δεν μου αρέσει καθόλου η τραπ.

 

H Μάγια Πιπερά στο «Robogirl», μαζί με τους συμπρωταγωνιστές της Σοφία Σιμόνι και Αστέρη Ριμαγμό.
H Μάγια Πιπερά στο «Robogirl», μαζί με τους συμπρωταγωνιστές της Σοφία Σιμόνι και Αστέρη Ριμαγμό.


Με εκνευρίζουν οι χαζοί άνθρωποι, οι ανήξεροι, οι άνθρωποι με άγνοια, αυτοί που φέρονται λες και είναι όλα τέλεια στον κόσμο μας, και δεν τους νοιάζει να μάθουν τι συμβαίνει πραγματικά.


Με ενοχλεί πάρα πολύ που χαλάει το περιβάλλον, και προσπαθώ να κάνω ό,τι μπορεί να κάνει ο καθένας, να μην χρησιμοποιώ πλαστικές σακούλες τόσο πολύ, να μην παίρνω πλαστικά μπουκάλια, γενικά σκέφτομαι τι να κάνω πριν το κάνω. Με ενοχλούν τα σκουπίδια παντού. Είναι τραγικό να μην πας να το πετάξεις δυο εκατοστά πιο κει, στον κάδο. Ελπίζουμε για το καλύτερο, αλλά πάμε από το κακό στο χειρότερο, δεν ξέρω πού θα πάει όλο αυτό.


Τη γενιά μου τη βλέπω καλύτερη από τις άλλες, αν και δεν ξέρω τι έχουν κάνει οι άλλες γενιές για αυτό το θέμα, της καταστροφής του περιβάλλοντος. Παλιότερα ίσως δεν φαινόταν και τόσο αυτό το πρόβλημα, τώρα υπάρχει η φωτιά στην Αυστραλία, κάηκε και ο Αμαζόνιος, οπότε έχουν αρχίσει οι άνθρωποι και το συνειδητοποιούν όλο και πιο πολύ.


Έχω όνειρα να ταξιδέψω, κι ελπίζω μέχρι τότε που θα τα καταφέρω να μην έχουμε καταστρέψει εντελώς την ατμόσφαιρα, έτσι ώστε να μπορούμε να μετακινούμαστε με αεροπλάνα.

 

Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO


Δεν θέλω να αποκτήσω εξουσία, αλλά αν είχα εξουσία σίγουρα τα πράγματα θα ήταν πιο απλά και πιο δίκαια και δεν θα άφηνα ανθρώπους να εκμεταλλεύονται άλλους ανθρώπους επειδή είναι πιο φτωχοί και αδύναμοι, ούτε ζώα, ούτε κανέναν.


Η αγαπημένη μου στιγμή της ταινίας είναι μάλλον ο μουσταρδοπόλεμος. Είναι η στιγμή που η Άννα πρωτοξεφεύγει από τον κόσμο της και από την πραγματικότητα των ανθρώπων και την καθημερινότητά της και πάει κάπως σε ένα πιο παιδικό περιβάλλον, μαζί με την Πέρσα.


Νομίζω ότι το Cosmic Candy πρέπει να πάνε πολλοί άνθρωποι να το δούνε επειδή είναι μία ταινία που φτιάχτηκε με πολλή χαρά και αγάπη από όλο το crew. Πραγματικά, έχω βρεθεί σε διάφορα σετ κι έχω παρακολουθήσει γυρίσματα ταινιών, κι έχω παίξει και σε άλλη ταινία, αλλά αυτό ήταν το πιο τέλειο crew. Όλοι είχαν χαρά και ενθουσιασμό για να φτιαχτεί αυτή η ταινία, την έκαναν για να προσφέρουν κάτι όμορφο προς τους άλλους, και θα ήταν ωραίο να την εκτιμήσουν οι άνθρωποι. Είναι μία ωραία ταινία, κατά τη γνώμη μου».

 

 

 

O M.Hulot είναι διευθυντής της έντυπης LIFO και δουλεύει σε αυτήν από το πρώτο φύλλο της

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Robogirl: Μια ελληνική ταινία που σπάει τα στερεότυπα για τις θετικές επιστήμες
Δείτε την υπέροχη 50λεπτη δραματική κομεντί του Βαρδή Μαρινάκη στο κανάλι της COSMOTE στο YouTube
Cosmic Candy: Μια ελληνική ταινία για τις καραμέλες που έσκαγαν στο στόμα αλλά με τα χρόνια έγιναν τερηδόνα
Το τρέιλερ της ταινίας της Ρηνιώς Δραγασάκη η οποία θα κάνει πρεμιέρα σε λίγες μέρες στο Fantastic Fest του Ώστιν
 Cosmic Candy
Κινηματογράφος

Cosmic Candy

ΚΡΙΤΙΚΗ: ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Τα βραβεία του 60ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης - Ο Χρυσός Αλέξανδρος στο «Θα ‘ρθει η φωτιά»
Ανακοινώθηκαν όλα τα βραβεία του 60ου Φεστιβαλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κάθε άνθρωπος είναι ένας ευεργέτης που παραμένει άγνωστος: Με αφορμή την ταινία του Τέρενς Μάλικ «Μια κρυφή ζωή»
Κάνουν άραγε ταινίες σαν κι αυτή τη διαφορά;
Η σημασία του οσκαρικού θριάμβου της ταινίας «Παράσιτα»
Η ανεπανάληπτη επικράτηση της ανεξάρτητης ταινίας του Μπονγκ Τζουν Χο εκπροσωπεί την πιο αγνή εφαρμογή της περίβλεπτης αφομοίωσης, γιατί ξεκινά από κινηματογραφικά κριτήρια.
Athens Fashion Film Festival: Τα highlights του φετινού τριημέρου μόδας και κινηματογράφου στην Τεχνόπολη
Όσα πρέπει να γνωρίζετε για τη διοργάνωση που επιστρέφει στην Αθήνα με προβολές και ενδιαφέρουσες δράσεις.
Γιάννης Οικονομίδης: «Έχει σπάσει ο τσαμπουκάς του Έλληνα, είναι φοβισμένος, έχει διαψευστεί 100 φορές»
Ο Γιάννης Οικονομίδης στη χοάνη της αβάσταχτης ελληνικής επαρχίας των κωλόμπαρων και των συμπλεγμάτων. Μια συζήτηση με τον ιδιοφυή σκηνοθέτη με αφορμή την πρεμιέρα της νέας του ταινίας, «Η Μπαλάντα της τρύπιας καρδιάς».
10 νοτιοκορεατικές ταινίες που αξίζει να δεις, με αφορμή τον οσκαρικό θρίαμβο των «Παρασίτων»
Μια εθνική κινηματογραφία που έχει δώσει κατά καιρούς υπέροχα δείγματα από ταλαντούχους δημιουργούς.
Οι Έλληνες που κέρδισαν Όσκαρ
Στα 91 χρόνια του θεσμού, λίγοι ήταν οι Έλληνες που κατάφεραν να σηκώσουν το πολυπόθητο αγαλματίδιο
Ας είμαστε ρεαλισταί: Ούτε μία «αξέχαστη» ταινία δεν έχει πάρει το μεγάλο Όσκαρ την τελευταία δεκαετία
Η προβλέψιμη χλιαρότητα θα επιβραβευτεί και φέτος στα Όσκαρ - εκτός αν κερδίσουν τα «Παράσιτα»
Οι ξένοι στα Όσκαρ: Τα «Παράσιτα» μπορούν να γράψουν ιστορία
Τα «Παράσιτα» των 6 υποψηφιοτήτων και της ευρύτατης αναγνώρισης έγιναν η 12η μη αγγλόφωνη ταινία που απειλεί μια εξόχως αγγλόφωνη ιστορία βραβείων.
Λευκές, ανδρικές υποψηφιότητες για Όσκαρ
Όποιον μετεωρολόγο βραβείων και αυτοσχέδιο προγνωστικάριο και να ακούσετε, μη δώσετε βάση. Η οσκαρική σεζόν μόλις τώρα ανοίγει τα χαρτιά της.
Προγνωστικά Όσκαρ 2020: Ποιος θα πιάσει το «1917»;
Χωρίς υποψηφιότητες στις κατηγορίες των ηθοποιών, το «1917» προηγείται ελαφρώς στα προγνωστικά, στη ρευστή κούρσα για το Όσκαρ καλύτερης ταινίας.
Η Λάιζα Μινέλι είναι πάντα εδώ και μας θυμίζει εποχές πραγματικής λάμψης στα Όσκαρ
Η θρυλική σταρ θυμάται εκείνη τη βραδιά που παρέλαβε το Όσκαρ για την ερμηνεία της στο «Καμπαρέ», φορώντας το κίτρινο φόρεμα που είχε σχεδιάσει γι’ αυτήν ο Halston.
Viral στο YouTube η ψηφιακή αποκατάσταση της αρχαιότερης ταινίας του κινηματογράφου
Η «Άφιξη του τρένου» που γύρισαν το 1885 οι «εφευρέτες» του σινεμά αδελφοί Λιμιέρ αποκαταστάθηκε από έναν ερασιτέχνη σε ανάλυση 4Κ και 60 καρέ το δευτερόλεπτο, ανέβηκε πριν λίγες μέρες στο YouTube και ήδη έχει ξεπεράσει τα δύο εκατομμύρια views.
«Μικρές κυρίες»: Εντυπωσιακά πορτραίτα σαν φωτογραφίες του 19ου αιώνα
Πορτραίτα του φωτογράφου Wilson Webb με το πρωταγωνιστικό καστ της ταινίας της Γκρέτα Γκέργουιγκ, σε ένα ταξίδι στον χρόνο και στην αυγή της φωτογραφικής τέχνης
Επίσκεψη στο σπίτι-μουσείο του Σεργκέι Παρατζάνοφ στο Γιερεβάν της Αρμενίας
Ο φωτογράφος της LiFO Πάρις Ταβιτιάν επισκέπτεται το μουσείο που ιδρύθηκε το 1988 προς τιμήν του κορυφαίου Γεωργιανού σκηνοθέτη, ο οποίος ταλαιπωρήθηκε πολύ από το σοβιετικό καθεστώς αλλά επιβίωσε χάρη στο αναγνωρισμένο, ακόμα και από τους διώκτες του, ταλέντο του.
«Οι Απάχηδες των Αθηνών»: Η πρώτη «άδουσα και ηχητική» ελληνική ταινία ζωντανεύει ξανά στη Λυρική
Η θρυλική ταινία του 1930 θα προβληθεί με ζωντανή ορχήστρα, σε αποκαταστημένη κόπια, για μια βραδιά στην Αίθουσα Σταύρος Νιάρχος.
Συνεχίζοντας την περιήγηση στο lifo.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies.     Μάθετε περισσότερα.     Αποδοχή