Δεν συγκρίνω την ένωση αθέων με τον άνθιμο και οποιαδήποτε άλλο γκρουπήδιον "σωτήρων της ψυχής" του ανθρώπουΑΛΛΑΑναφέρομαι, ξεκάθαρα, στην ερώτησή σου: "Το δικαίωμα στον χλευασμό(...) Μπορεί να γίνεται μάτσο δημόσιο συναπάντημα τη μέρα του gay pride; Ή δεν είναι το ίδιο;"ΚΑΙη απάντηση είναι πως αυτό που λες λαμβάνει -ως γνωστόν- χώρα ήδη: αντισυγκεντρώσεις-πορείες με ξέκαθαρο μήνυμα μίσους κι όχι μόνον χλεύης, με γαρδούμπα και κρασάκιΕΠΙΣΗΣ όπως δεν συγκρίνουμε την ζωή των λοατκι στην Ελλάδα και του κάθε Μπαγκλαντές ή Ρουάντας κ.λπ., καλόν είναι να μην συγκρίνουμε τους χριστιανούς του Μπαγκλαντές ή Ινδονησίας με τους χριστιανούς εν Ελλάδι, όπου η εν λόγω θρησκεία και δόγμα εκτός του ότι αφορά στην πλειοψηφία, έχαιρε ανέκαθεν της προστασίας του Συντάγματος και ανέκαθεν διαχειριζόταν εκατοντάδες χιλιάδες χώρους λατρείας και έκφρασης θρησκευτικού αισθήματος, ακίνητα, εκτάσεις κ.λπ.. Και είναι εξουσία με παράλληλη, αλλά και συμπληρωματική δράση στο Κράτος. Όχι μήλα με πορτοκάλια πληζ.ΤΕΛΟΣ δεν έχουν, απαραίτητα, όλοι οι χριστιανοί θέμα με το γεύμα που παραθέτουν οι εκ της ένωσης αθέων ή με την κατάργηση του άβατου του αγ.όρους, το "περίεργο" είναι πώς έχουν τόσο θέμα ορισμένοι που δηλώνουν άθεοι, που με κάνει να πιστεύω δύο πράγματα: ή ότι δεν είναι και τόσο άθεοι, τελικώς (αν και αυτό θα ήταν πολύ προφανές for my liking) ή (το πιο πιθανό) η Εκκλησία, ως εκφραστής ενός στάτους κβο συντήρησης, αποτελεί το όχημα της επιλογής τους, διότι τέτοιοι είναι.Καλό Πάσχατο, γράφοντα.
Σχολιάζει ο/η