α) Το φύλο σου δεν με ενδιαφέρει. Αλλά θα φροντίζω από εδώ και μπρος οι αντωνυμιές να έχουν θηλυκες καταλήξεις.β) Μπερδεύεις μερικά πράγματα κτγμ. Αν θέλεις, μπορούμε να τα ξεμπερδέψουμε καλοπροαίρετα.Π.χ. Μιλάς για την ανοχή στους lgbt. Προσπαθείς να το εντάξεις στο επιχείρημα περί αμοιβαίας ανοχής. Γράφεις ότι οι lgbt ανέχονται τους άλλους, άρα πρέπει και οι άλλοι να ανεχτούν τους lgbt. Πέφτεις όμως εντελώς έξω. Το πρόβλημα των lgbt δεν είναι η έλλειψη ανοχής. Το πρόβλημα τους είναι ότι καταπιέζονται από τις δομές της κοινωνίας μας και ότι γίνονται διακρίσεις εις βάρος τους (που φυσικά πρέπει να πάψουν).Ασε λοιπόν τους lgbt έξω από την επιχειρηματολογία σου, αποτελούν εντελώς άλλο θέμα.Το επόμενο μπέρδεμα έχει να κάνει με τα στερεότυπα περί αηφον κλπ. Δεν ξέρω που τα βρήκες και δεν έχει σημασία. Θα μπορούσα να σου εγγυηθώ ότι δεν ίσχύουν για μένα, αλλά ακόμα και να ίσχυαν, τι αποδεικνύουν;Δηλαδή αν εγώ δεν μπορώ να βγω από το σπίτι μου χωρίς αηφον, αυτό δικαιολογεί την κρεατοφαγία;Μάθε να επιχειρηματολογείς χωρίς ad hominem. Μην προσπαθείς να αποδείξεις ότι εγώ είμαι "κακό" άτομο με "κακές" συνήθειες και στερεότυπα.Γιατί ότι και να είμαι εγώ, δεν παίζει απολύτως κανέναν ρόλο.Το μόνο που μετράει είναι το ηθικό ερώτημα που θέλεις πάση θυσία να αποφύγεις: Εχουμε δικαίωμα να σφάζουμε ζώα ναι ή όχι;Σου ξαναλέω ότι αυτό το ηθικό ερώτημα δεν το έχουν απαντήσει οι άνθρωποι εδώ και 2500 χρόνια. Αρα δεν είναι τόσο απλό όσο φαίνεται.Μπορείς να το απαντήσεις όπως θέλεις. Κανένας δεν θα σου επιβάλλει την μια ή την άλλη απάντηση. Αλλά αυτό που θα απαντήσεις θα καθορίσει την ψυχή σου. ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ (αλλιώς δεν θα είχες πρόβλημα να απαντήσεις).γ) Επιμένω στο παράδειγμα με την κλειτοριδεκτομή. Μην κολλάς στην ανατριχιαστική λέξη (η πράξη είναι 1000Χ χειρότερη). Μείνε στα κοινά σημεία του παραδείγματος.Εχουμε λοιπόν μια πράξη (την κλειτοριδεκτομή, η τον ξυλοδαρμό γυναικών ή κάτι ανάλογο) η οποία:1) ΔΕΝ σε αφορά άμεσα. Δεν πετσοκόβουν εσένα.2) Αποτελεί πετροπαράδοτο έθιμο και θρηκευτικό κανόνα γι' αυτούς που την εφαρμόζουν.Καλείσαι λοιπόν να απαντήσεις στο εξής ηθικό ερώτημα:Είσαι υπερ του να αφήσουμε αυτούς τους ανθρώπους ανενόχλητους επειδή "όλοι ελεύθεροι είμαστε, εγώ ανέχομαι εσένα, εσύ ανέχεσαι εμένα"; Αυτό δεν είναι το επιχείρημα σου;Η μήπως είσαι υπέρ της απαγόρευσης αυτού του έθιμου, ΚΑΤΑΠΙΕΖΟΝΤΑΣ τις θρησκευτικές επιταγές αυτών των ανθρώπων;Μην κολλάς στην φριχτή λέξη. Και μην νομίζεις ότι προσπαθώ να σε κατηγορήσω για οτιδήποτε ή να σου επιβάλλω το οτιδήποτε. Μια λογική κουβέντα προσπαθώ να κάνω.Σου κάνω μια απλή, απλούστατη ερώτηση ηθικής κρίσεως: Είσαι υπέρ της κλειτοριδεκτομής ή υπέρ της απαγόρευσης;Αφού απαντήσεις σ' αυτό (κατά προτίμηση με ένα ναι/οχι) μπορούμε να συνεχίσουμε την κουβέντα με άλλα φριχτά πράγματα που συμβαίνουν γύρω μας. Οπως οι σφαγές ζώων π.χ.
Σχολιάζει ο/η