Athina K.
Συμφωνώ άλλωστε αυτή είναι η προβληματικη της τέχνης. Η μεταμοντέρνα αισθητική και το βλαχομπαρόκ ακριβώς αυτό. Ιερές αγελάδες κατ εμέ δεν υπάρχουν αφού η εξιδανίκευση του καλλιτεχνη τον σταματά από το παραγωγικό του έργο όσον αφορά το καλλιτέχνη ή τεχνίτη, για το θεατή όμως...εκεί είναι το ζόρικο. Καθώς το βλέπει το μασά το καταπίνει και ύστερα το χεζει με βλαχομπαρόκ μορφή σωστά;Καθ όλα πηθείνιο και διδασκόμενο Ων μέσα από σταθερές και μέσα πεπαλαιωμένα αρχαία και συντηριτικά. Να ξεφύγεις από το συνιθισμένο;;χμμ εδώ θα διαφωνίσω. Πως θα πράξεις τέχνη εάν δεν μάθεις πρώτα τη νότα το αλφαβητο και ούτως καθ 'εξής εκτος και εάν το αντιλαμβάνομαι λάθος.. όσο αναφορά τα έξω από τα περπατημένα...εάν δεν περπατήσεις δεν μαθαίνεις..Τέλος στην ισπανία ο Καλλιτεχνης έχει εφόρου ζωής φοροαπαλλαγή. Άρα που καταλήγουμε; Στο απαίδευτο κοινό και στην κρατική υποτίμηση.