ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΑΪΟΥ

Πολύ ωραίο το happening και ενδιαφέρον. Αλλά τί την ήθελε αυτή τη "μετάδοση της γνώσης" ο κος καθηγητής; Αυτό είναι ένα ξεπερασμένο παιδαγωγικό μοτίβο που θεωρεί τον εκπ/κό "πομπό/πηγή" της γνώσης και τους εκπ/μενους "δέκτες". Εδώ και δεκαετίες όμως συζητάμε για 'χτίσιμο/οικοδόμηση' της γνώσης που επιτυγχάνει ο μαθητής με τη βοήθεια του εκπ/κού. Δλδ με λίγα λόγια είναι 2 τελείως διαφορετικές προσεγγίσεις: η μία θέλει το μαθητή παθητικό δέκτη της γνώσης και η άλλη τον καθιστά ενεργητικό δημιουργό όπου ο εκπ/κός είναι υποστηρικτής του.Θα μου πείτε τώρα 'σιγά τα ωά" αλλά ειλικρινά μου έκανε μεγάλη εντύπωση ότι στην ανώτερη βαθμίδα της εκπ/σής μας υπάρχουν ακόμη καθηγητές που θεωρούν ότι μεταδίδουν τη γνώση. Ελήφθη όβερ, κε καθηγητά.
Σχολιάζει ο/η