Όταν σχεδιάζουμε μια καμπάνια επικοινωνίας χρησιμοποιούμε τα εργαλεία εκείνα που θεωρούμε, ως επαγγελματίες, κατάλληλα. Ο τομέας των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, είναι άλλο ένα εργαλείο. Εδώ και μερικά χρόνια, έχει καταργηθεί ο διαχωρισμός mainstream και εναλλακτικού. Οι καμπάνιες του σύριζα βασίζονται πάρα πολύ στη δύναμη των κοινωνικών δικτύων, αφού το κοινό του είναι κυρίως νεανικό. Η διατύπωση του μηνύματος, διαμορφώνεται από το μέσο. Αλλιώς, λοιπόν, διατυπώνεται το "όχι" στην εφημερίδα, στο κανάλι, στο ράδιο, στην καταχώρηση, κι αλλιώς στο twitter, πχ. Επιπλέον, και για να κλείνω, η ανωνυμία που παρέχει το κοινωνικό δίκτυο, βοηθά στη δημιουργία μιας παράλληλης, ας την πούμε ,καμπάνιας, τύπου οικονομία-παραοικονομία, όπου η χυδαιολογία έχει κι αυτή τη θέση και το ρόλο της. Communications 101.
Σχολιάζει ο/η