Πολύ σωστά είπατε όλοι ότι α) ο όρος "πρώτη κυρία" για τη σύζυγο του πρωθυπουργού είναι αδόκιμος (διότι δεν υπάρχει "πρώτη κυρία" στην Ελλάδα ως θεσμός, και διότι ο Πρωθυπουργός δεν είναι ο πρώτος πολίτης) και β) ότι η γυναίκα που έτυχε να είναι παντρεμένη με τον εκάστοτε πρωθυπουργό/αρχηγό κόμματος δεν έχει καμία υποχρέωση-ούτε καν εθιμική- να ενδιαφέρεται για την (καλή η μη) εικόνα της, την προβολή της, το δημόσιο έργο, ή τα κοινά.Θα ήταν ίσως ωραίο να δούμε κάποια σύζυγο πρωθυπουργού σε ουσιαστικό ενεργό ρόλο (είτε στα πλαίσια της φιλανθρωπίας, είτε σε άλλη κοινωφέλεια, όπως π.χ τη Νατάσσα Παζαϊτη), όμως αυτό προφανώς δεν περιλαμβάνει απαραίτητα τη δημοσιότητα, και βέβαια, η μόνη διαφορά που θα μπορούσε να έχει από οποιαδήποτε άλλη γυναίκα (ή άλλο άντρα) που κάνει κάτι αντίστοιχο, θα ήταν να χρησιμοποιήσει την ιδιότητά της για να ευαισθητοποιήσει μεγαλύτερο κοινό.Έτσι, τα όσα λέτε (θα έπρεπε) να ισχύουν (αν πράγματι το βλέπετε κατ'αυτό τον τρόπο) και για τους/τις συζύγους των λοιπών υπουργών.Αλλιώς περνάμε σε υποκρισία και σεξιστική διαμοίραση των ρόλων, η οποία ουδεμία σχέση έχει με πραγματικό έργο, και μπορεί ναι μεν να ήταν χρήσιμη για τις βασίλισσες του Μεσαίωνα (για τις οποίες η ενασχόληση με τα κοινά πολλές φορές εξαντλούταν στα φιλανθρωπικά ή υποστηρικτικά πλαίσια), αλλά σήμερα είναι, σε μια ίσως ευγενική διατύπωση, εκτός τόπου και χρόνου.
Σχολιάζει ο/η