ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΑΪΟΥ

Συνεχιστε να υπερφολογειτε με υπερμετρους δασμους και φορους γενικά την αγορά νεων αυτοκινήτων και μετά ας περιμενετε μειωσει των ρύπων και των σωματιδίων.Ένα από τα πλέον χαζά μετρα των διαχρονικων ελληνικων κυβερνήσεων, που σαν φιλοσοφία έχει την είσπραξη πολλων φόρων απο λιγες πωλησεις.Η φιλοσοφία της εισπαρξης λιγων φορων απο πολλες πωλήσεις, φυσικά δεν τους αρέσει.Μπορει στο τελος της ημερας στο ταμειο να μπαινουν τα ιδια λεφτα απο φορους στο κρατος, ομως με την δεύτερη πρακτική τα οφελη ειναι περισσότερα :1. Αύξηση της κερδοφοριας των επιχειρησεων, αρα ακομη περισσοτερα στα ταμεια του κρατους2. Μειωση της ανεργιας, αύξηση των εργαζομενων στον ιδιωτικό τομεα, εισπραξη κρατήσεων για τα ταμεια μπας και δωσουν και καμια συνταξη.3. Ανανεωση του στόλου, μειωση των περιβαλλοντικων επιβαρυνσεων, μειωση και των δαπανών του κρατους για αντιμετωπιση αυτου του περιβαλλοντικου προβληματος4. Ανανεωση του στολου με ασφαλεστερα οχηματα, μειωση των ατυχηματων και των τραυματισμων, μειωση των θανατων, μειωση και παλι των εξοδων περιθαλψης κλπ, περισσοτερα ξανα χρηματα στα ταμεια5. Πολλα αλλα περισσοτερα οφέλη που οι ειδικοι του χωρου γνωριζουν καλύτερα και για χρονια, ανεπιτυχώς, παρουσιαζουν διαχρονικά σε ολες τις κυβερνησεις.Εχθρος του κράτους αυτού διαχρονικά είναι η αυτοκίνηση.Περιορισμοί χρειάζονται. Δε διαφωνω.Πρέπει ο Ελληναρας να σταματήσει να χρησιμοποιοει παντού κ παντα το αμαξι του. Μαζι τους κι εγω. Ομως χρειάζονται και υποδομες, βελτίωση κι αναπτυξη του δικτύου ΜΜΜ, χώροι σταθμευσης, κλπ.
Σχολιάζει ο/η