κ. Δημοκίδη,θα σταθώ λίγο σε μια τυπικότητα, αλλά επειδή ξανακάναμε λόγο στα σχόλια, δε μπορώ να μη σταθώ. Λέτε: «Και στην τελική, ποια ήταν η τελευταία φορά που χρειάστηκε να χρησιμοποιήσετε το Πυθαγόρειο Θεώρημα στην ενήλικη ζωή σας;». Παρατηρώ γενικά μια τάση από τους ανθρώπους του ανθρωπιστικού κλάδου (όπου στην Ελλάδα κυριαρχούν, στους τομείς του Πολιτισμού και της Εκπαίδευσης), να απαξιώνουν τις θετικές γνώσεις. Δεν ξέρω αν το ξέρετε, αλλά για το κομπιούτερ που χρησιμοποιείτε για τα περισσότερα πράματα, οι γνώσεις αυτές χρειάζονται, και μάλιστα πρέπει να διδάσκονται κι από μικρές σχετικά ηλικίες, διότι δεν είναι παρά μια εισαγωγή στα πανεπιστημιακού επιπέδου ζητήματα. Επίσης σημειώστε ότι με τη διάδοση της υψηλής τεχνολογίας, υψηλότερου επιπέδου θετικές γνώσεις γίνονται απαραίτητες για όλο και περισσότερους ανθρώπους. Αν θέλετε να φέρετε παράδειγμα, γιατί δε φέρνετε λ.χ. τους αρχικούς χρόνους κάποιων ανώμαλων ρημάτων στα αρχαία, ή το συντακτικό, φάση «τί τύπος προσδιορισμού είναι το τάδε και το δείνα πράμα;».Τέλος, είμαι σίγουρος πως η «κατάργηση της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης» είναι τυπικό αποτέλεσμα ενός θεωρητικοκρατούμενου συστήματος εκπαίδευσης. Και προσθέτω πως, καλά κάνει και διδάσκεται η αναπαραγωγή του ανρθώπου ως κεφάλαιο της Βιολογίας, διότι αφ' ενός θα πρέπει να μπαίνει στη συνείδηση των παιδιών ότι δεν είναι θέμα ταμπού, αλλά και όχι λιγότερο σημαντικό με τα υπόλοιπα, αφ' ετέρου διότι στο σχολείο δε μπορεί να δίνεται "γραμμή" για το σεξ, αυτό το αποκτάει κάθε άτομο από τα δικά το προσωπικά ερεθίσματα. Και μη μου απαντήσετε σας παρακαλώ ότι «δεν είναι για να δώσει γραμμή, αλλά για να πληροφορήσει για σημαντικά θέματα όπως η αντισύλληψη και το και το..», διότι τέτοια ζητήματα ΥΠΑΡΧΟΥΝ στην ύλη της Βιολογίας. Αν δε διδάσκονται, είναι πρόβλημα των καθηγητών. Αν δε συγκρατούνται, πρόβλημα των μαθητών.[Σχόλιο Άρη: Να βάλω τα αρχαία ως παράδειγμα, αν το προτιμάτε, που είναι ένα μάθημα απαίσιο και αγχωτικό έτσι όπως διδάσκεται (μια ξένη γλώσσα, παπαγαλία των ρημάτων, γραμματική και συντακτικό). Καλά και τα αρχαία και τα μαθηματικά, δεν χρειάζεται όμως όοολοι οι μαθητές να εντρυφούν σε κάθε λεπτομέρεια αυτών των μαθημάτων - ας το κάνουν όσοι πρόκειται να ακολουθήσουν τον κάθε κλάδο. Και με τις ώρες που θα περισσεύουν, ας μάθουν χρησιμότερα και πρακτικότερα πράγματα γενικής παιδείας και καθημερινότητας. ]