ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Θα ήταν χρήσιμο καθώς δηλώνετε, παρά τις ενστάσεις, υπέρ αυτής της συμφωνίας να μας απαριθμήσετε ένα προς ένα και συγκεκριμένα τα θετικά στοιχεία και τα οφέλη για την Ελλάδα.Θα ήταν χρήσιμο πέραν των γενικών τοποθετήσεων που κάνετε στο άρθρο, να λάβετε υπόψιν τα 20 άρθρα της συμφωνίας και εν προκειμένω επί συγκεκριμένης βάσης να τοποθετηθείτε.Δε μπορούμε να μιλούμε γενικά, αόριστα, με ασαφή επιχειρηματολογία. Άλλωστε, όση αντιεπιστημονική αξία έχει ένα "γκάλοπ του δρόμου", άλλη τόση έχει κι ένα άρθρο δίχως επιχειρήματα και κριτική.Η συμφωνία είναι μία, περιλαμβάνει συγκεκριμένα άρθρα με συγκεκριμένο περιεχόμενο, και μόνο αυτά δεν είδα να σχολιάζετε. Επίσης από πότε η βούληση της κοινωνίας προσεγγίζετε με τόση υψηλή περιφρόνηση; Μόνο οι καθοδηγητές και οι ινστρούχτορες, που παρουσιάζονται "προικισμένοι και χαρισματικοί", γνωρίζουν τι είναι προοδευτικό, τι είναι θετικό για την κοινωνία και για έθνος;Και στο τέλος τέλος, μιας και υπηρετείτε την Πολιτική Επιστήμη, ποιος είναι ο σκοπός της πολιτικής; Ο σκοπός της πολιτικής είναι ο σκοπός των κοινωνιών (της κοινωνίας των πολιτών) ή μήπως ο σκοπός της διεθνούς των αγορών και άλλων ιδιοτελών συμφερόντων της εκάστοτε εξουσίας;Αν είναι το πρώτο (ο σκοπός των κοινωνιών) τότε γιατί περιφρονείται εν προκειμένω τη βούληση της κοινωνίας που κατά 70-80% δηλώνει αντίθετη στη συμφωνία;Αν πάλι ισχύει το δεύτερο (ιδιοτελείς σκοποί και συμφέροντα πέραν της κοινωνίας), τότε γιατί επαίρονται οι πολιτικοί και η διανόηση για τη δημοκρατική φύση του πολιτικού μας συστήματος και των θεσμών και διατυμπανίζουν ασκόπως, αφελώς και χαμερπώς ότι ο λαός είναι κυρίαρχος; Αν είναι κυρίαρχος, τότε οφείλουν να σεβαστούν τη βούληση του. Διαφορετικά η φασίζουσα λογική επί των πραγμάτων ισχύει για τη διανόηση και το πολιτικό προσωπικό και όχι για το σύνολο της κοινωνίας.Αλλά εδώ που τα λέμε, οι οργανικοί διανοούμενοι (κατά Γκράμσι) ήταν και είναι ακραιφνώς ολιγαρχικής αντίληψης και υπέρ των εκάστοτε "ηγεμόνων".
Σχολιάζει ο/η