@ andersfarbig Λοιπόν έριξα εκ νέου μία ματιά και στην Γαλλία, εκτός σπιτιού, απαγορεύεται ότι καλύπτει το πρόσωπο (και σχετικά με τις μουσουλμάνες: burqa, niqab), ενώ το hijab επιτρέπεται γενικώς, πλην του σχολείου (στα πανεπιστήμια, ναι).Ανάλογους νόμους έχουν και Βέλγιο, Ιταλία κ.λπ(Φυσικά στην Γαλλία έχει προηγηθεί και ο νόμος με τα θρησκευτικά σύμβολα στα σχολεία: http://en.wikipedia.org/wiki/French_law_on_secularity_and_conspicuous_religious_symbols_in_schools)Από εδώ/ σύμφωνα με:http://www.bbc.com/news/world-europe-13038095http://en.wikipedia.org/wiki/French_ban_on_face_coveringκαι σχετικά με τις αφίσες ... ε, ναι ας μην πηγαίνουμε και πολύ μακριά:http://media-cache-ec0.pinimg.com/236x/49/62/1c/49621c2530ed29da36767caf155186b4.jpg@ΝSΚαταρχάς συνεχίζεις να μην απαντάς, περί της εξοικείωσης, αλλά δεν πειράζει :-)Στο νεότερο προκείμενο: «διάκριση μεταξύ των μεν και των δε βυζιών». Γι’ αυτό έχουμε κάτι να πούμε ή όχι;Έτερο: «Διαφημίσεις στο μετρό υπάρχουν ακριβώς της ίδιας αισθητικής που απευθύνονται στο γυναικείο κοινό.» Αν, πραγματικά, νομίζεις ότι το γυναικείο σώμα έχει την ίδια «εκμετάλλευση» με το ανδρικό σ’ αυτόν τον συγκεκριμένο τομέα (της διαφήμισης), απλά πλανάσαι πλάνη οικτρά, να μην σε κουράζω με links και ατέλειωτα γραπτά επί του θέματος, δεν είναι της παρούσης.«γιατί το χρησιμοποιείς αυτό ως επιχείρημα απέναντί μου? Ποιος σου είπε ότι συμφωνώ με αυτή την επιβολή της αισθητικής του σεξ σε κάθε έκφανση της ανθρώπινης ζωής και καθημερινότητας?» Δεν είπα ότι συμφωνείς, το έθεσα ως πραγματικότητα, ως μία πραγματικότητα που έχει, μεν, τις ρώγες μέσα στο σουτιέν, άλλα βλέμμα λάγνο και πολλά υποσχόμενο, στόμα που μισοχάσκει και body language «ορθάνοιχτο» η όλη εικόνα είτε διαφημίζει αμάξια, είτε γιαούρτια, είτε παγωτά, είτε ρούχα γυναικών χρησιμοποιεί την αντικειμενοποιημένη - σεξουαλικοποιημένη εικόνα της γυναίκας για κάποιους σκοπούς (αγοραπωλησίας). Εμένα τι να σε πω, απλά, ο γυμνισμός δεν μου βγάζει τίποτε από τα προηγούμενα, δεν τον βρίσκω προκλητικό, απαραίτητα.3ον «Επίσης, η αναφορά σε στρειτ, γκέυ κλπ είναι εντελώς άτοπη, άκαιρη και ανούσια σε σχέση με τον διάλογο που γίνεται. Δε με αφορά η μελέτη η σύγκριση και η συζήτηση για το αν οι στρέιτ ή οι γκέυ σκέφτονται πιο σωστά, πιο λάθος, πιο έξυπνα, πιο ανόητα, πάνω σε θέματα που άπτονται της σεξουαλικής φύσης και συμπεριφοράς, Είναι ένα εντελώς διαφορετικό θέμα συζήτησης για το οποίο φοβάμαι ότι δεν έχω άποψη γιατί δεν ξέρω πώς σκέφτονται οι γκέυ!»...To νου σου στους gay πάει εσένα χιχιχι! Ούτε -καν- ότι μπορεί να συμπεριλαμβάνω στην εξίσωση τo μεγάλο ποσοστό των str8 γυναικών, για να μην μιλήσω και για άλλες κατηγορίες.Διάβασε και τα υπόλοιπά σχόλια, αν θες: http://www.lifo.gr/team/u46212/49904?comment=1034740#1034740...Δεν πρόκειται περί ορθής και εσφαλμένης οπτικής. Όταν εξετάζεται ένας ΔΙ-Α-ΧΩ-ΡΙ-ΣΜΟΣ μεταξύ των μεν και των δε βυζιών, κάποιοι στηρίζονται κάπου για να λένε ότι λένε και, ναι, κάποιοι στηρίζονται στην str8/male τους ιδιότητα για να βρίσκουν τα γυναίκεία βυζιά εκτός από καυλωτικά, προκλητικά επίσης (και «γενικώς κρύφτε τα» ή «δείξτε τα λίγο μωρέ σεμνότυφες» ή «δείξτε τα φουλ παρτίδα μόνο όταν θέλω να τραβήξω μαλακία ή να κάνω σεξ» κ.λπ.. ανάλογα) . Πώς είναι αυτό εκτός θέματος δλδ;
Σχολιάζει ο/η