@ andersfabigΟμολογώ ότι το τελευταίο σας ποστ ήταν καθοριστικό στο να καταλάβω γιατί γίνεται τελικά όλος ο ντόρος. Είπα και εγώ τόσο μεγάλη ανάγκη γυμνής αυτοέκφρασης? Από που και ως που? Αλλά τελικά μου το ξεκαθαρίσατε. Το θέμα σας είναι η "πατριαρχία". Σε εισαγωγικά προφανώς η λέξη γιατί εν έτει 2014 στο δυτικό κόσμο να μιλούμε για καταπίεση των γυναικών και πατριαρχία μόνο σαν χιούμορ το εκλαμβάνει κανείς! Άρα το βασικό σας θέμα δεν είναι η ελευθερία αυτοέκφρασης per se αλλά αυτή ως όπλο απέναντι στην "πατριαρχία". Με άλλα λόγια αυτό που επιδιώκετε είναι ο αντρικός εκφυλισμός, ο αντρικός ευνουχισμός. Τώρα ναι, είναι ξεκάθαρο γιατί τόση ανάγκη για καταπιεστεί η αντρική σεξουαλικότητα. Ο απώτερος σκοπός είναι η καθυπόταξη του αρσενικού στο σύνολό του και ποιος πιο καίριος στόχος για να χτυπηθεί παρά η σεξουαλικότητά του. Η καταπίεση της, η διαβολή της, η αλλοτρίωση της, ο εκφυλισμός της. Θέλετε ουσιαστικά κυριότητα πάνω της, "εγώ θα αποφασίζω πότε θα έχεις (θα σου παραχωρήσω) το δικαίωμα να ερεθιστείς μαζί μου και γιατί, σε ελέγχω". Τώρα ναι, τώρα εξηγείται η ανάγκη για γυμνή αυτοέκφραση και μεταχείριση του σώματος κατά βούληση. Το "η ελευθερία σου σταματά εκεί που ξεκινάει η ελευθερία του άλλου" δυστυχώς για εσάς, είναι αξίωμα που δε χωρά αμφισβήτηση και θα το πήγαινα ακόμα παραπέρα λέγοντας ότι όποιος το αμφισβητεί εκτίθεται ανεπανόρθωτα. Και γιατί είναι αξίωμα και αναγκαία συνθήκη για μια λειτουργική και πολιτισμένη κοινωνία? Ακριβώς γιατί οι επιμέρους ελευθερίες είναι συγκρουόμενες. Και καλά κάνουν και είναι συγκρουόμενες γιατί αυτό δείχνει την διαφορετικότητα και τη μοναδικότητα του καθενός από εμάς. Ο πολιτισμός λοιπόν ορίζεται ως η προσπάθεια και εν τέλει η επιτυχία στο να συνυπάρξουν ειρηνικά αυτές οι αλληλοσυγκρουόμενες ελευθερίες. Ο φρόυντ λέει ότι ο πολιτισμός για να υφίσταται απαιτεί καταπάτηση των ενστίκτων. Ότι πολλά από τα πρωτόγονα ένστικτα (το σεξουαλικό είναι ένα από αυτά) δρουν αρνητικά για τη ζωή και το κοινωνικό σύνολο. Χρειάζεται λοιπόν ο περιορισμός τους και ότι ο πολιτισμός υπάρχει για να ελέγχει και να καταπιέζει αυτά τα ένστικτα.Στο αν το βρίσκω αντιφατικό το ότι υποστηρίζετε το δικαίωμα στη νικάμπ, χιζαμπ και γενικώς το ντύσιμο της πλήρους κάλυψης, συ είπας. Το επιχείρημα το δικό μου εναντίον αυτού είναι το εξής: Εφόσον επιλέγεις, ΕΠΙΛΕΓΕΙΣ, να ζήσεις στον δυτικό κόσμο, να γίνεις κομμάτι του δυτικού κόσμου, οφείλεις να σέβεσαι τις αρχές του, τις αξίες του πολιτισμού του και σε καμιά περίπτωση να μην προσπαθήσεις να τις διαβάλλεις επιβάλλοντας τις δικές σου και συμβάλλοντας έτσι στην διάλυση της συνοχής της κοινωνίας. Όπως βεβαίως το ίδιο πρέπει να ισχύει όταν δυτικός επισκεφτεί τα δικά τους μέρη. @ΠενταγιώτισσαΔιαφημίσεις στο μετρό υπάρχουν ακριβώς της ίδιας αισθητικής που απευθύνονται στο γυναικείο κοινό. Αλλά πέραν αυτού, γιατί το χρησιμοποιείς αυτό ως επιχείρημα απέναντί μου? Ποιος σου είπε ότι συμφωνώ με αυτή την επιβολή της αισθητικής του σεξ σε κάθε έκφανση της ανθρώπινης ζωής και καθημερινότητας?Επίσης, η αναφορά σε στρειτ, γκέυ κλπ είναι εντελώς άτοπη, άκαιρη και ανούσια σε σχέση με τον διάλογο που γίνεται. Δε βρίσκω κανένα νόημα στην προσθήκη που έκανες, ούτε ότι προσφέρει τίποτα στην μέχρι τώρα συζήτηση. Δε με αφορά η μελέτη η σύγκριση και η συζήτηση για το αν οι στρέιτ ή οι γκέυ σκέφτονται πιο σωστά, πιο λάθος, πιο έξυπνα, πιο ανόητα, πάνω σε θέματα που άπτονται της σεξουαλικής φύσης και συμπεριφοράς, Είναι ένα εντελώς διαφορετικό θέμα συζήτησης για το οποίο φοβάμαι ότι δεν έχω άποψη γιατί δεν ξέρω πώς σκέφτονται οι γκέυ! (Η αλήθεια είναι ότι νόμιζα ότι γκέυ, στρέιτ σκέφτονται ακριβώς το ίδιο, με διαφορετικό τελικό αποδέκτη!)
Σχολιάζει ο/η