Όλα Τσίκα Θα το πάρω από την αρχή. Το σχόλιό μου είχε 2 σκέλη: 1ον (και όχι τόσο σημαντικό, για το συγκεκριμένο θέμα) ότι ο Νόμος προβλέπει ότι μπορείς σε κάποιες περιπτώσεις να αλλάξεις όνομα και2ον (και σημαντικότερον) ότι ένα όνομα ΔΕΝ μπορεί να συγκριθεί με θρησκεία (σύνολο από κώδικες αξιών, ιδεολογίες κ.λπ.) άρα η σύγκρισή σου είναι προβληματική.Υπεραμύνεσαι. Επ’ ουδενί με ενδιαφέρει να υποδείξω το πώς θα μεγαλώσεις το παιδί σου. Είναι αδιαμφισβήτητη πραγματικότητα ότι σε συνθήκες δημοκρατίας οι κηδεμόνες/ γονείς ενός παιδιού, ούτως ή άλλως, εφαρμόζουν το κάτωθι εντός εισαγωγικών (με ή χωρίς …σύνεση http://www.iefimerida.gr/sites/default/files/pappas-2.jpg):«(…) θα σέβεται το δικαίωμα των γονέων όπως εξασφαλίζωσι την μόρφωσιν και εκπαίδευσιν ταύτην συμφώνως προς τας ιδίας αυτών θρησκευτικάς και φιλοσοφικάς πεποιθήσεις.»(από το προαναφερθέν πρωτόκολλο)Και είναι, επίσης, αδιαμφισβήτητο δικαίωμα ημών η συζήτηση/ κριτική διάθεση απέναντι στον νηπιοβαπτισμό (ο οποίος, άσχετα αν συμφωνεί ή διαφωνεί κανείς, ενέχει κάποια ηθικά ζητήματα, αλλά και ζητήματα χριστιανικής θεολογικής γενικότερα). Και είναι επίσης αδιαμφισβήτητο δικαίωμα ημών, μιας κι έχουμε το υπόβαθρο και την εμπειρία, η συζήτηση/ κριτική διάθεση απέναντι στο δόγμα (Χ.Ο) και τους εκφραστές του.Υ.Γ."...ή γιατί θα του κάνω περιτομή"Στο παρακάτω οφείλω να διατυπώσω μία έντονη ένσταση και με συγχωρείς που δεν βλέπω με καλό μάτι τις διαφόρου τύπου «εθιμοτυπικές» (ή με θρησκευτικό μανδύα παρεμβάσεις, μικρές ή μεγάλες) στα γεννητικά όργανα. Ποιος ή τι δίνει το δικαίωμα σε έναν τρίτο να ακρωτηριάζει υγιή ιστό, σε ευαίσθητα σημεία, από υγιή άτομα, χωρίς την συναίνεσή τους;
Σχολιάζει ο/η