ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΑΪΟΥ

Έχω αντικαταστήσει το κόκκινο με το πράσινο προϊόν και σε καμία περίπτωση δεν μου φαίνεται πιο γλυκό, ενδεχομένως το κόκκινο να μου φαίνεται κατάτι πιο γλυκό. Πάντως, η διαφορά είναι μάλλον σχετικά αμελητέα. Επίσης το θετικό είναι ότι δεν υφίσταται -στο συγκεκριμένο πράσινο προϊόν τουλάχιστον- η γνωστή κάπως περίεργη επίγευση της Στέβιας.Υπάρχει ένα πολύ ενδιαφέρον notion που έχει να κάνει με το taste perception και τα γούστα μας σε σχέση με το (γνωστό ή μη) brand name, την συσκευασία του προϊόντος και πολλούς άλλους παράγοντες ...Για να μπορέσουμε ποτέ να πούμε ότι είμαστε 100% αντικειμενικοί πάνω στο θέμα "προτίμηση γεύσεως" θα πρέπει να κάνουμε ένα "blind test" με ίδια ποτήρια και να μας βάλουν x μάρκες κόλας να πιούμε, εκεί θα δούμε πραγματικά πόσα απίδια πιάνει ο σάκος και αν μπορούμε όντως να τα ξεχωρίσουμε τόσο καλά όσο νομίζουμε. Χαχαχα"Even if you want to, it may be impossible to shake off the influence of this corporate behemoth. In 2004, researchers at Baylor College of Medicine in Houston, Texas, attempted to explain why Coca-Cola outsells Pepsi, despite Pepsi proving more popular in blind taste-tests (the famous “Pepsi challenge”). Using MRI brain scans, they found that, in blind tests, people focused solely on flavour. However, when the subjects knew they were drinking Coke, that information triggered sophisticated brain activity involving memory. This poses a tantalising possibility: has decades of iconic Coca-Cola advertising – all those celebrations of world peace, racial harmony and hot builders taking their tops off – hardwired a love of Coca-Cola in all of us? Possibly.https://www.theguardian.com/lifeandstyle/2016/sep/14/cola-taste-test-best-and-worst-alternatives-coca-cola
Σχολιάζει ο/η