Όχι δεν είναι γεννητικό όργανο, όμως καλύπτεται όπως και τα οπίσθια για λόγους που δεν έχουν να κάνουν με πατριαρχισμό αλλά με την προστασία των οργάνων αυτών και την ηθική αντανάκλαση της ευρύτερης αναπαραγωγικής διαδικασίας, πέραν, δηλαδή, της διείσδυσης. Το γυναικείο στήθος είναι "επιθυμητό αναπαραγωγικό κριτήριο" στην μαμά φύση, γιατί υποδηλώνει υγεία και δυνατότητα σίτησης του μέλλοντα απογόνου. Αντίστοιχα, οι φαρδιοί γοφοί υποδηλώνουν ευκολία τοκετού, άλλο ένα στοιχείο της φυσικής διαδικασίας επιλογής αναπαραγωγικού συντρόφου. Τέλος, η αντρική θηλή είναι κατάλοιπο του χ χρωμοσώματος, αφού όλα τα έμβρυα ξεκινούν θηλυκά και στην πορεία εξελίσσουν φύλο. Η διαδικασία αλλαγής φύλου του εμβρύου νομίζω σχετίζεται και με την βραδύτερη διάπλαση και ωρίμανση του αντρικού σώματος, π.χ. στην εφηβεία, αφού έχει "χάσει χρόνο" εξελικτικά κατά το εμβρυακό στάδιο. Δικαίως, λοιπόν, θα έπρεπε να λογοκρίνεται και το αντρικό στήθος.Πέραν αυτών, η κοινωνία επιλέγει να θέσει όρια στις ελευθερίες των πολιτών βάσει μιας "συνολικής ηθικής" ή μάλλον ενός "μέσου όρου ηθικής". Έχει επιλέξει να νομιμοποιήσει αυτά τα όρια για συγκεκριμένους λόγους, πολλοί από τους οποίους δεν επηρρεάζονται από κοινωνικές εξελίξεις. Θεμιτή η διμαρτυρία αφού δείχνει ότι υπάρχει ένας αριθμός πολιτών που θέλουν να πάνε τα όρια πιο πέρα. Σε πολλά θέματα είμαι κι εγώ ανάμεσα σε αυτούς που προωθούν αλλαγές ορίων ένα βήμα πιο πέρα. Σε αυτό θεωρώ ότι το όριο είναι εκεί που πρέπει να είναι, και νομίζω ότι ο μέσος όρος συμφωνεί μαζί μου. Φυσικά υπάρχουν κάποιοι που θα ήθελαν το όριο να πάει βήματα πίσω, αλλά ο δρόμος μέχρι την μπούρκα είναι μακρύς και ο αριθμός πολιτών που επιθυμεί βήματα πίσω συρρικνώνεται όσο αυξάνονται οι ενδυματολογικές απαιτήσεις. Υπάρχουν και κοινωνίες που, λόγου του δικού τους " ηθικού μέσου όρου" έχουν επιλέξει την μπούρκα, και διαμαρτυρόμαστε και γι'αυτό, όπως και θα έπρεπε. Για εσάς πού μπαίνει αυτό το όριο (αν αποδέχεστε ότι υπάρχει ένα) στο τι μπορεί να κάνει ή να φοράει κάποιος δημόσια;
Σχολιάζει ο/η