ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΣΕΕ

Καλημέρα. Δε θεωρώ κάτι αυτονόητο, θεωρώ απλά κάτι πιθανότερο. Έχει πολύ μεγάλη διαφορά. Ναι, η έρευνα ΗΤΑΝ ανδροκρατούμενη, αλλά τι σημαίνει αυτό; Ότι είναι όλη λάθος; Μπορούν να γίνουν πλέον οι γυναίκες ερευνήτριες πολύ εύκολα και είναι μεγάλη εξέλιξη, δε νομίζω να διαφωνεί κανείς σε αυτό. Αλλά φαίνεται ότι κουβαλάνε ένα βάρος καταπίεσης ίσως που εκφράζεται με λίγο άτσαλο τρόπο. Χαίροαι που αναγνωρίζεις ότι δεν είναι τυχαίο ότι η πιο αποστασιοποιημένη έρευνα είναι γραμμένη από άντρα. Αυτό είπα και στο 1ο μου σχόλιο, δε διαφωνούμε.Όμως, τι θα πει "θα χρειαστεί πρωτα να αποκτήσουμε φυλετική ισότητα και μετά θα δούμε τα αποτελέσματα ποιας έρευνας είναι σωστά";Είτε μας αρέσει είτε ότι, μερικά πράγματα είναι θεμα βιολογίας. Δεν είναι όλα θέμα φύλου και κατασκευάσματα της πατριαρχίας.Εγώ λέω ότι θα δούμε ποια είναι τα σωστά αποτελέσματα όταν γίνει η πλήρης χαρτογράφηση του ανθρώπινου εγκεφάλου όπως έγινε και του ανθρώπινου γονιδιώματος.Μέχρι τότε, όλες αυτές οι έρευνες θα πηγαίνουν στο καλάθι των αχρήστων. Η μία θα τα λέει έτσι, ή άλλη γιουβέτσι. Λίγο την εξελικτική θεωρία θα έχουμε για να προσανατολιζόμαστε, με όλες τις τρύπες που αυτή περιέχει.Όταν έγινε η χαρτογράφηση του DNA, δεν είχαμε φυλετική ισότητα. Επιδεχεται αμφισβήτισης το ότι είναι σωστή; Κι επίσης, έστω ότι αποδειχτεί ότι οι γυναίκες δεν έχουν όση χωρική νοημοσύνη έχουν οι άντρες. Τι θα κάνουμε, θα τους απαγορεύσουμε να οδηγούν; Είναι δυνατόν; Αν αντίστοιχα οι άντρες αποδειχτεί ότι δεν είναι καλοι στις γλώσσες, δεν θα μαθαίνουν πλέον; Δεν θα γίνονται πλέον γυναίκες μηχανικοί; Άντρες δάσκαλοι;Τέλος, ο ρόλος της δασκάλας είναι παθητικός; Σοβαρά μιλάς; Ο ρόλος ενός ανθρώπου που δημιουργεί τους άνθρώπους του μέλλοντος; (Αν το προεκτείνουμε κι άλλο λοιπόν και ο ρόλος των γονιών στην διαπαιδαγώγιση είναι παθητικός.) Ποιος είναι χωμένος μέσα σε αυτό που πιστεύει και δε μπορεί να δει παραέξω;Βασικά, εγώ πιστεύω πως οι περισσότερες επικρατούσες απόψεις ως τώρα είναι λάθος, γι'αυτό και τα έχουμε ξεσκίσει όλα. Απλά νομίζω ότι πολλά λάθη πάνε να διορθωθούν με καινούργια λάθη.
Σχολιάζει ο/η