ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΣΕΕ

Δυό τρείς μόνο παρατηρήσεις:1)Όσον αφορά το βίντεο δηλώσεων της «άλλης πλευράς» στην αρχή του βίντεο η κυρία που λέει για ομόφυλες σχέσεις ιερέων-δεσποτάδων, καταρχήν λαϊκίζει: Μιλάει ο Πειραιώς, ως Πειραιώς. Αν έχει ράμματα για την γούνα του, που δεν έχει, ας τα πει συγκεκριμένα. Αν έχει κάποια άλλη παλιά ιστορία, ας ξέρει πως ότι έχει έρθει στο φως έως τώρα έχει οδηγήσει σε καθαίρεση. Η δε κατάληξη της «ας κοιτάξει πρώτα τα δικά της η Εκκλησία», είναι άκυρη. Η Εκκλησία έχει τους αντίστοιχους εσωτερικούς θεσμικούς μηχανισμούς που κοιτάει τα δικά της ηθικά σκάνδαλα άρα θεσμικά υφίσταται έλεγχος. Όπως και να έχει πάντως το επιχείρημα «κοίτα ποιος που%@ης μιλάει» είναι καφενιακού επιπέδου.2)Ο κύριος που μιλάει για το λόγο του Χριστού (βασικά είναι του Πάυλου) «ουκ ένι αρσεν και θήλυ», είναι εκτός θέματος επίσης. Ο λόγος αυτός αναφέρεται στην ισότητα των δύο φύλων ενώπιον του Θεού, και όχι στην κατάργηση των φύλων. Δεν διαφωνεί μ αυτό (δηλ. την ισότητα) ο Πειραιώς, γιατί βασικά ΔΕΝ τίθεται τέτοιο ζήτημα στην εν λόγω κουβέντα. Άλλο θέμα κουβεντιάζεται.3)Οι κοπελιές συναγωνίζονται και ξεπερνούν κατά διαστήματα τον Πειραιώς: Λένε καμία δεκαριά φορές πως η ομοφυλ. Είναι «επιλογή του ατόμου», θεωρούν πως η εγκύκλιος αφορά «ενημέρωση για ομόφυλα και τρανσέξουαλ άτομα», και επίσης φτάνουν την κουβέντα εκεί που θέλουν (τους βολεύει): Μα τα καυμένα τα παιδιά που υφίστανται μπούλινκ;; Ενώ ο Πειραιώς ξεκαθαρίζει εξ αρχής πως γιαυτόν ΑΛΛΗ είναι η ταμπακιέρα: «αποδόμηση των έμφυλων στερεότυπων». Γιαυτό, ούτε κουβέντα, στην όλη συζήτηση όχι από δόλο αλλά προφανώς επειδή δεν έχουν ιδέα τι σημαίνουν οι τρείς διαδοχικές αυτές λέξεις…4)Ναι. Ο Πειραιώς ειδικά μετά την μέση ξεφεύγει...
Σχολιάζει ο/η