ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Αγαπητέ Άρη, ξεκινάς με τον υπότιτλο «Γιατί σιχαίνομαι όσους λένε ότι έχουμε χούντα και υποστήριζαν μέχρι και πρόσφατα τον Ερντογάν (ή τον Πούτιν)» και ενώ συμφωνώ με το γενικό ύφος και νόημα του άρθρου σου, από την άλλη συνεχίζω να μη καταλαβαίνω τα περί μη χούντας στην χώρα μας. Και ενώ χούντα, χούντα με τις ακραίες μορφές της και τα χαρακτηριστικά της, έτσι όπως την έχουμε συνδυάσει και σχηματίσει στις συνειδήσεις μας και τη λογική μας, ούτε Δημοκρατία πάντως έχουμε. Και νομίζω πως αυτή η κατάσταση που βιώνουμε είναι επίσης επικίνδυνη γιατί ενώ από τους μ@^ακες αυτούς, τον Πούτιν, τον Ερντογάν και τους ομοίους τους το περιμένεις πως θα κάνουν ό,τι κάνουν, οι δικοί μας ό,τι αποφασίζουν, ό,τι πράττουν είναι στο όνομα της (αγίας) Δημοκρατίας (!!!). Εντάξει, δεν θέλετε να το ονομάζουμε, έστω, μία μορφή χούντας (έχει πολλές μορφές), δεν θεωρείτε πως νομοθετούν με το, «έτσι θέλω και δεν ρωτάω και κανέναν», με πράξεις νομοθετικού περιεχομένου; Δεν έχουμε χούντα; Οκ... δεν έχουμε χούντα. Μα που να πάρει, ούτε Δημοκρατία έχουμε...!Σ.Σ.: Τι είναι η πράξη νομοθετικού περιεχομένου (για όσους δεν ξέρουν ή δεν έχουν καταλάβει και την οποία την χρησιμοποιούν ως «πανέντα» «νόμιμης» επιβολής της κάθε μ@^κίας τους επάνω μας):http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A0%CF%81%CE%AC%CE%BE%CE%B7_%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%BF%CE%B8%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D_%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%B5%CF%87%CE%BF%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%BF%CF%85Σ.Σ.2: Να είστε σίγουροι, πως αν μεθαύριο αποφασίσουν, αν όχι να «κόψουν» και σε εμάς το twiter ή οποιαδήποτε άλλη μορφή διαδικτυακής έκφρασης, έστω να τις περιορίσουν, με μία πράξη (σχετικού) νομοθετικού περιεχομένου, εις το όνομα και λειτουργία της Δημοκρατίας θα το κάνουν. Και όταν θα τους ζητήσουμε τον λόγο θα μας πουν πως ψηφίστηκε νόμιμα και δημοκρατικά... Το έχουν πραγματοποιήσει για πολλά άλλα θέματα.Σ.Σ.3: Κάποιο δηλητήριο μπορεί να σε σκοτώσει με μία και μόνη δόση του. Αν όμως ο ένοχος δεν θέλει να αποκαλυφθεί ή να καλύψει τα ίχνη του, το δίνει σε μικρές δόσεις, έτσι ώστε ο θάνατος να αποδοθεί σε «φυσικά» αίτια... Και δεν ξέρω αν εννοούμαι...
Σχολιάζει ο/η