ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΑΪΟΥ

Ο στόχος της καμπάνιας είναι να αποτρέψει τις ευαίσθητες ηλικιακά ομάδες επίδοξων καπνιστών, δηλαδή τις ηλικίες από 13-17 όπου και εκεί παγκοσμίως έχει σημειωθεί (συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας) σημαντική μείωση του ποσοστού.Το μέτρο είναι πολύ νέο στην Ελλάδα για να βγάλουμε πρώιμα συμπεράσματα. Στο εξωτερικό που εφαρμόζεται αλλού με μεγαλύτερη και αλλού με μικρότερη επιτυχία, τρέχει ήδη για μια δεκαετία. Πιστεύω τα αποτελέσματα θα φανούν σε μερικά χρόνια, όχι τόσο στους ήδη καπνιστές, όσο στους περιστασιακούς ή τους νέους. Δυστυχώς οι παλιοί μόνιμοι καπνιστές, "ελαττώνονται" από μόνοι τους επιβαρύνοντας το σύστημα υγείας.Ο συνδυασμός της υψηλής τιμής του πακέτου, της πτώσης της ποιότητας των τσιγάρων αλλά και όλων των προειδοποιήσεων από ειδικούς επιστήμονες (και όχι επικοινωνιολόγους) θα οδηγήσουν μέσα σε μια γενιά, στην εξίσωση του ποσοστού καπνιστών στη χώρα μας με τις υπόλοιπες πολιτισμένες χώρες και σε δύο γενιές, στην ολική εξάλειψη τους.
Σχολιάζει ο/η