Η Μητροπόλεως λογίζεται για δρόμος? Σοβαρά τώρα... Ένα όχημα περνάει! Η Τσιμισκή? Στην καλύτερη περίπτωση 2 λωρίδες, καθώς η τρίτη είναι πάντα αγκαζέ από λεωφορεία ή ταξί. Η Εγνατία? Στα περισσότερα σημεία από το Σιδηροδρομικό Σταθμό μέχρι και το πρώην 424 πάλι μιλάμε για 2 λωρίδες αυτοκινήτων, εκ των οποίων η μια και πάλι είναι για λεωφορεία και ταξί. Ας υποθέσουμε, λοιπόν, ότι πεζοδρομείται η Λεωφόρος Νίκης. Συνολικά στο κέντρο της Θεσσαλονίκης έχουμε - στη μεγαλύτερη έκταση του κέντρου - 3 λωρίδες κυκλοφορίας από Δυτικά προς Ανατολικά (1 της Μητροπόλεως και 2 της Εγνατίας) και 4 από Ανατολικά προς Δυτικά (2 της Τσιμισκή και 2 της Εγνατίας). Θα ήταν πολύ διασκεδαστικό ως ανέκδοτο όλο αυτό, αν δεν χρειαζόταν 45 λεπτά για να φτάσεις από Αμπελόκηπους στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, που αν το δεις λίγο ψύχραιμα, είναι 3-4 χλμ απόσταση το πολύ. Και κάτι τελευταίο: Την πεζοδρόμηση της Αγίας Σοφίας "για να έχουν χώρο οι Θεσσαλονικείς να περπατάνε και να πάρει τα πάνω της η αγορά στο σημείο εκείνο" την παρακολουθεί κάποιος? Την έχουν αξιολογήσει εκεί στην Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Θεσσαλονίκης? Γιατί στο μεγαλύτερο μέρος βλέπω κάτι καντίνες στημένες με φουρφούρια, κάτι πάγκους και μπόλικα τραπεζοκαθίσματα και σταντάκια μπαρ. Αν πρόκειται να πεζοδρομούνται οι μετρημένοι στα δάχτυλα του ενός και μοναδικού μου χεριού λιλιπούτειοι δρόμοι του κέντρου της Θεσσαλονίκης για να απλώνουν τα τραπεζάκια τους οι καφετέριες και να παρκάρουν τα μηχανάκια, όχι ευχαριστώ δε θα πάρω. Θα πάω να περπατήσω στη Νέα Παραλία, όπως πολύ σωστά προτρέπει η Maggie.
Σχολιάζει ο/η