ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Ενδιαφέρον project, αλλά πιστεύω έπρεπε να δοθεί μεγαλύτερη έμφαση στο καπέλο, που ήταν εικονικά αλλά και ψυχολογικά το σύμβολο της περσόνας του Walter White.Όσο δε για τα φακελάκια με το προϊόν, θα έπρεπε να είναι διάφανα, πρώτον για λόγους «καλής συναλλαγής». Δεύτερον, η ταυτότητα είναι το μπλε και η καθαρότητα της κρυσταλλικής αμφεταμίνης, όχι το μπλέ Pantone της συσκευασίας ;)Επίσης η εικόνα στη σφραγίδα δεν είναι ανεστραμμένη, oops.
Σχολιάζει ο/η