Και εγώ θεωρώ ότι μπορεί να υφίσταται σχολιασμός (τουλάχιστον) στους ολοκληρωτισμούς. Συμφωνώ πως όλα αυτά τα concepts είναι ανοικτά προς ερμηνεία (και συζήτηση). Όπως, όμως, το εν λόγω ραδιόφωνο ήταν το πιστό αντίγραφο του Goebbels για το Radio-Aktivität, έτσι θα μπορούσαμε να πούμε ότι μόνο και μόνο η σύνδεση του με τα ραδιενεργά ατυχήματα, τοποθετεί ένα πρόσημο στο ραδιόφωνο του Goebbels και ίσως αυτό το πρόσημο να είναι αρνητικό.Ίσως η ερμηνεία εξαρτάται από εμάς. Π.χ απεχθάνομαι όσο τίποτα τους Ναζί, μ΄ αρέσουν (αν δεν μπορώ να πω ότι τρελαίνομαι) οι kraftwerk άρα, τους βλέπω Α. Κάποιο άτομο άτομο που συμπαθεί του Ναζί και τους kraftwerk μπορεί να τους βλέπει Β, όπως επίσης και κάποιο άτομο που αντιπαθεί τους Ναζί αλλά και τους kraftwerk.Εντούτοις αυτό που λέει ο/η Serpendipity, όσον αφορά τις πηγές/συνεντεύξεις που αφορούν σε προσωπικές τοποθετήσεις των μελών του σχήματος, αν υπάρχουν, θα είχαν ενδιαφέρον να παρατεθούν. Να αντιληφθούμε αν υπάρχει κάτι concrete από εκεί.Πάντως, δεν ξέρω και κατά πόσο υπεισέρχεται ένας παράγοντας προκατάληψης εναντίον των μουσικών προϊόντων προερχόμενων από την Γερμανία, εκείνη της εποχή, (προκατάληψη και μετά ενθουσιασμός βέβαια, βλ. πόσο επηρεάστηκε ο Brian Eno φερ’ ειπείν) ειδικά από την επίσης πολυπαραγωγική Βρετανία. Back to basics, ακόμη η λέξη kraut (λάχανο), υποτιμητικός όρος για τους WW2 Γερμανούς στρατιώτες, που χρησιμοποιήθηκε από τους Βρετανούς, ως πρώτο συνθετικό του krautrock, ίσως δηλώνει κάποια πράγματα., άσχετο απ’ το αν την οικειοποιήθηκαν και οι Γερμανοί, μετά.Οι Kraftwerk στο Trans Europe Express, απαγγέλλουν πως: "από σταθμό σε σταθμό, πίσω στο Ντίσελντορφ, γνωρίζουν τον Iggy Pop και τον David Bowie" ενώ ο David Bowie στο Heroes τραγουδά επαναλαμβανόμενα: "V-2 Schneider, V-2 Schneider , V-2 Schneider ", σαν homage στον Florian Schneider των Κ. ...που τον προσομοιάζει με τους πύραυλους V2. Χμμ...
Σχολιάζει ο/η