Στην νεοελληνικη οι λεξεις "που..ης"και"που..ια"στην συντριπτικη πλειονοτητα των περιπτωσεων ΔΕΝ χρησιμοποιουνται ως αναφορα στις σεξουαλικες προτιμησεις καποιου,αλλα στον χαρακτηρα του.Διολου κολακευτικο,βεβαια,για τους ομοφυλοφιλους,αλλα οπως ολες οι σχετικες περιπτωσεις "μεταφορικων χαρακτηρισμων"καπως πρεπει να "ενταχθηκε'στην γλωσσα.Για καποιους,μαλλον ευνοητους,λογους.Η κοινωνια δεν λειτουργησε εχθρικα η ,τουλαχιστον,"ομοφοβικα"(συμφωνα με τον βλακωδη ξενοφερτο ορο)ετσι,στην τυχη.Προφανως και η καθιερωση του ορου ηταν προιον παρατηρησεως και εμπειριων.Οι αντιδραση της,ομως,αυτη καθαυτη,δυσκολεψε αφανταστα την ζωη των ομοφυλοφιλων,καθως στην πλειονοτητα των περιπτωσεων η "αποκαλυψη"της ιδιοτητας αυτης θα ισοδυναμουσε με κοινωνικη και επαγγελματικη αυτοκτονια.(με εξαιρεση τον καλλιτεχνικο χωρο).Τα χρονια ομως περασαν,και οι αντιληψεις αλλαξαν.Η κοινωνικη αποδοχη των ομοφυλοφιλων εφθασε και στην Ελλαδα.Και τοτε περασαμε,φυσικα,στα "νεοελληνικα χαρακτηριστικα",στην υπερβολη και στην καταχρηση.Η συνεχης και κραυγαλεα παρουσια και προβολη ομοφυλοφιλων σε ολες,σχεδον, τις τηλεοπτικες εκπομπες "ψυχαγωγιας",και δη στα λεγομενα "πρωιναδικα",ξεπερασε καθε λογικη.Αρκει να σκεφθει κανεις σοβαρα τι ειδους επιρροες ασκει αυτος ο 'βομβαρδισμος"στα μικρα παιδια,τα οποια 'ρουφανε'σαν σφουγγαρια οτι κοινωνικα προτυπα τους 'σερβιρονται",για να εκτιμησει τις επιπτωσεις.Περαν,ομως,των ιστορικων και κοινωνικων 'επισημανσεων" , και προς αποφυγην καθε παρεξηγησεως, κρινω σκοπιμο να καταθεσω και καποιες προσωπικες εμπειριες.Ειχα την τυχη να γνωρισω στην ζωη μου καποιους ομοφυλοφιλους οι οποιοι ηταν σπουδαιοι ανθρωποι.Με κορυφαιο τον μεγαλο Μανο Χατζιδακη.Η συμπεριφορα του,σε ολα τα θεματα,ηταν η πιο "αντρικεια"που μπορει να φαντασθει κανεις.Με κριτηριο οτι τον ανδρα τον καταδεικνυουν οι πραξεις του,ο λογος του,και το ηθος του.Οχι το με ποιαν,η με ποσες, κοιμαται.Γνωρισα,επισης, και πολλους "επωνυμους αντρακλες",με σειρα γυναικων στο "ιστορικο" τους.Πολλοι απο αυτους, αν τους αποκαλουσες "που....δες',θα τους περιποιουσες τιμη.Αυτα για την ιστορια.
Σχολιάζει ο/η