ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

"Τις εξυπνάδες αλλού"Την ερώτηση περί γκομενακίων δεν την απηύθυνα σε εσένα--αν αυτό ήταν που σε έθιξε για κάποιο λόγο και γι αυτό μου απαντάς έτσι.Ούτως ή άλλως, το κακογραμμένο αρχικό σχόλιό σου ήταν σε εξυπνακίστικο ύφος, οπότε νομίζω ότι είχα κάθε δικαίωμα να το σχολιάσω αναλόγως. Κακογραμμένο το σχόλιο, γιατί καταρχάς δεν ήταν ξεκάθαρο αν, και ποιούς ειρωνεύεσαι. Επιπλέον γιατί η άποψη ότι ο "πόνος" δεν υφίσταται χωρίς νόηση ("κογκνίσιον" ελληνιστί) σηκώνει πολλή συζήτηση, όχι μόνο σε φιλοσοφικό επίπεδο, αλλά και σε επιστημονικό, και δεν είναι θέσφατο όπως το παρουσίασες αρχικά.[Bλέπε πχ την πληθώρα μελετών σε ασθενείς που βρίσκονται σε καταστάσεις κώματος, ή την ειδική περίπτωση του πόνου που δεν προκαλείται από άμεσο αλγεινό ερέθισμα: τον πόνο μέλους-φάντασμα (phantom limb pain)].Στο δεύτερο σχόλιό σου, βέβαια, κάπως τα μαζεύεις: "το θέμα είναι αν" λες, και επιπλέον διαχωρίζεις ανάμεσα σε "πόνο" και "αλγεινά ερεθίσματα" ("νοσισέψιον" ελληνιστί).Εν τέλει όμως, δεν βγάζει και πολύ νόημα το σοφόμωρο επιχείρημά σου. Δηλαδή τα κεφαλόποδα, που έχουν περισσότερο "κογκνίσιον" από τα καρχαριοειδή, δεν πρέπει να βασανίζονται ή να χλευάζονται, ενώ στα καρχαριοειδή αξίζει τέτοια μεταχείριση; Πόσο "κογκνίσιον" καθιστά την θανάτωση ενός ανώτερου οργανισμού για βρώση ή διασκέδαση απαράδεκτη;Take it easy λοιπόν με τα δηκτικά σχόλια στο site, κύριε φοιτητά. Σου συνιστώ λιγότερη οίηση, περιαυτολογία και τουπέ--ειδικά όταν δεν γνωρίζεις σε βάθος το αντικείμενο, ή όταν γράφεις με τα ποδάρια. Γιατί και ο Πολάκης ως πολύξερος φοιτητής ιατρικής ξεκίνησε την πορεία του.
Σχολιάζει ο/η