"Θεωρώ πως είναι εύκολο να διακρίνεις τη βία του καταπιεστή από τη βία του καταπιεζόμενου. (Όχι, ΔΕΝ είναι όλες οι βίαιες πράξεις ίδιες.) "Εύκολο σε ποιόν; Σε αυτόν που έχει φροντίσει ήδη να ταξινομηθεί στην πλευρά της αρεσκείας του; Ποιος αποφασίζει αντικειμενικά ποιος είναι ο καταπιεστής και ποιος ο καταπιεζόμενος; Ο καθένας μπορεί να μετακινήσει το τέρμα όπου τον συμφέρει. Οι μισοί Έλληνες θεωρούν πως οι μετανάστες τους καταπιέζουν. Άλλος θεωρεί πως καταπιέζεται από το αφεντικό του, τον γείτονα του ή η γυναίκα του. Συγγνώμη αλλά αυτό που ισχυρίζεσαι μου θυμίζει το "Δεν φταίει ο βιαστής. Αυτή φορούσε μίνι!". Σκόπιμο να επικολλήσω το παρακάτω από προηγούμενο σχόλιο μου"Η δυνατότητα του κράτους να ασκεί βία μέσα στα όρια και τις προϋποθέσεις που προσδιορίζονται από τους νόμους έχει εκχωρηθεί από τους πολίτες μέσω της κατηγορηματική ή υπονοούμενης συμφωνίας τους με τις επιταγές του δημοκρατικού πολιτεύματος. Οι πολίτες έχουν δώσει έγκριση στην περιορισμένη και υπό όρους άσκηση βίας ΜΟΝΟ στο κράτος. Είναι προφανές η σχετικοποίηση και η αποδοχή της ιδέας πως η βία μπορεί να ασκηθεί άνευ όρων και από οποιοδήποτε φορέα αποτελεί μια βαθειά αντιδημοκρατική άποψη που βρίσκει απήχηση μόνο στο αντιδημοκρατικό τόξο (ειδικά σε ΧΑ, ΚΚΕ, μέρος ΣΥΡΙΖΑ, κλασσικούς χουλιγκάνους, χουντικούς αλλά και σε κάποιους ψηφοφόρους των λοιπών κομμάτων). Με όσους αντι-δημοκράτες κατακλύζουν τα Ελληνικά μέσα δεν θα έλεγα πως έχω να πω πολλά. Ας αποδεχτούν τουλάχιστον την ιδιότητα τους αυτού και ας αφήσουν την υποκριτική και ηλίθια κατά περίπτωση αναφορά σε δημοκρατία και νόμους όταν και εφόσον αυτοί τους συμφέρουν."
Σχολιάζει ο/η