Το πρωτο χαρακτηριστικο παραδειγμα που μου ερχεται στο μυαλο με το μαθηματικο υποβαθρο παιδιων απο αλλες χωρες ειναι της Αργεντινης και της Βραζιλιας που δεν ξερουν καν ταυτοτητες οπως αναφερει ο/η mh mou aptou.Απ την αλλη μου ερχεται στο μυαλο το αντιπαραδειγμα των Κινεζων σπουδαστων ως απαντηση στην επιχειρηματολογια σου Φωντα Τρουσα.Πιστευεις οτι το γνωστικο τους υποβαθρο οφειλεται στην ελαττωση της ασκησιολογιας και την κατανομη της υλης? και μιλαμε για τα μαθηματικα γιατι το θεσατε οι προηγουμενοι ως παραδειγμα.Το παν ειναι ο τροπος σκεψης και το problem-solving σκεπτικο της καθε θεωριας.Που ελαχιστοι Ελληνες μαθητες μπαινουν στον κοπο να σκεφτουν για ποιο λογο ειναι χρησιμο να μαθουν καποια καινουρια θεωρια.Δεν εχουν χρονο απο τα φροντιστηριο και ουτε αγγλικα ουτε καν ελληνικα μαθαινουν με την ιδια λογικη και την ιδια επιφανειακη προσεγγιση στη γνωση.Τους σερνουμε καθημερινα απο το σχολειο στο φροντιστηριο και στα ιδιαιτερα αντι να τους προσφερουμε ουσιαστικες ωρες εκπαιδευσης.Οχι αυτες τις βαρετες ωρες που περιμενεις το κουδουνι αλλα αυτες που σε κανουν να επιζητας τη γνωση και το ’γιατι’
Σχολιάζει ο/η