Ενας καλός και πράος δάσκαλος δεν κάνει απαραίτητα και σωστό μάθημα μέσα στην τάξη, αν σκεφτεί κανείς την πειθαρχία που πρέπει να έχει εξασφαλιστεί πριν καν ασχοληθεί με τα βιβλία. Η πειθαρχία δεν εξασφαλίζεται με πραότητα. Τα παιδιά χρειάζονται ένα πολύ καλά μελετημένο πακέτο συμπεριφοράς από το δάσκαλο που θα είναι προσαρμοσμένο στο σύνολο της τάξης και στο κάθε παιδί ξεχωριστά. Από τη μια πλευρά αγάπη, ειλικρίνεια, χιούμορ, τσαλάκωμα, σεβασμός και συνέπεια. Από την άλλη πλευρά, σε άριστη ισορροπία πειθαρχία, όρια, σωστή δουλειά, υπομονή και ταπεινότητα. Ολα αυτά είναι πολύ δύσκολο να έρθουν σε ένα σωστό επίπεδο. Δεν είναι μια η συνταγή. Εξαρτάται κάθε χρονιά από τα παιδιά, την τάξη, το κλίμα του σχολείου,τη συνεργασία με το διευθυντή και από πολλά άλλα.. Αναπροσαρμογή συνέχεια και αυτοκριτική. Το σίγουρο είναι πως τα παιδιά βλέπουν, ακούν, νιώθουν και ξέρουν τι προσπάθεια κάνει ή δεν κάνει κάθε δάσκαλος που έχουν απέναντί τους.
Σχολιάζει ο/η