ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Δε μπορώ να καταλάβω γιατί έσπευσαν κάποιοι να "καταγγείλουν" το σεξισμό του άρθρου. Σε κάποιο άλλο λινκ είναι ένας τυπάκος, ηθοποιός θαρρώ δεν τον ξέρω τον άνθρωπο, τον οποίο βλέπουμε να μας επιδεικνύει τους κοιλιακούς του και διάφορα άλλα. Εκεί δεν υπάρχει σεξισμός? Αλλά σοβαρά τώρα, τι πράγμα είναι αυτό με τους -ισμούς? Είναι αντικειμενικά ωραία κορμιά κ εφόσον αυτοί που τα έχουν τα επιδεικνύουν, ηλιθιωδώς βεβαίως κατ'εμέ, έχουν κάθε δικαίωμα οι άνθρωποι να τα θαυμαζουν. Σιγά τα αυγά. Συμφωνώ απόλυτα με τον/την plankton με την γελοιότητα της πράξης είτε είναι απο άντρα είτε απο γυναίκα. Δε μπορώ να κατανοήσω αυτό τον χαζό ναρκισσισμό, αλλά και πάλι περί ορέξεως ουδείς λόγος. Όσον αφορά το σχόλιο του Καπετάν Ποντίκη να πω οτι δε νομίζω κανένας λογικός άνθρωπος να αντιμετωπίσει με ειρωνεία όποια γυναίκα δεν είναι έτσι. Λογικός άνθρωπος που είναι πάνω απο 15 χρονών εννοώ. Επίσης νομίζω το ότι αν θα ταυτίσεις την αξία σου με τον κώλο σου ή το μυαλό σου δεν εξαρτάται τόσο απο τους εξωτερικούς παράγοντες όσο απο την προσωπική σου θεώρηση. Όσο για τους λοιπούς προβληματισμούς σου καπετάν ποντίκη, τα ίδια ισχύουν και για τους άντρες. Θα προτιμήσεις να σε πηδήξει ο άντρας με τα τρία πόδια (συγνώμη για το χυδαίο του πράγματος) και όχι ο πυρηνικός φυσικός. Βέβαια εδώ να συμπληρώσω ότι διαφωνώ και με σένα και τον κ. Vourvachis με τον αφορισμό ότι η υπάρξη του ενός (της ομορφιάς) σημαίνει κατ'ανάγκη την έλλειψη του άλλου (το μυαλουδάκι), (αν κατάλαβα ορθά το πνεύμα σας). Σημασία για μένα έχει το εξής; όλοι καλοί είμαστε αλλά ακόμα κ αν δεν είμαστε καλό είναι να αποφεύγουμε τις συγκρίσεις. Δεν έχουν κανένα απολύτως νόημα. Φεύγω τώρα πάω να βρώ καθρέφτη να ξεβρακωθώ να απαγγείλλω Βαίο Φασούλα και να το βιντεοσκοπήσω.
Σχολιάζει ο/η