Η διαφήμιση κηρύττει την αδιαφορία για την τρομολαγνεία και τις υπερβολές των διεθνών Μ.Μ.Ε. που σχηματίζουν μια διαστρεβλωμένη εικόνα της κατάστασης στην Ελλάδα και όχι την αδιαφορία για την κατάσταση αυτή καθεαυτή.Επίσης ο πρωταγωνιστής δεν αράζει στοαποστειρωμένο resort του ενώ έξω γίνεται πόλεμος ,αλλά περιφέρεταιστο νησί και βιώνει την πραγματική κατάσταση ,που έρχεται σε αντίθεση με αυτά που διαβάζει και ακούει.Πραγματικά πιστεύω πωςείναι εύστοχη και όχι ανήθικη. Στο παρακάτω link υπάρχει μια ακόμα υπερβολική παρουσίαση της κατάστασης σε κείμενο σχετικά με το Plissken Festival πουόσο καλοπροαίρετη και να είναι δε νομίζω πως μας κάνει καλό.http://pitchfork.com/features/articles/9108-the-pitchfork-guide-to-summer-festivals/
Σχολιάζει ο/η