#2Συμφωνώ στο ότι οι Έλληνες δεν μπορούν να συνειδητοποιήσουν την κατάσταση μεταξύ μαύρων και λευκών στην Αμερική. Οι Ευρωπαίοι την εποχή των ανακαλύψεων κατέκτησαν τεράστιες εκτάσεις και πληθυσμούς σε άλλες ηπείρους και σχεδόν εξευρωπάισαν τον πλανήτη. Αυτό που έγινε στην Αμερική είναι σοκαριστικό, οι γηγενείς έγιναν δούλοι και αποδεκατίστηκαν κάτω από απάνθρωπες συνθήκες διαβίωσης. Οι Ευρωπαίοι όμως έπρεπε να κάνουν τη δουλίτσα τους και έτσι έφεραν νέους σκλάβους από την Αφρική των οποίων η υποδούλωση κράτησε μέχρι πρόσφατα. Να μην ξεχνάμε όμως ότι έχουν υπάρξει και λευκοί σκλάβοι και νομίζω ότι και η ίδια η λέξη σκλάβος συνδέεται με το Σλάβος. Επίσης νομίζω ότι κάποιοι μαύροι που επέστρεψαν στην Αφρική πήραν το ρόλο των λευκών και υπδούλουσαν τους δικούς τους εφαρμόζοντας την ίδια πολιτική.Ως προς το ότι οι λευκοί χρησιμοποιούσαν μαύρη μπογιά για να υποδυθούν τους μαύρους, ισχύει. Αλλά πχ στην Ελλάδα του 60 όπου ο Βουτσάς έκανε τον μαύρο με φούμο, οι Έλληνες δεν νομίζω να είχαν δει ποτέ από κοντά μαύρο παρά μόνο σε ταινίες και κόμικς, όπου και κει παρουσιάζονταν ως καρικατούρες κανίβαλοι με κόκκαλο στη μύτη, και σίγουρα το διαφορετικό σου φαίνεται περίεργο και παράξενο. Όμως όταν κάποιος φορά κίτρινη περούκα και κέρατα και κάνει τον βίκινγκ ή κόκκινες πλεξούδες, φακίδες και καρό και κάνει την Σκωτσέζα και είναι για το χαβαλέ της αποκριάς ακόμα, κανείς δεν έχει πρόβλημα. Άρα προφανώς αυτοί που θίγονται με ένα πρότζεκτ που ούτε καν αποκριάτικο και σατυρικό είναι -φαντάσου να ήταν!- έχουν αυτό το κόμπλεξ της ιστορίας τους και δε λέω ότι είναι αδικαιολόγητο.Και να πω και το άλλο που νομίζω είναι σχετικό. Διαβάζω συχνά διαμαρτυρίες για το όταν χαρακτηρίζεται μια γυναίκα πχ σε ένα περιοδικό «εξωτική» ότι και αυτό δεν είναι political correct. Όμως αν το περιοδικό είναι στην Ελλάδα που δεν έχει δει άλλη φυλή, τότε ναι ο άνθρωπος της άλλης φυλής είναι εξωτικός. Αν το περιοδικό έβγαινε στα Barbados και είχε φωτό ενός Έλληνα θα ήταν αυτός ο εξωτικός. Εννοώ ότι ο δυτικός πολιτισμός είναι λευκός πολιτισμός και είναι λογικό να αντιμετωπίζει τους άλλους ως ξένους, τουλάχιστον μέχρι τώρα. Τώρα όμως που επέρχεται παγκοσμιοποίηση και οι φυλές ανακατεύονται και ο ρατσισμός εξαλείφεται σιγά σιγά, νομίζω πως θα ηρεμήσουν τα πνεύματα.
Σχολιάζει ο/η