ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΣΕΕ

Είχα δει πρόσφατα την υπουργό Τουρισμού που κατηγορούσε τους προκατόχους της για τις συνεχείς αλλαγές στα λογότυπα και σλόγκαν του ελληνικού τουρισμού, για τα οποία πλήρωναν ένα σκασμό λεφτά. Αντίθετα, επαινούσε την τακτική της Ισπανίας που για πολλά χρόνια έχει κρατήσει το λογότυπο του Juan Miro, το οποίο έχει ταυτιστεί με τον ισπανικό τουρισμό. Τώρα επί υπουργείας της φτιάξανε πάλι λογότυπο, και καινούριο σλόγκαν, φθηνότερο από τα προηγούμενα, και με το σκεπτικό ότι είναι απλό και θα έχει διάρκεια. Εγώ πάντως πιστεύω ότι ο επόμενος υπουργός θα παραγγείλει καινούριο. :)
Σχολιάζει ο/η