ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑΣ

Τέλη 2009 μετακόμισα και έκανα αίτηση μεταφοράς του τότε αριθμού μου στον ΟΤΕ. Μου δήλωσαν ότι σε δέκα περίπου μέρες θα είχα και πάλι γραμμή. Οι δέκα μέρες έγιναν 16 εργάσιμες και την ημέρα που θα έπρεπε να έχω και πάλι τηλέφωνο - αλλά και ίντερνετ, το χρειαζόμουν άμεσα για μεταφορά δεδομένων και χρήση Teamviewer - η γραμμή έμεινε νεκρή. Ήταν και Παρασκευή και ο τεχνικός είχε φύγει από το κτήριο και ούτε στο κινητό δεν μπορούσε να βρεθεί. 4 μέρες αργότερα χτυπά το κινητό μου και στο display εμφανίζεται ο αριθμός του σταθερού μου. Ένας νεαρός που έμενε τρία σπίτια παρακάτω στην άλλη πλευρά του δρόμου και έχοντας κάνει αίτηση για σύνδεση στην Forthnet βρέθηκε να έχει πρόσβαση στον αριθμό μου. Όταν από κοινού και από το διαμέρισμά του πήραμε τηλέφωνο στον ΟΤΕ νόμιζαν ότι τους κάνουμε πλάκα. Δεν μπόρεσαν να με εξυπηρετήσουν, δύο εβδομάδες αργότερα ακύρωσα το συμβόλαιο με τον ΟΤΕ, έκανα αίτηση σε ιδιωτική εταιρεία και μετά από τρεις μήνες ταλαιπωρίας για την οποία πάλι ο ΟΤΕ ευθύνεται απέκτησα πάλι γραμμή και ίντερνετ. Τρία χρόνια αργότερα, παραμονές της μετανάστευσής μου στην Γερμανία, λαμβάνω από τον ΟΤΕ ένα έγγραφο, το οποίο είχε την μορφή ενός σημείωματος, το οποίο με πληροφορούσε ότι οι ανοιχτοί λογαριασμοί με προσαυξήσεις είχαν ανέρθει στο ποσό των περίπου 300 Ευρώ, τα οποία έπρεπε να εξοφλήσω μέσα σε 10 μέρες. Λίστα με ανεξόφλητους λογαριασμούς και προσαυξήσεων δεν μπορούσαν να μου δώσουν και ακόμα περιμένω από τα κεντρικά απάντηση.
Σχολιάζει ο/η