εεε... έχουμε θέμα.Αν άνθρωποι σαν τη Τριανταφύλλου και κυρίως σαν τον Δήμου δεν μπορούν να καταλάβουν ποιο είναι το αληθινό διακύβευμα της υπόθεσης με τον ομόφυλο γάμο αυτή τη στιγμή, τότε υπάρχει προβληματάκι. Δεν μπορεί η προσέγγιση ενός ζητήματος που στις δυτικές κοινωνίες πήρε τελικά τη μορφή διεκδίκησης βασικού ανθρώπινου δικαιώματος, να εγείρει τέτοια φιλοσοφικά εως και υπαρξιακά ζητήματα φέρνοντας τη κουβέντα στα πολύ αρχικά της στάδια, ακόμα και από τους πιο "προχωρημένους" διανοούμενους. Είναι σα να παίρνεις μια εξίσωση όλη πάλι απο την αρχή ενώ χρονικά έχει περάσει αυτή η φάση.Καλώς ή κακώς κάποια πράγματα πήραν το δρόμο τους και ερχόμαστε αντιμέτωποι με νέα ερωτήματα που απαιτούν πιο ζόρικες μεθόδους προσέγγισης. Δεν μπορείς να επιστρέφεις σε αξιώματα που χρησιμοποίησες πριν 30 χρόνια. Μπορεί να είχες δίκιο τότε και όντως η ιστορία να πήρε λάθος δρόμο. Αλλά έγινε.Ο χρόνος δεν γυρίζει πίσω και αυτή τη στιγμή το τοπίο είναι αυτό που είναι και οι απαιτήσεις που έχει απο εσένα, για να το περιγράψεις, πόσο μάλλον να τείνεις να πάρεις δημόσια θέση για το προς τα πού θα πρέπει να πάμε , περισσότερες. Επίσης ο επίλογος του άρθρου : "Γιατί τόσος θόρυβος ... Τόσοι αγώνες για ένα κούφιο (πια) δικαίωμα – ενώ ανθούν το trafficking, το bullying, η κλειτοριδεκτομή, οι γάμοι εξάχρονων παιδιών και οι βιασμοί; " , δεν είναι καν αντάξιος του σύνθετου τρόπου που σκέφτεται ο Ν. Δημου . Τόσην ευκολία ομολογώ δεν τη περίμενα.
Σχολιάζει ο/η