Αν και δεν θεωρω εαυτον "ειδικο"περι τα θρησκευτικα και την Θεολογια,θυμαμαι οτι μια απο τις δεκα εντολες ηταν το "Ου ληψει το ονομα Κυριου του Θεου σου επι ματαιω".Το να λεγει ενας υπουργος ""...ορκιζομαι εις το ονομα της αγιας,ομοουσιου και αδιαιρετου τριαδος..."""οτι θα κανει το....αυτονοητο,δηλαδη οτι θα τηρει τους νομους,μαλλον "....επι ματαιω" μου φαινεται.Ο Ευαγγελιστης Ματθαιος,βεβαια,εξειδικευει το θεμα του ορκου με απολυτο τροπο,αφου μας προτρεπει να μη ορκιζομαστε σε καμμια περιπτωση.Διοτι αρκει ο λογος μας,το ναι η το οχι.Οτιδηποτε περαν αυτου θεωρει οτι ειναι "εκ του πονηρου".«Εγώ όμως σας λέγω να μη ομόσητε μηδόλωςμήτε εις τον ουρανόν, διότι είναι θρόνος του Θεούμήτε εις την γην, διότι είναι υποπόδιον των ποδών αυτούμήτε εις τα Ιεροσόλυμα, διότι είναι πόλις του μεγάλου βασιλέωςμήτε εις την κεφαλήν σου να ομόσης, διότι δεν δύνασαι μίαν τρίχα να κάμης λευκήν ή μέλαιναν. Αλλ' ας ήναι ο λόγος σας Ναι ναι, Ου, ούτο δε πλειότερον τούτων είναι εκ του πονηρού» (Κατά Ματθαίον, 5:33-37)».Με βαση τα παραπανω θα ελεγα οτι οι ιεραρχες οι οποιοι ελαβαν θεση κατα του θρησκευτικου ορκου, απλα υποστηριξαν οτι πρεπει να τηρουνται τα ιερα κειμενα,και τιποτα παραπανω.Αναμενω με ενδιαφερον το "σκεπτικο" οσων ιεραρχων ταχθουν υπερ της διατηρησης του "θρησκευτικου ορκου".Αν υπαρξουν τετοιοι.
Σχολιάζει ο/η