ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Δυστυχώς δε φτάνουν "λίγο κρασί, λίγο θάλασσα και τ' αγόρι " , χρειάζεται και υποδομή. Η επιστολή καταδεικνύει τα κακώς κείμενα, τα οποία θα συμπληρώσω. Και αρχίζω με την αγενή, ενίοτε προσβλητική και , στην καλύτερη περίπτωση , αδιάφορη απέναντι στους φιλοξενούμενους συμπεριφορά των επαγγελματιών. Οι οποίοι μας βλέπουν μόνο ως πορτοφόλι και δεν ενδιαφέρονται αληθινά να εξυπηρετήσουν και να συμβάλλουν στην καλή μας διαμονή. Πάμε στα διατροφικά: κάκιστης ποιότητας πρωινό με ετοιματζίδικα, αγορασμένα από το Lidl φαγώσιμα, απαράδεκτα πιάτα στα εστιατόρια και παρόλα αυτά υπερτιμημένα, σέρβις πιο αργό κι από χελώνα. Όλα στη λογική της αρπαχτής. Οι συγκοινωνίες είναι ένα άλλο πονεμένο θέμα. Τα ΚΤΕΛ δε θα τα συζητήσω καν. Τα ακτοπλοϊκά; Κατάγομαι από νησί του βορειοανατολικού Αιγαίου, στο οποίο για να φτάσει κάποιος πρέπει να χάσει 10-12 πολύτιμες ώρες από τις διακοπές του και να ξαλαφρώσει αρκετά το πορτοφόλι του για το εισιτήριο, ειδικά αν έχει οικογένεια. Αυτοκίνητο; Ούτε κατά διάνοια. Δεν αγοράζεις καλύτερα άλλο όταν φτάσεις;! Να ασχοληθώ λίγο και με τους αρχαιολογικούς χώρους και τα μουσεία, που δέχονται πολλούς ξένους; Εγκατάλειψη και απαξίωση, που ξεκινά από το αρμόδιο υπουργείο βέβαια. Το ωράριο απαράδεκτο, τα πωλητήρια άδεια, οι υπάλληλοι ανεπαρκείς κι απλήρωτοι κλπ κλπ. Δε θέλετε να συνεχίσω ε; Τα έχετε ζήσει οι περισσότεροι άλλωστε. Οι υποδομές λοιπόν υστερούν τραγικά, οπότε αυτό που μένει είναι ο παράγοντας άνθρωπος. Ακόμα κι αν δεν μπορούμε να ανακαινίσουμε το ξενοδοχείο μας, ας φροντίσουμε για την αυστηρή καθαριότητά του. Και ένα χαμόγελο , όπως και η ευγένεια δεν κοστίζουν τίποτα. Οι κάθε λογής επαγγελματίες της φιλοξενίας πρέπει να το αντιληφθούν επιτέλους. Από τους ευχαριστημένους πελάτες, κάποιοι θα ξανάρθουν ή θα μας συστήσουν σε γνωστούς. Έστω και ένας δυσαρεστημένος όμως θα μας δυσφημίσει παντού!
Σχολιάζει ο/η