Δεσμεύονται τα εισιτήρια μέχρι να πληρωθούν οι απαιτήσεις των αεροπορικών εταιρειών από το πρακτορείο. Η εταιρεία είναι σαν πράκτορας ταξιδίων, σε ρόλου μεσάζοντα. Δηλαδή παίρνει τα χρήματα των πελατών και είναι υποχρεωμένη να πληρώσει αυτήν την οφειλή στις αεροπορικές εταιρείες. Αν δεν πληρώσει τα εισιτήρια είναι άκυρα. Το πρόβλημα άρχισε πριν από περίπου δυο βδομάδες όταν το ηλεκτρονικό σύστημα κρατήσεων της εταιρείας δεν ανανέωνε τις τιμές των εισιτηρίων όπως τα άλλα συστήματα κρατήσεων. Στο τέλος της κράτησης και στο στάδιο πληρωμής δεν ήταν δυνατόν να συμπληρωθεί η συναλλαγή και να γίνει επιβεβαίωση της κράτησης. Τηλεφωνικά είπαν ότι δεν έχουν πρόβλημα και θα μπορούσαν αν αγορασθούν τα εισιτήρια σε αυτή την τιμή. Αλλά ήταν αδύνατο ηλεκτρονικά και αυτό ήταν ύποπτο. Σαν να είχαν χάσει σύνδεση με τα συστήματα παρουσίασης ναύλων και κράτησης θέσεων. Κάποιο πρόβλημα έχει η αφήγηση. Αν χρωστάνε 45 εκατ. ευρώ αυτό σημαίνει περίπου 150.000 εισιτήρια σε ένα μήνα! Δηλαδή 5 χιλιάδες εισιτήρια την ημέρα. Αυτά είναι πολλά για μια εταιρεία με πωλήσεις σε δύο-τρεις μόνο χώρες. Μάλλον χρωστάνε περισσότερο από ένα μήνα ή εν γνώση τους πρόσφεραν χαμηλότερες τιμές από τις πραγματικές για να αυξήσουν τις πωλήσεις για ένα ορισμένο χρονικό διάστημα!Αν η IATA απαιτούσε σαν εγγύηση 11 εκατ. και τώρα 29 εκατ. ευρώ σύμφωνα με την εταιρεία, τότε σημαίνει ότι τριπλασίασαν τις πωλήσεις τους.Η μία πλευρά λέει δεν πλήρωσαν τις κρατήσεις, η άλλη πλευρά λέει περιμένετε και θα αυξήσουμε την εγγύηση. Δεν υπάρχουν πολλές τράπεζες που τριπλασιάζουν σε λίγες μέρες την εγγύηση σε μια εταιρεία αλλά μπορεί να υπάρχει κάποια. Ο μόνος τρόπος να επιβεβαιωθεί αν τα εισιτήρια είναι ακόμη έγκυρα είναι να πάτε στην ιστοσελίδα της αεροπορικής εταιρείας που θα πετάξετε και με τον κώδικα κράτησης εισιτηρίου που σας έδωσε το πρακτορείο να εξακριβώσετε αν υπάρχει τέτοια κράτηση. Αν δεν υπάρχει πάρτε τηλέφωνο τα γραφεία της αεροπορικής εταιρείας για περισσότερες πληροφορίες.
Σχολιάζει ο/η