ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΑΪΟΥ

"...καμμιά σοβαρή εταιρία δεν θα ήθελε να διακινδυνεύσει τη φήμη της με κατευθυνόμενες έρευνες "Υπάρχουν ωστόσο και εταιρίες που ξεφυτρώνουν σαν τα μανιτάρια. Επιπλέον οι εταιρείες δεν αξιολογούνται με βάση τις επιδόσεις τους - όπως θα έπρεπε δηλαδή - και συνήθως όλοι έχουμε πολύ κοντή μνήμη. "Το πιο πιθανό ειναι αν τα αποτελέσματα της έρευνας δεν ικανοποιούν τον πελάτη (κόμμα, υποψήφιο, μέσο επικοινωνίας) να μη δημοσιευτεί η έρευνα. Π"Αυτό που γράφεις φαντάζομαι πως συνειδητοποιείς πως είναι ισοδύναμο της στημένης δημοσκόπησης. Είναι σαν να ρίχνεις τα ζάρια για εμένα που παίζω τάβλι και σου ζητήσω να πεις αυτό που έφερες μόνο αν προκύψουν εξάρες ή ντόρτια. "...αλλα δεν θα τα εβαζα με τις εταιρίες δημοσκοπήσεων"Το ότι στις δημοσκοπήσεις υπάρχουν πολλοί παράγοντες σφάλματος (άλλοι ελέγξιμοι και άλλοι όχι) δεν σημαίνει πως όλα τα σφάλματα ανεξαρτήτως μεγέθους δικαιολογούνται. Και εν πάσει περιπτώσει όποιος δεν μπορεί να εξασφαλιστεί πως τα αποτελέσματα θα πέσουν στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων μέσα σε ένα συγκεκριμένο διάστημα εμπιστοσύνης καλό θα ήταν να μη κάνει δημοσκοπήσεις αυτό που προσφέρει στον κόσμο δεν είναι μόνο το ότι είναι χαμηλής ποιότητας αλλά μπορεί επιπρόσθετα να αλλοιώσει και το αποτέλεσμα
Σχολιάζει ο/η